• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1098S todistettavasti nopein uusista sporteista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei tässähän voisi käyttää seuraavaa vertausta

Ryhmä 1 syö aina ravintolassa, maksaa siitä enemmän kuin k-kaupan makaroonit ja saa rahoilleen vastinetta- onhan ruoka hemmetin hyvää, hienosti aseteltu lautaselle ja meininki muutenkin bueno ilman häiriötekijöitä. Listalta löytyy vaikka mitä lisukkeita ja drinkkejä itse aterian ( Duce menu) painikkeeksi.

Ryhmä2 on ei ole koskaan käynyt ravintolassa syömässä, eivätkä he ymmärrä millään, kuinka joku voi rahansa moiseen tuhlata. Saahan kaupasta (Nettimoto) halvemmalla korin täyteen nuudeleita ja jauhelihaa. Joilla taito riittää, voivat modata ruokansa mihin muotoon tykkäävät. Silti jaa rahaa yli..

Sitten käydään keskustelua, kumpi täyttää enemmän tai nopeammin: pakastepizza vai ravintolan pannupizza?
sama paska tulee molemmista...
033102ass_1_prv.gif
Joillakin ihmisillä on tyylitajua ja varaa nauttia elämästä. Tämähän se sitten suomalaista demaria vituttaa.

Pitäisköhän käydä tuolla Aprilia -forumin puolella vilkaisemassa, onko siellä samanlaista jauhantaa Millen suhteen? Eikös Mille ole jossain testissä kilogiksuttimen jopa päihittänyt?
Se on minuakin ihmetyttänyt, miks just Ducati aiheuttaa jupinaa... Miksei Aprilia? Tai miksei vaikka MV Agusta, jossa takuulla "bang for the buck" -suhde on vielä surkeampi kuin Duksulla?

Tai sit ne aiheuttaa, mutta mä en vaan huomaa kun en osallistu Aprilia-keskusteluihin. Sekin jaksaa ihmetyttää, miten aina D-keskusteluihin eksyy muitaki kun Ducatisteja? En minä jaksa edes avata topicceja joissa puhutaan pyöristä joihin en tunne vetoa. En muista milloin itse olisin lukenu tai kirjoittanut mitään Suzukia koskevaa...

Hei tässähän voisi käyttää seuraavaa vertausta

Ryhmä 1 syö aina ravintolassa, maksaa siitä enemmän kuin k-kaupan makaroonit ja saa rahoilleen vastinetta- onhan ruoka hemmetin hyvää, hienosti aseteltu lautaselle ja meininki muutenkin bueno ilman häiriötekijöitä. Listalta löytyy vaikka mitä lisukkeita ja drinkkejä itse aterian ( Duce menu) painikkeeksi.

Ryhmä2 on ei ole koskaan käynyt ravintolassa syömässä, eivätkä he ymmärrä millään, kuinka joku voi rahansa moiseen tuhlata. Saahan kaupasta (Nettimoto) halvemmalla korin täyteen nuudeleita ja jauhelihaa. Joilla taito riittää, voivat modata ruokansa mihin muotoon tykkäävät. Silti jaa rahaa yli..

Sitten käydään keskustelua, kumpi täyttää enemmän tai nopeammin: pakastepizza vai ravintolan pannupizza?
sama paska tulee molemmista...
033102ass_1_prv.gif
Joillakin ihmisillä on tyylitajua ja varaa nauttia elämästä. Tämähän se sitten suomalaista demaria vituttaa.
no onneksi en ole suomalainen enkä demari....
biggrin.gif

Pitäisköhän käydä tuolla Aprilia -forumin puolella vilkaisemassa, onko siellä samanlaista jauhantaa Millen suhteen? Eikös Mille ole jossain testissä kilogiksuttimen jopa päihittänyt?
Se on minuakin ihmetyttänyt, miks just Ducati aiheuttaa jupinaa... Miksei Aprilia? Tai miksei vaikka MV Agusta, jossa takuulla "bang for the buck" -suhde on vielä surkeampi kuin Duksulla?

Tai sit ne aiheuttaa, mutta mä en vaan huomaa kun en osallistu Aprilia-keskusteluihin. Sekin jaksaa ihmetyttää, miten aina D-keskusteluihin eksyy muitaki kun Ducatisteja? En minä jaksa edes avata topicceja joissa puhutaan pyöristä joihin en tunne vetoa. En muista milloin itse olisin lukenu tai kirjoittanut mitään Suzukia koskevaa...
Se on kattos sillä viisiin, että tässä demarivaltiossa on aina niitä, joiden mielestä ei saa saada iloa omistamastaan esineestä. Että vaikka pitäisi omaa merkkiänsä maailman parhaana, niin ei käy, koska silloin voi olla hauskempaa kuin sillä demarilla bang-for-buck-kipponsa kanssa.

Onneksi meillä on näitä mielipidepoliiseja jotka jaksaa säännöllisin välein käydä haukkumassa meidät pyöristämme iloitsevat vihoviimeiseen maanrakoon, jotta kaikilla olisi taspuolisin kurjaa pyöriensä kanssa.

Osaltaan tämä voisi johtua vaikka siitä, että Aprilia puolella puhutaan milleistä ja tuonoista. Siellä puhutaan pyöristä, ei brändeistä. Varmaan aika harvalla pegaso-kuskilla lirahtaa ilotippa housuun, jos mille pesee kaverin kikserin testissä, jonka kielestä kukaan ei ymmärrä mitään. D-foorumilla esimerkiksi 1098s/999r yleistyy parissa postauksessa kaikenmaailman satapäin rekisteröidyistä vajaatehoisista ja bulkkialustalla varustetuista karvalakkisporteista firman logolla varustettuun paskapaperiin.

Usko tai älä, mutta tuollainen ns. kirvoittaa keskustelua, mikä valitettavan usein kadottaa lähtökohtansa välittömästi.
sanoi:
Juu, uskoisin että 1098s "vetoaa" moniin, allekirjoittanut mukaanlukien. Toisille se fillarin merkki on täysin merkityksetön osa tätä harrastusta, vai mitä sanovat aprilistit, suzukistit ja kawasakistit?

Eli henkilökohtaisesti olen siinä uskossa, että foorumin merkkijaon tarkoituksena on ollut jakaa karsinoihinsa keskusteluiden aiheet, ei keskustelijoita. Saatanpa olla väärässäkin ja pahoittelen, jos tämä harmittaa ducatisteja, mutta kun en voi sille mitään, että ducatiltakin löytyy pari mallia, jotka saavat hiirisormen kliksauttamaan.

Toiset käy mäkkilässä toiset syömässä kuhaa raflassa.
Itsehän en kuhasta pidä ja hintakin moninkertainen verrattuna BigMac ateriaan...  
smile_org.gif

Mutta kunnon pihvi sitten taas... (lue KTM)..siitä maksan mielelläni  
crazy.gif
Näinhän se menee. Makuja on monia, lähinnä ihmetyttää toisten tarve yrittää puolustella omien makuasioidensa paremmuutta.

Parjan vois paljastaa sen knopin.
Eli Kemoran uudella pinnoitteella on ajettu nopeiten viralliseen ajanottoon Raimo Kesselin toimesta, 996 F01:llä. Aika painui 1:08,924 aikaan toisessa aika-ajossa. Aika ajettiin 2005 aika-ajoissa.
Niin kuin hyvin tiedät Jani viralliset rataennätykset ajetaan kilpailuissa - ethän toki muuta ole väittänytkään.
Rataennätys on siis Topin 1.09.507 ja ajettu Suzukilla - yhtään Ransua väheksymättä! Niin "urheilulliseksi" mieheksi se ajaa ihan sairaan lujaa  
buttrock.gif

Kysypä muuten Ransulta mikä on sen ennätys Pannoniaringillä Ducatilla?
Ja knoppina voin kertoa, että niitä aikoja on kaksi ja niiden ero on kaksi sekuntia...
Miksiköhän? (tää on kyllä helppo...)

Parjan vois paljastaa sen knopin.
Eli Kemoran uudella pinnoitteella on ajettu nopeiten viralliseen ajanottoon Raimo Kesselin toimesta, 996 F01:llä. Aika painui 1:08,924 aikaan toisessa aika-ajossa. Aika ajettiin 2005 aika-ajoissa.
Niin kuin hyvin tiedät Jani viralliset rataennätykset ajetaan kilpailuissa - ethän toki muuta ole väittänytkään.
Rataennätys on siis Topin 1.09.507 ja ajettu Suzukilla - yhtään Ransua väheksymättä! Niin "urheilulliseksi" mieheksi se ajaa ihan sairaan lujaa  
buttrock.gif

Kysypä muuten Ransulta mikä on sen ennätys Pannoniaringillä Ducatilla?
Ja knoppina voin kertoa, että niitä aikoja on kaksi ja niiden ero on kaksi sekuntia...
Miksiköhän? (tää on kyllä helppo...)
Juu, virallinen rataennätys ja virallisella ajanotolla otetut ajat on kaksi eri asiaa.

Rataennätys on, kuten sanoit, kisassa otettu aika.

Virallinen ajanotto on samainen transponderi ja jossain niistä kellotetuista sessioista kilpailuviikonloppuna.

En mä Ransua niin hyvin tunne että sitä tohtisin mennä kysymään ja muistaako mies itsekään? Eiköhän nuo ajat löytyis jostain interwebin ihmeellisestä maailmasta?

Sitten voi kurvata Italian ihmeellä Mutterille poseeraamaan, elvistelemään
Noinko ajattelet?
wink.gif

No anyhow, siemen voi jäädä laittamatta vakoon jos tosiaan Mutterille kurvaa. Mutterilla kun en ole koskaan nähnyt yhtään prätkäkuskia, enkä edes Ducatikuskia ;)

Sillä se mitä todennäköisesti tarkoitat on kumminkin Kompassi, koska Mutteri -kahvila sijaitsee ruuhkaisessa risteyksessä Lauttasaaressa.

Mutta siihen oikeaan asiaan. Kun ajelin ensimmäistä kertaa Monsterilla Helsingin keskustassa, pari mimmiä ajoi autolla viereen kiljumaan riemusta. "Mahtavaa, Ducati!"
Tää homma on siis ihan tosi, tais olla eka pyörä ollu vasta alle viikon alla.

Meinaan, notta mikähän olis tahti ehdotuksilla jos ajelisin semmosella rivi4:lla
omg.gif

No en tiedä, en ole kokeillut.

Kokeilin 2-pyttysen sijaan ajaa myös 1-pyttysellä. Siis semmosella sinisellä Vespalla joka löytyy tuolta mun profiilista. Carusellissa tuli tyttö kysymään, että mistä tollasia saa ja oiskohan semmosta mahdollista vuokrata tai lainata...?

Noooh, enpäs kerro enempää mihin homma johti
tounge.gif

Siitäpä tulikin sitten mieleeni tuo idea joka on tuossa profiilini kuvassa, laitoin sinisen poikavespani yhden punaisen tyttövespan viereen odottelemaan jatkoa
062802jumpie_prv.gif

Joo, siis ducatilla ajelen normaalisti ja vespalla haen saunakaljat lähikaupasta. Mutta sitä vakoa taitaa tulla kun vaan ajelee italiaanolla, ei ne vaot hevosista välitä
smile_org.gif

Noinko ajattelet?
wink.gif

No anyhow, siemen voi jäädä laittamatta vakoon jos tosiaan Mutterille kurvaa. Mutterilla kun en ole koskaan nähnyt yhtään prätkäkuskia, enkä edes Ducatikuskia ;)

Sillä se mitä todennäköisesti tarkoitat on kumminkin Kompassi, koska Mutteri -kahvila sijaitsee ruuhkaisessa risteyksessä Lauttasaaressa.

Mutta siihen oikeaan asiaan. Kun ajelin ensimmäistä kertaa Monsterilla Helsingin keskustassa, pari mimmiä ajoi autolla viereen kiljumaan riemusta. "Mahtavaa, Ducati!"

Meinaan, notta mikähän olis tahti ehdotuksilla jos ajelisin semmosella rivi4:lla
omg.gif

Kokeilin 2-pyttysen sijaan ajaa myös 1-pyttysellä. Siis semmosella sinisellä Vespalla joka löytyy tuolta mun profiilista. Carusellissa tuli tyttö kysymään, että mistä tollasia saa ja oiskohan semmosta mahdollista vuokrata tai lainata...?

tounge.gif

Siitäpä tulikin sitten mieleeni tuo idea joka on tuossa profiilini kuvassa, laitoin sinisen poikavespani yhden punaisen tyttövespan viereen odottelemaan jatkoa
062802jumpie_prv.gif

Joo, siis ducatilla ajelen normaalisti ja vespalla haen saunakaljat lähikaupasta. Mutta sitä vakoa taitaa tulla kun vaan ajelee italiaanolla, ei ne vaot hevosista välitä
smile_org.gif
On siinä pitänyt naisrintamalla kiirusta, voi jehna!
tounge.gif

Noinko ajattelet?  
wink.gif

omg.gif

tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif
Jep, sai -89 ja heti perään -01
biggrin.gif

Rivinelkulla vakoa on tullut muuten aika reippaasti. Ajelutus _tehokkaalla_ prätkällä tuntuu tepsivän
wink.gif
Ja tarinahan on täysin tosi
062802moto_prv.gif

Apriliaforumilla ei jauheta kun asiaa ihan vaan Apriliain tiimoilta. Toki sieltäkin jotain lipsahduksia löytyy mutta pääasiassa kuitenkin näin. Syy, miksei Aprilioista ole tällaista pastan jauhantaa niin paljon löytyy juurikin tuosta "bang for the buck" asiasta. Apriliat kun ei ole ylihintaisia muualla kuin Nakkilassa (ja toki sitä kautta monessa muussakin paikassa jos nyt realistiksi ruvetaan...). Onneksi kuitenkin on vaihtoehtoja...

Niin ja Dukehan on komia pyörä. Ei vaan välttämättä ihan mun makuun vaikka makaroonilla mennäänkin...

Noinko ajattelet?  
wink.gif

omg.gif

tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif
tounge.gif
Muahahah  
tounge.gif
Totaali repeeminen! Onpa taas hyvä ketju pitkästä aika...
biggrin.gif
biggrin.gif

sanoi:
Varmaan aika harvalla pegaso-kuskilla lirahtaa ilotippa housuun, jos mille pesee kaverin kikserin testissä, jonka kielestä kukaan ei ymmärrä mitään. D-foorumilla esimerkiksi 1098s/999r yleistyy parissa postauksessa kaikenmaailman satapäin rekisteröidyistä vajaatehoisista ja bulkkialustalla varustetuista karvalakkisporteista firman logolla varustettuun paskapaperiin.
Tuollaiset bull*hit kommentit nimenomaan tekevät näistä muutamasta Ducati-foorumin ketjusta paskanjauhantaa. Juttu eksyy nopeasti siihen, että ylläolevan kirjoituksen kaltaiset mielipideasiat valtaavat tilaa Ducatiin liittyvästä keskustelusta. Usein nimenomaan japanilaisilla ajavat, ja sellaiset henkilöt joilla ei Ducatia ole, tulevat tänne kertomaan "totuuksia" Ducatista.

sanoi:
Usko tai älä, mutta tuollainen ns. kirvoittaa keskustelua, mikä valitettavan usein kadottaa lähtökohtansa välittömästi.
Olen enemmän sitä mieltä, että turhat mielipiteet tyyliin "Ducatit ovat lussuja ja ylihintaisia" kirvoittavat keskustelua. Joitakin häiritsee todella se, että jotkut pitävät tietyn merkkisistä pyöristä ja niitten ominaisuuksista. Ducatin eri malleissa on samankaltaisuuksia joita ei löydy muista merkeistä. Siksi merkki vetää puoleensa asiaan vihkiytyneitä.

sanoi:
Juu, uskoisin että 1098s "vetoaa" moniin, allekirjoittanut mukaanlukien. Toisille se fillarin merkki on täysin merkityksetön osa tätä harrastusta, vai mitä sanovat aprilistit, suzukistit ja kawasakistit?

Tuo on ihan scheissea. Merkki on osa harrastusta halusit sitä tai et. Sinulla on tietty mielikuva tietyn merkkisistä tuotteista. Jos ostat esimerkiksi Hondan niin ostat mielikuvan tuotteesta, joka on luotettava, käyttökustannuksiltaan edullinen, kestävä ja hiljainen. Samalla ostamalla Hondan sulaudut tehokkaasti massaan jolloin sinun ei juuri tarvitse esitellä harrastusvälinettä - kaikki jo tuntevat ja tietävät sen.

Ostamalla taas Kawasakin tai Ducatin on mielikuva täysin erilainen. Jos taas valittaisiin Hondalta joku herkästi hajoava ja äänekäs malli (RS125) ja esimerkiksi Ducatilta joku ST-malli, tilanne voi olla päinvastainen mielikuvaan nähden (kuvitteellinen esimerkki). Pääsääntöisesti kuitenkin mielikuvat kohtaavat todellisuuden jossain määrin. Olen tosin törmännyt vikaiseen Hondaankin...

Suurimmalle osalle ihmisistä harrastusväline ei ole kasvoton ja tunteeton kylmä esine, vaan positiivisia mielikuvia herättävä vapaa-ajan hauskanpitoväline. Hauskanpitovälineellä täytyy olla sielu ja se sielu on merkki kyljessä. Merkki takaa sen, että saat sellaista tuotetta mitä ko. merkiltä olet tottunut odottamaan.

Ja todella 1098 on hieno malli. Meistä jotka omistavat Ducatin jonkun Superbike-mallin voi tulla 1098-mallin omistajia. Itse odottelen vielä mielenkiinnolla uutta 848-mallia ja samalla katselen alennusmyynnissä olevia 749R-malleja...  
tounge.gif
Tämä siis siksi, että oma p*jauhantaviestini liittyisi edes löyhästi alkuperäiseen aiheeseen.

sanoi:
Varmaan aika harvalla pegaso-kuskilla lirahtaa ilotippa housuun, jos mille pesee kaverin kikserin testissä, jonka kielestä kukaan ei ymmärrä mitään. D-foorumilla esimerkiksi 1098s/999r yleistyy parissa postauksessa kaikenmaailman satapäin rekisteröidyistä vajaatehoisista ja bulkkialustalla varustetuista karvalakkisporteista firman logolla varustettuun paskapaperiin.
Tuollaiset bull*hit kommentit nimenomaan tekevät näistä muutamasta Ducati-foorumin ketjusta paskanjauhantaa. Juttu eksyy nopeasti siihen, että ylläolevan kirjoituksen kaltaiset mielipideasiat valtaavat tilaa Ducatiin liittyvästä keskustelusta. Usein nimenomaan japanilaisilla ajavat, ja sellaiset henkilöt joilla ei Ducatia ole, tulevat tänne kertomaan "totuuksia" Ducatista.

sanoi:
Olen enemmän sitä mieltä, että turhat mielipiteet tyyliin "Ducatit ovat lussuja ja ylihintaisia" kirvoittavat keskustelua. Joitakin häiritsee todella se, että jotkut pitävät tietyn merkkisistä pyöristä ja niitten ominaisuuksista. Ducatin eri malleissa on samankaltaisuuksia joita ei löydy muista merkeistä. Siksi merkki vetää puoleensa asiaan vihkiytyneitä.
Bullshittiä tai ei, niin taas mennään...
tounge.gif

sanoi:
sanoi:
Tuo on ihan scheissea. Merkki on osa harrastusta halusit sitä tai et. Sinulla on tietty mielikuva tietyn merkkisistä tuotteista. Jos ostat esimerkiksi Hondan niin ostat mielikuvan tuotteesta, joka on luotettava, käyttökustannuksiltaan edullinen, kestävä ja hiljainen. Samalla ostamalla Hondan sulaudut tehokkaasti massaan jolloin sinun ei juuri tarvitse esitellä harrastusvälinettä - kaikki jo tuntevat ja tietävät sen.

Ostamalla taas Kawasakin tai Ducatin on mielikuva täysin erilainen. Jos taas valittaisiin Hondalta joku herkästi hajoava ja äänekäs malli (RS125) ja esimerkiksi Ducatilta joku ST-malli, tilanne voi olla päinvastainen mielikuvaan nähden (kuvitteellinen esimerkki). Pääsääntöisesti kuitenkin mielikuvat kohtaavat todellisuuden jossain määrin. Olen tosin törmännyt vikaiseen Hondaankin...

Suurimmalle osalle ihmisistä harrastusväline ei ole kasvoton ja tunteeton kylmä esine, vaan positiivisia mielikuvia herättävä vapaa-ajan hauskanpitoväline. Hauskanpitovälineellä täytyy olla sielu ja se sielu on merkki kyljessä. Merkki takaa sen, että saat sellaista tuotetta mitä ko. merkiltä olet tottunut odottamaan.
Ylläoleva voi kiteyttää harrastuksesi näkökulmat ja mielikuvasi, mutta ei minun. Minä olen huomannut jo ajat sitten, että tämän harrastuksen sielua ei voi kaupasta rahalla ostaa. Täydellistä moottoripyörää en ole vielä koskaan ajanut, jokunen hyvä kompromissi on tullut vastaan. Saan kiksini erilaisista asioista. Tämä koskee toki vain omaa tapaani harrastaa.
sanoi:
Ja todella 1098 on hieno malli. Meistä jotka omistavat Ducatin jonkun Superbike-mallin voi tulla 1098-mallin omistajia. Itse odottelen vielä mielenkiinnolla uutta 848-mallia ja samalla katselen alennusmyynnissä olevia 749R-malleja...
tounge.gif
Tämä siis siksi, että oma p*jauhantaviestini liittyisi edes löyhästi alkuperäiseen aiheeseen.
Niin on. Se on jopa niin hieno malli, että kiinnostaa myös niitä, jotka eivät ole Ducatin superbike-mallin omistajia
smile_org.gif

Mielenkiinnolla odottelen ensimmäisiä kisoja.

Montako Ducatia olet omistanut? Eli minkälainen on käsityksesi laadusta? Vai perustuuko laatukäsityksesi mielikuviin kuten oletan?
Kuten hyvin tiedät, olettamallasi ei ole mitään merkitystä.

Eipä ole vielä yhtään V2 italialaista ollut. Pyöräillyt olen hieman vajaa 20 vuotta. Laatukäsitys ei tietenkään perustu mihinkään mielikuvaan. Ihan omia kokemuksia on, kun takuu-aikaisia 900/999 duksuttimia olen hinannut/ruuvannut/ihmetellyt hajonneena tienpäällä Euroopassa (useammin kun kerran). Toisaalta, onhan niitä ajossakin ehjänä paaaaljon tullut vastaan ja mennyt ohi (edelleen, useammin kun kerran). Enemmän olen nähny ko merkkiä ehjänä, kun rikkinäisenä.

Elosta ja kokemuksesta kutenkin oppii paljon. 1098 jää itseltä ostamatta ihan varmasti, kunnes näyttö paremmasta laadusta on enemmän kun tehtaan markkinontihenkilöiden puhetta.

Pyörä kuitenkin kiinnostaa todella paljon. Odotan mielenkiinnolla Britti mp- lehtien pyörän kestotesti kommentteja 1098sta. 999 Ducati hajosi poikain käsissä moneen otteeseen pidemmässä testissä jollain lehdellä. Ei hyvä.

Pyörät on tarkoitettu ajettavaksi. Elleivät ne sitä kestä, laatua voi kutsua huonoksi. Kotona pukeilla pyörää pitäen tai omistamisella kehuskelu ei aina anna vättämättä realisista kuvaa laadusta.

Pyörä ja merkki on tosi hieno. Omat kokemukset laadusta ovat vaan valitettavan raadollisia. Tähän peilaan laatukommenttiani.

Vahva näkemys joissain tapauksissa vaatii muutakin kun pelkän pyörän pukeilla pitämisen/hieromisen tai omistamisella kehuskelun.

Paljonko muuten olet itse ajanut merkkejä/vuosia/kilometrejä/pyöriä?

Tarra tankkin ja juttu juurevaksi- on tietenkin myös harrastamista. Hyvää harrastamista, mikäli siitä pitää.Puheissa/webissä merkin ylistäminen tai omistamisella kehuskelu ei saa minua innostumaan(siihenonpaksukirjaerilaisiaosiajatarratovatihaniajamerkkiliikkestä- hassuttelu on tosi hassunhassua).

Olen erittäin iloinen että Euro- pyörät ovat suht´vahvoja nykyään. BMWtä halusin ostaa todella paljon pari vuotta sitten. Jotenkin jätin sen vielä ostamatta (oikeaa syytä en ole itselleni vieläkään selvittänyt).

Asiat asioina. Laatuonglmia D:llä on ollut liian paljon, myös pyörän valmistajan mukaan.Tehdas on itse kertonut että 1098 mallin yksi tavoite on palauttaa asiakkaiden usko merkin laatuun.

Jään odottamaan mielenkiinnolla lopputulemaa. Mikäli laatu tulee 1098 mallissa olemaan kunnossa, ostan semmoisen itselleni ihan varmasti (1098S Tricolore, kiitos).

Olen valmis maksamaan D- pyörästä pyydetyn "premium hinnan", mikäli pyörä kestää ns normaalin käytön, kukkuu ja pelittää. Luulen että kaltaisiani potentiaalisia asiakkaita on paljon. Sinällään merkin näkymät ovat hyvin. Uusi tuote on kiinnostava markkinoille. Menestyminen markkinoilla on nyt enää laadusta (=Ducatista) kiinni.

ps.
Mielestäni Tylyttäjällä on (äärimmiäisine mielipiteineen) kuitenkin viileän kuiva ja hyvä asenne tähän homman: mikäli pyörä kiinnostaa/toimii/hinta vs laatu on hyvät yms, semmoinen ostetaan ja ajetaan. Merkillä ei ole väliä, vaahtoamiset pois. Ominaisuudet ratkaisevat (itse en aina tähän kuitenkaan pysty. Tunnetta on pelissä hieman
smile_org.gif
).

sanoi:

sanoi:
Bullshittiä tai ei, niin taas mennään...
tounge.gif

sanoi:
sanoi:

Ylläoleva voi kiteyttää harrastuksesi näkökulmat ja mielikuvasi, mutta ei minun. Minä olen huomannut jo ajat sitten, että tämän harrastuksen sielua ei voi kaupasta rahalla ostaa. Täydellistä moottoripyörää en ole vielä koskaan ajanut, jokunen hyvä kompromissi on tullut vastaan. Saan kiksini erilaisista asioista. Tämä koskee toki vain omaa tapaani harrastaa.
Niin, tuolla Jyrin Ducati-fasistilogiikallahan kukaan ei saisi ajaa muulla prätkällä kuin Ducatilla ja kaikkien pitäisi ylistää jatkuvasti sitä. Jos joku haluaa esim. ajaa ja harrastaa Ural-merkkisiä prätkiä, se on minun mielestäni kaikin puolin O.K. ja sama pätee BMW:n valmistamiin prätkiin, vaikka henkilökohtaisesti olenkin sitä mieltä, että BMW:n pitäisi lopettaa prätkien valmistus ja keskittyä siihen, minkä he osaavat parhaiten maailmassa eli henkilöautojen valmistamiseen. Heh, nyt ovat jo Aprilia-merkkisellä prätkällä ajavat Jyrin "mustalla listalla". Jyri, kuuntele Ducati-kuskeille erityisesti osoitettu Sliipparien klassikkokappale "Paskan myivät" ja rentoudu.

Noinko ajattelet?  
wink.gif

omg.gif

tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif
tounge.gif
Muahahah  
tounge.gif
Totaali repeeminen! Onpa taas hyvä ketju pitkästä aika...
biggrin.gif
biggrin.gif
+1
Ei vi**u. Ihan oikeasti joku tämmöistä...
Tää on aivan järkky hauska kaikessa ääliömäisyydessään
tounge.gif

kysyy nimimerkki: ostin duksun ja sain pesää (ollessani yksin peiton alla silmät kiinni). pitääkö ostaa duksu että saan uudestaan?

Back