timotheus sanoi:Onko tuo etulokasuojan jatke vaikea asennettava 1400 zetoriin?
Pari reikää pitää porata ja niiden läpi pultit laittaa. Eli ei voi vaikeaksi tempuksi väittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
timotheus sanoi:Onko tuo etulokasuojan jatke vaikea asennettava 1400 zetoriin?
J.N sanoi:Pari reikää pitää porata ja niiden läpi pultit laittaa. Eli ei voi vaikeaksi tempuksi väittää.
V3sku sanoi:Saattaapi olla, että taitaa meikäläinen liittyä seuraanne! Tässä olen suu vaahdossa ZZR:ää katsellut...yksi -06 tuossa on periaatteessa jo "korvamerkattuna". Hintakaan ei vaikuta pahalta ja kaikki palikat olisi valmiina. Kaikenlaisilla kilokyykyillä tullut leikittyä radalla ja kadulla. Viime kesänä myin hetken mielijohteesta 10tkm ajetun kulta/musta K8 Gixerin, eikä siltä osastolta tunnu tällä hetkellä kiinnostavan, kuin 1098 ja niitäkin on huonosti. Munakkaampi pyörä saa nyt tulla ja Busa tai B-King ei kiinnosta...joten mitä jää jäljelle.
Kaikesta kuulemastani ja lukemastani päätellen ZZR1400 on kuitenkin loistava peli?!?
qazwsx sanoi:Varmasti on hieno pyörä, mutta vaikka olet ilmeisesti jo päättänyt tuon mallin niin oletko kokeillut yhtään 12R:ää? Ja ei en ole omaani myymässäVois jopa itse harkita tuon FJR:n vaihtoa isoon kawaan matkapyöräksi.
J.N sanoi:Pari reikää pitää porata ja niiden läpi pultit laittaa. Eli ei voi vaikeaksi tempuksi väittää.
Karza sanoi:Oma vm-12 tulossa talliin vasta reilun viikon kuluttua. Onkos kukaan perehtynyt käykö aiemman vuosimallin orkkista sirompi rekkarikilventeline (mallia Kawan oma/Sumekon sivuilla)uuteen vuosimallin 12 Zetoriin? Ilman ihmeempää modausta...
SamiN sanoi:edit: ilman toisioläppiä pyörä on tasan ihan yhtä ajettava kuin niiden kanssakin
Karza sanoi:Mun vm-12 ZZR1400 menee 15.5. penkkiin....sit pääsee Busa-ukot itkemään että onpa ilmaisia hevosia taas tuossa penkissä....
BTW, jarrarit: minkä piipun meinaat laittaa Zetoriin? Onks se 4-1 vai 4-2....