Eetu,jos sun ajotaitos on pyörästä kiinni, ni älä vaan vaiha sitä 9är-pärrää mihinkään muunlaiseen/merkkiseen!JOs jolleki herneitä tarttee tarjoo ni kustomilla tai Huolla&Duunaa mopolla oisin varmaa makoillut sen tätin pakun alla ja kiroillu eniten tai ajanut taivascrossia, kynttilää ei vuokseni tartte sytyttää!
mä kun luulin et pyörän käsittely, tilanteet/tilannenopeudet olis jokaisella kuskilla tiedossa ja jokainen kuski osais käyttää sen pyöränsä ominaisuuksia eri tilanteissa edellyttäen et tiedostaa itessään ne jutut mitkä tekee hyvän kuskin! toiset menettelee oikein, toiset väärin ja jotkut ei menettele, tai ei välitä niistä paskaakaan! meitä on moneks, jopa liiaks!
jos kämmää tienpäällä ajamalla tutkaan tollasia lukemia niinku edellä mainittiin, ja siitä tulee rangaistus! -se pitää kärsiä, piste! itkeminen asiasta ei tuo sitä korttia takasi! mä en tuu olalle taputtaan ketään tyyliin "voi itku miten typeriä ne polliisit on ku jokapaikkaan änkee mittaamaan" -jos kortin menettää, mä nauran sellaselle tyypille.. multa ei heru myötätuntoo, sen enempää ku moralisointiakaan! jokainen ajaa omalla kortillaan, eikö niin?
sit taas kruisaamaan kun se kortti on siel lompsassa!