• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1098S todistettavasti nopein uusista sporteista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tästä itekkin huomasin että millanen kusba olin siihen aikaan, en tiä sit johtuko se suitsasta vai jostaki muusta.
Suitsasta se johtuu, kaikki Suitsakuskit on mulkkuja
tounge.gif

Kävinpä eilen ajelemassa tonnikeijulla, jossa dynotettu hiukan yli 300hv. Kun 120 lasissa laittoi tupin nurin, niin pito alkoi kadota.

Kuten tuolla joskus kirjoittelin, niin tonninen gixxeri tuntui aika lailla kierroskoneelta, osittain sen faktan takia, että nelari tuottaa oktaavia korkeemman saundin kuin twini.

Tää kyseinen antaa 541Nm 3500 kierroksella. Ei siis mikään huudatettava...

Jaa, a. Ihan sama mitä mieltä joku muu on Ducatista.

Ducati on ainoa MP, jossa äänet on hyvin lähellä V8:n saundia, joka taas on mielestäni se paras. F1 sitten taas laulaa omia laulujaan sen kisan pari verran. Se ääni provosoi taajamassa ja siten V2 on mukavampi.

Mikä siinä on kun ihmiset taputtaa bussipysäkillä, ja lapset vilkuttaa kadun varressa kun ajaa 999:llä ohi ja antaa hanaa.

Ei niin käynyt japsipyörällä ajaessa.

Elämä on mielenkiintoista.
tounge.gif
Lapset vilkutta kun sä antaa hanaa????Toivotaan ettei toi oo niin pahaa miltä se kuulostaa...

Mikä siinä on kun ihmiset taputtaa bussipysäkillä, ja lapset vilkuttaa kadun varressa kun ajaa 999:llä ohi ja antaa hanaa.
Sain kyllä tän päivän parhaat naurut!!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kuinka usein nämä ihmiset taputtavat sinulle?? Seuraako sinua kukaan? Yrittääkö joku myrkyttää sinua?? Haluaisitko olla kukkakauppias?Kiristääkö vanne päätäsi?
Nämä kysymykset tulevat sinulle tutuiksi kun menet kutsuntoihin noin 10 vuoden kuluttua....

Kuinka usein nämä ihmiset taputtavat sinulle?? Seuraako sinua kukaan? Yrittääkö joku myrkyttää sinua?? Haluaisitko olla kukkakauppias?Kiristääkö vanne päätäsi?
Nämä kysymykset tulevat sinulle tutuiksi kun menet kutsuntoihin noin 10 vuoden kuluttua....
Jollei armeija kovasti muutu nykyisestä, niin uskallan epäillä, että Italo ei pääse kutsuntoihin 10 vuoden kuluttua...

Buahahahah....
Ja me muut nauretaan näille lausunnoille....
biggrin.gif
No hassua
biggrin.gif
Saapi nauraakin ja jos naurattaa, niin hyvä vaan.

Mikäs provo tää nyt mukamas oli.. Rauhottukaapas hyvät immeiset.

Kevennyshän tän oli tarkoitus olla, mutta jopa totta, paitsi että se oli ST4s eikä 999 ja keskimmäinen tytär takaritsillä kun ajeltiin yks ilta korttelirallia.

Niin alkoi ihmiset ihan aikuisten oikeesti bussipysäkillä taputtaa kun hiukan antoi Ducatille hanaa ("suom. huom: kaasuttaa, kääntää kahvaa jne")

Jonkin kilsan päästä tuli lapsia rykelmä vastaan ja ne alkoi vilkuttaa kun mentiin ohi. (Oisko sitten ollu likan koulukavereita tms.)

Sekin on ihan täysin totta, että useimmiten kun kurvaa Ducatilla huoltsikalle, niin tulee joku juttelemaan moposta ja muustakin. Ei se sitä tarkoita, ettei voisi samalla tavoin tulla vaikka olisi japsipyöräkin. Niin vain ei omalla kohdalla ihan niin usein käynyt kun Hondalla ajeli ja vaikka se oli hieno Tuutti tai sitten juuri sen takia. Tiiä häntä.

Mutta summa summaarum.

Älkää nyt näistä mun rovoista ottako nokkiinne. Mä oon jo vanha äijä ja pakkohan sitä on nuorempiansa välillä kiusia.
wink.gif

Olinhan määkin viitä vaille, etten liittyny vittumaisten susnakuskien joukkoon. Musta musta Busa on edelleen sikahienon näköinen vessa. On toki monia muitakin kivoja pelejä. Ite vaan oon tullu hommanneeks noita spagulandian jytisyttimiä.

Juu, että sorry nyt vaan, intit on käyty jo 30v sitten ja kutsunnat siten ns. takana
033102beer_1_prv.gif

Ikää kun on jo juhlalliset 47v niin voitte ottaa nää mun jutut kukkahattusedän juttuina. Tosin henkinen ikä välillä lähentelee sitä 13V joka teksteistä saattaa paistaa kun ilkikuri hyppää esiin..

PS. Go out and ride more.
062802moto_prv.gif

Tukaatti on meijän perheessä kovassa kurssissa kun likatkin tykkää niistä ku hullu puurosta.

Sain kyllä tän päivän parhaat naurut!!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Heh... taitaa olla niin, että toi Italo vois olla sun isäs...
wink.gif

Niin alkoi ihmiset ihan aikuisten oikeesti bussipysäkillä taputtaa kun hiukan antoi Ducatille hanaa ("suom. huom: kaasuttaa, kääntää kahvaa jne")

Jonkin kilsan päästä tuli lapsia rykelmä vastaan ja ne alkoi vilkuttaa kun mentiin ohi. (Oisko sitten ollu likan koulukavereita tms.)

Sekin on ihan täysin totta, että useimmiten kun kurvaa Ducatilla huoltsikalle, niin tulee joku juttelemaan moposta ja muustakin. Ei se sitä tarkoita, ettei voisi samalla tavoin tulla vaikka olisi japsipyöräkin.
Nähtävästi Ducatissa ja busassa on jotain yhteistä, tunnistan nimittäin noi samat jutut tuon riisipussini kanssa tapahtuviksi ja kovin moni tuli turisemaan yamaha-aikoinakin huoltsikalle mennessä.

Skidit nyt vilkuttelee skoottereillekin, niille on ihan sama mikä peli sieltä tulee
biggrin.gif

Nähtävästi Ducatissa ja busassa on jotain yhteistä, tunnistan nimittäin noi samat jutut tuon riisipussini kanssa tapahtuviksi
Juu, mutta busahan onkin ikoni ja persoonallinen mopo, sehän on selvä! Itsellänikin busa nostaa tunnetasoa jollain mystisellä tavalla paljon enemmän kuin uudemmat tonniset japsit vaikka kaikki asiaa tuntevat tietävätkin että se ei niille enää suorituskyvyssä pärjää. Busa oli hyvin poikkeuksellinen pyörä tullessaan markkinoille ja on sitä edelleen. Ulkonäkö ei ole mun makuun, mutta en kyllä yhtään ihmettele jos sen kanssa saa juttua aikaiseksi. Monet ei-motoristitkin kyllä bussin tunnistaa (ja luulee sitä edelleen maailman nopeimmaksi moottoripyöräksi). Busakuskit eivät välttämättä ole kauhean hereillä siinä kohtaa kun voisi tuon harhaluulon oikaista?
wink.gif

Mutta eihän persoonallisuus, ja huomioarvo tietenkään mitään Ducatien yksinoikeuksia ole. Busan ohella moni muukin japanilainen (mm. V-Max tai Lawson-zrx) on tehty sivuille vilkuilematta vain omaa juttuaan toteuttaen. Eikä busanistin nauttima huomio ole ducatisteilta pois, eikä myöskään päinvastoin.

Itsekin kyllä olen huomannut, että kakarat ja naiset moikkailee useammin Ducatilla ajaessa kuin aiemmin. Eikä siinä mitään, kivaahan se on. Olen minäkin joskus ollut 5-vuotias. Mielelläni moikkaan takaisin nassikoille. Oma 2-vuotias poikanikin on ihan täpinöissä motskareista (tosin naapurin punainen traktori on vielä kovempi juttu).

Ja olen huomannut myös sen, että kaikesta huolimatta monia japsimotoristeja ärsyttää Ducatin saama huomio. Se kun ei gixxerikuskin mielestä ole oikein ansaittua ja ikään kuin se olisi heiltä pois. Erityisesti tuo kommentti "moottoripyörien Ferrari" tuntuu saavan monet ihan tolaltaan. Yleensä saa siitä palkkioksi äänekkään luennon tehokäyristä ja suoritusarvoista. Niihin voi vastata vaan että "Mitäs sitten? Tämäpä on Ducati!"
tounge.gif

Sekin on ihan täysin totta, että useimmiten kun kurvaa Ducatilla huoltsikalle, niin tulee joku juttelemaan moposta ja muustakin. Ei se sitä tarkoita, ettei voisi samalla tavoin tulla vaikka olisi japsipyöräkin.
Himppa OT:
liekö ulkonäössä vai prätkässä vikaa, mutta mulle ei koskaan ole tullut kukaan juttelemaan mitään huoltoasemalla...
ghostface.gif

Luulisin tilanteen olevan eri Ducati-kuskeilla?
cool.gif

liekö ulkonäössä vai prätkässä vikaa, mutta mulle ei koskaan ole tullut kukaan juttelemaan mitään huoltoasemalla...
ghostface.gif

Luulisin tilanteen olevan eri Ducati-kuskeilla?
cool.gif
Ei ole kukaan sanonut mitään kun olen tankkaamassa käynyt. En kyllä haluakaan käydä asiasta mitään keskusteluja, joten olen tyytyväinen. Ylipäätään koitan välttää paikkoja, joissa on mahdollista joutua jauhamaan jonkun entisen Jawan omistajan kanssa.

Ylipäätään koitan välttää paikkoja, joissa on mahdollista joutua jauhamaan jonkun entisen Jawan omistajan kanssa.
Jostain syystä oma mopo vetää puoleensa juuri näitä tai pultsareita. Itse asiassa ex-zetori kiinnosti vain pultsareita. Vai onkohan habituksessani jotakin sellaista, mikä saa laitapuolenkulkijat lähestymään? En tiä.

Ja on mulle pimu bussipysäkiltäkin heilutellut, mutta koska se oli oma mutsi niin en tiedä lasketaanko sitä?

Kyllähän Ducati aina erottuu, vaikka sitä yrittäisi naamioiden parkkeerata massagixerien väliin. Onko se sitten hyvä asia vai ei niin en osaa sanoa. Jotkut tulevat kyselemään jotain ihan mielenkiinnosta. Ei Ducatin SBK-malleja kuitenkaan nyt kokoajan vastaan kuitenkaan tule.

Jawamiehet on joskus ihan hauskoja... joskus niitä ei oikein jaksa.

Back