• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1098S todistettavasti nopein uusista sporteista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uus gsxr 1000 172 kg 185 heppaa ja ram airilla muutama polle lisää oon ajanu, dukatti kiihty sen jälkeen kuin ruotsinlaiva.Ja näyttää edelleen 70 luvun japsipyörältä. Ja huomena oma k7 tallissa.
Otan osaa, menit sitten tilaamaan kautta aikain rumimman gsxr:n
bawling.gif
Se on todistettavasti hienoin pyörä mitä on koskaan valmistettu.
buttrock.gif
Ehkä jos elät 1920-lukua.... putket molemmilla puolilla ja painava ku goldwing, äänet on kuin navetassa ja muotoilu on kauheinta mitä japseissa nähty
033102bebe_1_prv.gif

p.s itsekin olin ostamassa samaista pyörää, mutta kiinnostus lopahti koko pyörään kuin venäläiseen huoraan, kun sen messuilla näin
kaboom.gif

Olen seurannut keskustelua Gixxeri vastaan 1098. Kilo,teho, vääntö, väri ja ties mitä muuta.
Itse olen onnellinen mies, tallissa on Gixxerin esi-isä GS 750 ja MHR Mille, 1098 äiti 70-80 luvulta.
Niillä olen ajanut yhteensä n.90000 km. 35/55 Tkm. ilman isompia murheita. Molemmat on tehty vaarilta tyttären pojalle, niillä ajelee ajokortti taskussa ilman "tietokoneita" maailman tappiin. Miten lie 2007 pelit?

Lasse vaari.

Uus gsxr 1000 172 kg 185 heppaa ja ram airilla muutama polle lisää oon ajanu, dukatti kiihty sen jälkeen kuin ruotsinlaiva.Ja näyttää edelleen 70 luvun japsipyörältä. Ja huomena oma k7 tallissa.
Voi voi... ahdasmielinen punaniskainen homovastustaja pääsi taas iskemään ja sai melkein sulan hattuunsa...  
biggrin.gif

Tämähän vain todistaa sen, että Ducati herättää tunteita. Hyvä niin! Itse ajattelin mennä huomenissa tallille kuuntelemaan oikean moottoripyörän matalaa jytinää... twinissä on vaan niin käsittämättömän hieno ääni.
On hieno ääni twinissä. Ihan käsittämättömän twinin ääni.
Ja siihen mopoon saa käsittämättömän hienoja lisäosia ja tarroja jotka ovat oiken "tehtaan luettelossa" listattu.

biggrin.gif

Ei se duku niin tunteita herätä. Fanaatikot vaan naurattaa ja se ääni tänne kaikuu ja heijastuu. Normaalin harrasteneisuuden normaalia kaikua.

Itse asiassa ei nuo asiat niin käsittämättömiä ole (ääni mukaanlukien) vaikka niin hehkutatkin. Ei siinä mitään käsittämätöntä ole.

Ehkä jos elät 1920-lukua.... putket molemmilla puolilla ja painava ku goldwing, äänet on kuin navetassa ja muotoilu on kauheinta mitä japseissa nähty  
033102bebe_1_prv.gif

p.s itsekin olin ostamassa samaista pyörää, mutta kiinnostus lopahti koko pyörään kuin venäläiseen huoraan, kun sen messuilla näin  
kaboom.gif
biggrin.gif
Tästä näkyy iso kokemattomuus huoriin
biggrin.gif

Venäläiset nimittäin ovat melko laadukkaita, juttu kertoo isojen poikien kerhossa. Minä en asiasta tiedä mitään...
Kuten ei tämä kirjoitus kerro myöskään pyöristä mitään
smile_org.gif

Ei se duku niin tunteita herätä. Fanaatikot vaan naurattaa ja se ääni tänne kaikuu ja heijastuu. Normaalin harrasteneisuuden normaalia kaikua.
Enpä tiedä... taas meni 400 viestiä rikki tässäkin ketjussa. Kiinnostaakohan Ducati vai ei - näyttää kiinnostavan  
biggrin.gif

Mielipiteitä pitää olla ja minun mielestäni esimerkiksi 1098 on huomattavasti viehättävämpi kuin perusgixutin.

Fanaatikkoja tuntuvat olevan japsikikkailijat, jotka ketju toisensa jälkeen tulevat tänne mainostamaan omaa valintaansa, joka kuulemma sopii kaikille parhaiten.

Enpä tiedä... taas meni 400 viestiä rikki.  
biggrin.gif
Niin....
kenen ja missä päässä lienee vamma enemmän: viestin lukumäärän laskijan vai viestien kirjoitteijoiden?

ps. normaalin harrasteneisuuden puitteissa tämäkin ajatus

ainiin  
biggrin.gif

Enpä tiedä... taas meni 400 viestiä rikki.  
biggrin.gif
Niin....
kenen ja missä päässä lienee vamma enemmän: viestin lukumäärän laskijan vai viestien kirjoitteijoiden?

ps. normaalin harrasteneisuuden puitteissa tämäkin ajatus

ainiin  
biggrin.gif
En tiedä mikä on päässäsi tilanne - provosointia yrität siis. Niinpä niin...
tounge.gif

bawling.gif
buttrock.gif
033102bebe_1_prv.gif

kaboom.gif
Näyttää olevan toi 1098 kilon painavampi mikäs hoss bossi se on, SAATANAN ruma ainaki. Toi dokun ääni muistuttaa hajalla olevää betonimyllyä ja kulkee kuin goldwing. Ois kannattanu ostaa k7 ois jääny rahaaki laatu huoriin. Jos teidän navetasta kuuluu gigsun ääni on siellä varmasti nopein sarjavalmisteinen lypsykone.Kävin määkin messuilla duku osastolla tosin vaan ottamassa hyvät naurut.

bawling.gif
buttrock.gif
033102bebe_1_prv.gif

kaboom.gif
Näyttää olevan toi 1098 kilon painavampi mikäs hoss bossi se on, SAATANAN ruma ainaki. Toi dokun ääni muistuttaa hajalla olevää betonimyllyä ja kulkee kuin goldwing. Ois kannattanu ostaa k7 ois jääny rahaaki laatu huoriin. Jos teidän navetasta kuuluu gigsun ääni on siellä varmasti nopein sarjavalmisteinen lypsykone.Kävin määkin messuilla duku osastolla tosin vaan ottamassa hyvät naurut.
Näin on. Ducati saa ihmiset hyvälle mielelle !
tounge.gif

No nyt lähdettiin asialinjalle.
tounge.gif

Ei ducatistin tarvi rahaa huoriin säästellä. Gixxerikuskien tarpeesta käydä huorissa mulla taas ei ole tietoa...

Ei nyt vaan jaksais, mutta taas kerran Ducati laitettu testiin s-mallina jossa koko Öhlinsin alusta... Kaikkiin muihin pyöriin myös tai sitten ducatin normimalli testiin. Tulee edes jollain tapaa vertailukelpoista. Noista pyöristä kun ottaa minkä tahansa niin eniten sekunteja saa pois alustaa parantamalla, ei tehoa lisäämällä...

Mutta näin meillä  
062802moto_prv.gif
Jep! Ja arvaas minkämaalaiset olivat saunottaneet ja tarjonnut selänpesijätkin tuolle journalistiryhmälle? Vinkki: saunassa ei syöty campingia vaan pitsaa
buttrock.gif
?
cool.gif

Kai se nyt pitäisi ymmärtää millä tälläiset lehdet hankkivat elantonsa,aivan sama vaikka automaatti-soliferi olisi tuolla radalla,paras on se kellä on parhaat selänpesijät!!!(eli kuka parhaiten maksaa) Ja kannattaahan tuosta mainoksesta maksaa milli tai pari,se tulee takaisin satakertaisena asiakkailta jotka juuri nyt menettivät yöunensa ja huomenna ryntäävät kauppaan ostamaan``testivoittajan``
smile_org.gif

Back