ei oo luku eikä osallistumispakkoaMinä en uskalla edes ajatella mitä tapahtuu,jos joku erehtyy kysymään vaikka sylinterikannen kierteistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei oo luku eikä osallistumispakkoaMinä en uskalla edes ajatella mitä tapahtuu,jos joku erehtyy kysymään vaikka sylinterikannen kierteistä.
Niin. Täytyy käyttää hieman järkeä mitä ja mihin tekee. Tuollaisen öljynpoistotulpan kiinnitys ei sinällään ole sieltä vaativimmasta päästä. Proppu kun ei tue eikä kiinnitä mitään eikä siihen kohdistu mitään muuta kuin kemiallista ja lämpörasitusta. Tuon öljynpoistopropun tärkein ominaisuus on se, että se pysyy kiinni ja on tiivis ja avautuu kun tarvii. Turha tuollaisen takia on ostella hintavia työkaluja ja tehdä jumalaton määrä työtä.Minä en uskalla edes ajatella mitä tapahtuu,jos joku erehtyy kysymään vaikka sylinterikannen kierteistä.
Olen kyllä kirjoittaneen kanssa samaa mieltä... Eli tähän tulisi se plus yksi.kyllä se niin o jotta enemmin koiralta kusi loppuu kuin orkkilaiselta konstit.
monikohan noita neuvoista tähtää pyyteettömään haluun auttaa ja kuinka moni odottaa lisätuhoja?
joskus pitäis osata ja malttaa puhaltaa peli poikki ja antaa muiden tehdä.
ristus..kumituluppia,bilikan työkalusarjoja,itsekierteyttäviä proppuja....
pohja irti ja koneistamoon hyvä mies.
Juu totta turiset...intoa on enemmän kuin taitoasanoi:Olen kyllä kirjoittaneen kanssa samaa mieltä... Eli tähän tulisi se plus yksi.
Jotenkin tuntuu siltä, että kysyjällä on enemmän intoa, kuin taitoa. Vaikka ei se öljypropun korjaaminen ammattimiehelle ole juurikaan haaste, niin silti hänkin tekee sen mieluiten irto-osaan. Eli öljypohja kainaloon ja ammattilaisten pakeille, säästyy monelta murheelta ja tuleepahan sitten tsekattua muitakin osia vähän tarkemmin, tässä on talvi aikaa.
onhan noita remontteja taivasalla tehty 30 asteen pakkasessakin iät ajat.peruspessimistinä ei vain jaksa uskoa et kyykimällä ulkona mopon alle marraskuussa tuo kierteytys onnistuu.
Ja sitten meitä suomalaisia pidetään ujoina, hiljaisina ja syrjäänvetäytyvinä................vaikeaa uskoa, kun yhdestä sileeksi väännetystä kierteestäkin saadaan juttua vaikka kuinka![]()
![]()
jeps niskasta kii vaan itteensä, öljypohja pois ja uudet kierteet, ja se on siinä.jos koskaan ei mitään itse tee, ei voi myöskään oppia![]()
Ei se öljypohjankaan irrottaminen ole yksinkertaista, ja sen saaminen tiiviiksi tarttee sitten uudet tiivisteet, o-renkaat, silikonia,... eikä sekään takaa että siitä uudesta kierteestä tulee hyvä. Pahimmillaan vuotaa sitten sekä öljypohja että proppujeps niskasta kii vaan itteensä, öljypohja pois ja uudet kierteet, ja se on siinä.jos koskaan ei mitään itse tee, ei voi myöskään oppia![]()
jep..allekirjoittanutkin on tehnyt ja sitte parinpäivän päästä uudestaan lämpimässäonhan noita remontteja taivasalla tehty 30 asteen pakkasessakin iät ajat.peruspessimistinä ei vain jaksa uskoa et kyykimällä ulkona mopon alle marraskuussa tuo kierteytys onnistuu.![]()
asenteesta se on hyvin pitkälti kiinni... mut muuten olen samoilla linjoilla.
kuka jumalauta nyt italialaisilla ajaa?maailma olisi pelastettu kun edes yhtä ruuvia ei tulisi semmosista maista missä viinin valmistaminen on päällimmäisenä.ainakin fiat ja alfa puolella pitäisi tietää, on että irtokierteillä ei proppuja
Arvelisin, että alkaa vuotaa kunhan öljyt kuumenevat... Jos ei - hyvä niin, mutta mitenhän mahtaa käydä seuraavassa öljynvaihdossa...Täytyy myöntää että ei se pultti aivan 100% suoraan pintaa vasten tullut mutta ilmeisesti tarpeeksi suoraan koska tuntuu pitävän öljyt sisällä.