• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://www.motorradteile-hamburg.de/
Kettensatz mit D.I.D G&G 530 ZVM-X, X-Ring Kette (offen)

Lieferumfang:
Kette: D.I.D G&G 530 ZVM-X, X-Ring, Super verstärkt (offen mit Nietschloß), 116 Glieder (Farbe: Gold)
Ritzel: 17 Zähne (wahlweise auch 16 oder 18 Zähne zum gleichen Preis !)
Kettenrad: 41 Zähne
Falls Sie ein anderes Ritzel anstatt dem originalen 17 Zähne Ritzel möchten, geben Sie das bitte unten im TEXT-Feld ein.
Ritzel und Kettenrad von JT-Sprockets ! Also absolute Spitzenqualität !
EUR 157.95
Versandkosten (Shipping to: Sverige,Finland,Danmark,Ireland,Great Britain,Nederland,Belgie,France,Luxemb.,Italia) EUR 12.90
Rechnungsbetrag (Zahlungsart: per Überweisung (pay by bank-transfer)) EUR 170.85

En ole itse tuolta tilannut, mutta äkkiseltään katsottuna yksi halvimpia just nyt. Louisilla alennusten sattuessa kohdalle vielä kympin halvemmalla.

Jep kiitoksia pitää pistää tilaukseen itse en näin halvalla löytänyt.
033102beer_1_prv.gif

hmm....mutta mikä ero noissa ketjuissa on??

toisessa lukee että G&B ja toisessa G&G ja on yli kolmekymppiä kalliimpi.

hmm....mutta mikä ero noissa ketjuissa on??

toisessa lukee että G&B ja toisessa G&G ja on yli kolmekymppiä kalliimpi.
G&B 530 VM EUR 125.95
G&G 530 ZVM-X EUR 157.95

En tiedä, mikä tuo G&B lie (väri?), mutta kalliimpi on ainakin vahvempi ketju. Ja molemmat tosiaan itse niitattavia (offen mit Nietschloß), eli työkalu hyvä olla olemassa.

2008 EU väri on Midnight sapphire blue, eli juuri tuo mustalta näyttävä.

Näyttää mustalta mutta seassa sinistä raetta, (metallihohtoväri) joka erottuu auringossa.

Toi nettimoton zzr on muuten sitten absiton malli kuvan perusteella, eli joko tuontipeli tai sitten se ei ole 2008 eu mallia.

Kiitoksia vinkeistä... :)

Kävin tänää kurkkaa paikanpääl ja näytti kyl ihan musta mustalt eikä ollu nopeus triggereit havaittavis eli ei ABS:ia...
ABS saa kyl olla jotenka toi vaihtoehto saa jäädä jollekin toiselle..

-pete-

SamiN sanoi:
Toi nettimoton zzr on muuten sitten absiton malli kuvan perusteella, eli joko tuontipeli tai sitten se ei ole 2008 eu mallia.

Toi on '07-malli, sillä mustassa '08:ssa sivugrilli on maalattu kiiltävällä maalilla ja '06 ei mustaa ollut.

ZZR1400-color-blue-01.jpg

No pentele...
Tänää tuli käytyy kaupoilla ja FJR:ä vaihtu sit 2010 Zetoriin...:p

-pete-

On kyllä hieno keksintö. Tuli kateltua taas messuilla tätä pyörää sillä silmällä.
Valitettavasti likviditeetti ei anna myöten päivitellä kalustoa.

Eilen tuli messuilla vaihdettua "vanha" 2007 zetori uuteen. Saas nähdä saako kaikki kilkkeet tällä kerralla heti vai vasta ensivuonna. Eli kun 2007 hankin tuon nykyisen niin keskiseisontatuen ja takalaukkutelineen sai vasta kaudelle 2008. Nyt Sumekon pojat lupasivat ko kilkkeet jo maaliskuuksi. Uskoo vasta kun näkee ne kiinni uudessa Zetorissa.

TKa:):grin:

Viimeksi muokattu:
On muuten kawan tai Sumekon hinnoittelijoilta mennyt vähän överiksi noiden uusein Acran slip onien hinnoittelu. Pyytävät n 2 500 € parista. Ovathan nuo uuden Zetorin alkuperäiset mölypöntöt massiivisen rumat, mutta kummasti niitä sietää, jos vaihtoehdon hinta on tuo 2 500 €. :hanuria:.

Pitänee odotella että ajokausi tuo tullessaan järkevämmän hintaisia ja paremman näköisiä mölypönttöjä uuteen Zetoriin

TKa

Mulla oli TRC entisessä Zetorissa ja mun mielestä se oli hemmetin asiallisen näkönen. Yoshilta pitäis kuulua ihan näinä aikoina, minkä sarjan tötterön pohjalta rupeevat taivuttaa....

Kyseltiin josko R-11 mutta katotaan ny...:p

Back