• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1400 rantautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xxmiksa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei helvetti, ajattelin jo että tänne olisi tullut uutta tietoa zzr-1400:sta, mutta mitä vielä, kava10:stähän täällä vaan jauhetaan, kuten niin monessa muussakin topicissa  
biggrin.gif
. No eipä siinä mitään, tulipa taas jatkoa samaan aiheeseen  
withstupid.gif

Ei ole ketään saanut mitään uutta tietoa mitä kirjoittaa !
Vaikka on soiteltu jatkuvasti maahantuojalle !
Kyllä sitä tietoa tulee heti kun jotain saadaan
thumbs-up.gif

Kyllä se huomataan joo varmasti kun alkaa ajokokemuksia täällä palstalla näkymään,onko mitään "arvioitua" aikaa kerrottu vaan sanooko ne sumekolla ettei mitään hajua?

Kyllä se menee sinne ei hajua osastolle !
Itse en henkilökohtaisesti usko enää mitään juttuja !
Pyörä on tullut sitten kun sen näen !
Onneksi oon saanut tässä ajella liikkeen pyörillä odotellessa
062802jumpie_prv.gif

suzuki sv, honda xx ja honda hornet ja huomenna mennään taas kattoon mitä peliä sais vaihdossa tilalle kun palautan hornetin !

Eikös tuo ilmaisilla lainapyörillä ajelu ole pirun kätevää, siinä saa tutustua uusiin laitteisiin, ajella säälimättä yms...Olisit onnellinen tilanteeseesi
smile_org.gif
Puhumattakaan siitä, että ei tartte ajella sillä rumalla zetorilla....
tounge.gif

Mun muija alkaa kohta harjoitella kava6:lla ajamista.

Se vähän räpiköi vastaan.
Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta......
Älä nyt hyvä mies päästä emäntääs mihinkään pärrän puikkoihin. Säähän saat vähintäin avunannosta tuomion...vammantuottamuksesta tai taposta.

Sen verran vakuuttava on hänen "aikaansaannokset" 4 vuoden ajalta. Siis, jos ne aikuisten sillai ova tossii.

Jotenkin musta kyllä tuntuu, että äijä heittelee tänne mitä sattuu.  
lookaround_orig.gif
Olisin samaa mieltä.
Jos sattuu noita pikkujuttuja liikenteessä, se vähän osoittaa, ettei vaimolla oe liikennesilmää.
MUTTA, kun pyörällä niistä pikkujutuista tulee isoja.Aina kun kopsahtaa, niin käy kipeää.
Ihan oikeasti miettisin, että onko vaimon turvallista ajaa moottoripyörällä.
Varsinkin kun vielä sanot, että se räpiköi vastaa, osoittaa noin yhtäkkiä, ettei vaimo edes halua.
Maailmassa on muitakin intohimoja kuin mopoilu..
vaikken kyllä tiedä mitä ne vois olla...

Eikös tuo ilmaisilla lainapyörillä ajelu ole pirun kätevää, siinä saa tutustua uusiin laitteisiin, ajella säälimättä yms...Olisit onnellinen tilanteeseesi
smile_org.gif
Puhumattakaan siitä, että ei tartte ajella sillä rumalla zetorilla....
tounge.gif
Justiinsa näi! Ite ainaki testaisin kiukulla lähestulkoon kaikki mopot mitä tarjolla ois
smile_org.gif
Eikä se setori ny aivan järkyttävän ruma ole..

Sumekon mukaan ekat Zetorit tulee maahan tällä viikolla.

Pena1. Odotus palkitaan. Ja arvaas mitä. Mä tuun 10R:llä sovittuna aikana puoliväliin Turkua. Ja kun Sä sisäänajat omaa kauan odotettua ZZR:ää, saanhan vähän kokeilla, saanhan. Annetaan noille kaikille pitkätnenät. Sä saat ajaa samalla mun 10R:llä, kun mä ajan Sun ZZR:llä. Ainut ero on alussa se, että Sä voit ajaa 260:ta Turun-Hgin motarilla, kun mun pitää vahtia sisäänajokierroksia ja ajella hissukseen Sun ZZR:llä!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
.

Ja xxmiksa ja ekix tulee laulukuoroon mukaan, eiksjuu!

Jonkunhan pitää uhrautuu
eek.gif

Nyt kun me motoristit ollaan niin inhimillisia ja herttasia (varsinkin kawakuskit), niin pakko kysyä että ei vaan kawakymppi sun "eukkos" satu olemaan samaa sukupuolta kanssasi... Lapsiakinhan saattaa valitettavasti saada vaikka kummeuden kautta
sad_orig.gif
.

"Kokeile sinä minun, niin minä varovasti sinun... jookos?"

Voi kukkanen jonka lehmä eilen söi, jos runolliseksi heittäydytään...

Nyt kun me motoristit ollaan niin inhimillisia ja herttasia (varsinkin kawakuskit), niin pakko kysyä että ei vaan kawakymppi sun "eukkos" satu olemaan samaa sukupuolta kanssasi... Lapsiakinhan saattaa valitettavasti saada vaikka kummeuden kautta
sad_orig.gif
.

"Kokeile sinä minun, niin minä varovasti sinun... jookos?"

Voi kukkanen jonka lehmä eilen söi, jos runolliseksi heittäydytään...
Kiwikasa. Ei mun muija mikään mies ole.
thumbs-up.gif
.

Kiwikasa ja Hermanni haluu kanssa näköjään kunnon matkapyörän. Menkää siitä liikkeeseen koeajamaan kuivatyypitykset. Palatkaa sitten asiaan. Ei tähän keskusteluun hypätä sivusta. Noin vaan.
Kliimaksi on kohta huipussaan. Vai onks Teillä tapana...
omg.gif
.

Näinköhän eilen näkyjä Espoossa? Vastaan tuli sininen ZZR1400. Tai sitte ei.

Tulisvat nyt jo.. Vaikkei oo itselle tulossa (eikä varaa moiseen lähitulevaisuudessa), niin kivahan noita olisi livenä nähdä katukuvassakin!
buttrock.gif

kävin tänään myyjää morjestamassa ja sanoi että voi olla savut otettu mun zetorista lauantaina
062802moto_prv.gif

Huom. VOI OLLA !
Nyt alkaa kyllä pieni toivon kipinä herätä
062802jumpie_prv.gif

BikeWorldin koeajoilla myyjien kanssa lätistessä olivat sitä mieltä että ehkäpä ensimmäinen loppuunmyyty satsi seuraavan kuukauden sisällä ilmaantuu ja jatkosta ei ole mitään haisua.

Back