Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin samaa mieltä.Älä nyt hyvä mies päästä emäntääs mihinkään pärrän puikkoihin. Säähän saat vähintäin avunannosta tuomion...vammantuottamuksesta tai taposta.Mun muija alkaa kohta harjoitella kava6:lla ajamista.
Se vähän räpiköi vastaan.
Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta......
Sen verran vakuuttava on hänen "aikaansaannokset" 4 vuoden ajalta. Siis, jos ne aikuisten sillai ova tossii.
Jotenkin musta kyllä tuntuu, että äijä heittelee tänne mitä sattuu.![]()
Justiinsa näi! Ite ainaki testaisin kiukulla lähestulkoon kaikki mopot mitä tarjolla oisEikös tuo ilmaisilla lainapyörillä ajelu ole pirun kätevää, siinä saa tutustua uusiin laitteisiin, ajella säälimättä yms...Olisit onnellinen tilanteeseesiPuhumattakaan siitä, että ei tartte ajella sillä rumalla zetorilla....![]()
![]()
Sunhan ei pitänyt uskoa mitään juttuja..
Mistä sä tiedät mitä mäSunhan ei pitänyt uskoa mitään juttuja..![]()
Pena1. Odotus palkitaan. Ja arvaas mitä. Mä tuun 10R:llä sovittuna aikana puoliväliin Turkua. Ja kun Sä sisäänajat omaa kauan odotettua ZZR:ää, saanhan vähän kokeilla, saanhan. Annetaan noille kaikille pitkätnenät. Sä saat ajaa samalla mun 10R:llä, kun mä ajan Sun ZZR:llä. Ainut ero on alussa se, että Sä voit ajaa 260:ta Turun-Hgin motarilla, kun mun pitää vahtia sisäänajokierroksia ja ajella hissukseen Sun ZZR:llä!Mistä sä tiedät mitä mäSunhan ei pitänyt uskoa mitään juttuja..![]()
![]()
Kiwikasa. Ei mun muija mikään mies ole.Nyt kun me motoristit ollaan niin inhimillisia ja herttasia (varsinkin kawakuskit), niin pakko kysyä että ei vaan kawakymppi sun "eukkos" satu olemaan samaa sukupuolta kanssasi... Lapsiakinhan saattaa valitettavasti saada vaikka kummeuden kautta.![]()
"Kokeile sinä minun, niin minä varovasti sinun... jookos?"
Voi kukkanen jonka lehmä eilen söi, jos runolliseksi heittäydytään...
Mä kuvittelin näkeväni tollasen sinisen lauantaina 6.5. Klaukkala - Lahnus -välillä...Näinköhän eilen näkyjä Espoossa? Vastaan tuli sininen ZZR1400. Tai sitte ei.