• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terppis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli aika helppo. katsoin pyörän sähkökaaviota ja koson mittarin kaavion kanssa yhteen ja kuriste sukka päälle. lämpömittarin anturi omaan kohtaan ja nopeusmittarin anturi tulee jarrulevyn kiinnityspulttiin tuleva magneetti ja lukija jarrusatulan kiinnitykseen. yksin kertaista. hyvät ohjeet.

Kysellään taas tyhmiä...

D-mallin koneesta putos purkaessa tuommonen..
http://www.vkukko.fi/pala.jpg

haynesistä en yhtäkkiä löytäny että mistäköhän tuo ?. pötkön toinen pää on täysin auki.
Lähinnä että onko nuita sielä lisää ... jostain vaihdelaatikon/ öljyosaston - puolelta ilmeisesti ..

-vk-

edit: halkaisija n. 5 mm ulkomuistista. pihalla -20 , ei jaksa mennä enää mittailemaan..

Jos Haynes, katsoppa sivu 79, kuva 39.1b. "Oil nozzle". Joku laittaa siinä O-rengasta siihen. Muistakin luetteloista löytyy usein vain "nozzle" nimikkeellä.

Viimeksi muokattu:
lippa sanoi:
Jos Haynes, katsoppa sivu 79, kuva 39.1b. "Oil nozzle". Joku laittaa siinä O-rengasta siihen. Muistakin luetteloista löytyy usein vain "nozzle" nimikkeellä.

jees, löytyi noista valokuvista. tässä haynesissä ei oo sivunumeroita vaan on tuommonen 2-36 merkinnällä oleva sivu jossa 39.1b kuva. siinä on tuommonen , kiitän. Täytyy katella nuo kaikki läpi että onko tuommosia lisää...Tässä haynesissa mikä mulla on , ei ole kunnollista räjäytyskuvaa tuosta öljypuolesta.. muista paikoista on ihan kohtuullisen hyvät.

lippa sanoi:
Tässä on yksi vapaasti ladattava korjaamokäsikirja. Osio 6-10 alareunassa on sen osan asennusohje.
http://www.markofshame.com/fsm/97_Ninja_ZX11/zx11man.pdf

juurikin tuo ja kiittää... noita ei ny ole vissiin sitte ku tuo yksi. Uskaltaa alkaa lohkon puolikkaita pikkuhiljaa laitella pesulle.
muita vikoja ei ole löytyny ku yks laakeri korkannu kiertokangesta. viikonloppuna vois mittailla kaulat läpi niin saa vähä kustannusarviota .

-vk-

Ilmoittaudutaan nyt itsekin tänne sivuille, kun tuli itselle hommattua kyseinen mopo vuosimallia -93 :grin:

Joten jossain vaiheessa voin kysellä hieman tyhmiä remonteista:respect:

Viimeksi muokattu:
Ei kai tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan.
Ja ihan hyviä vastauksia täällä kawa-keskusteluissa ainakin tähän asti on saanut ittekin.
Taitaa olla tuoreempaa D-mallia ku-93?
Hyvä laite tarkotukseensa jokatapauksessa.

Kalma sanoi:
Ilmoittaudutaan nyt itsekin tänne sivuille, kun tuli itselle hommattua kyseinen mopo vuosimallia -93 :grin:

Joten jossain vaiheessa voin kysellä hieman tyhmiä remonteista:respect:

Suniltako hait? Oli ainakin hävinny ku viimeks kävin kyyläämässä.. :)

Muoks. Olis pitäny lukee kattavammin, eli sieltähän se nähtävästi.

Viimeksi muokattu:
Minkäs mittaisia itse olette? Olen harkinnut seuraavaksi pyöräksi tuollaista D-mallia ja olen 191cm pitkä.
Nyt kun ei pääse koeajamaankaan, niin kertokaas kannattaako minun edes harkita tätä pyörää?

TomeS sanoi:
Minkäs mittaisia itse olette? Olen harkinnut seuraavaksi pyöräksi tuollaista D-mallia ja olen 191cm pitkä.
Nyt kun ei pääse koeajamaankaan, niin kertokaas kannattaako minun edes harkita tätä pyörää?

178cm. Ei tarvi polvet suussa ajella vielä sinunkaan mittasen kaverin. Ajoasento ei ole liian kyykky ainakaan itteni mittasella kaverilla.
Pleksin korkeus ja malli tietysti ihan makuasioita,itte aattelin kokeilla seuraavaksi korkeampaa touringmallia,tuplakupla oli liian matala itselleni(n.10cm matalampi kuin orggis)

172cm kellaripalomies täällä ja tuntuu että ois vähän liikaakin tilaa, noin niinkun ajoasento on normivauhdeissa jopa liiankin makaava, autobaanalla sen ei niin väliä...

TomeS sanoi:

moro!

ite 198cm ja 110kg ... suurin ongelma ollut että kenkä(47) ei saappaana mahdu kunnolla vaihdepolkimen alle... äh,vähä vaikea selittää. Pientä mekaniikkamuutosta tuolle kohtaa kun saa muut huollot tehtyä. Omaan makuun aavistuksen verran liian makaava matka-ajossa, irto tanko tulossa kans talven mittaan paikalleen jos sattuu d -mallin(-98) kolmiopala sopimaan c -malliin...

viimekesänä tein muutaman tuhannen kilsan lappireissun ja penkki on mun mielestä semmonen että vois olla pehmeenpikin.

kokonaisuutena koko pyörä on ehkä aavistuksen liian ns. matala eli hieman liikkaa polvet koukussa.Toki itelä tuota pituuttakin riittää joten varmaan jotain hd:tä lukuunottamatta sama tunne muissakin peruspyörissä..

Nämä siis henk koht.mielipiteitä , ei herneitä nenään..

-vk-

Heijjaa!

Olis "kevät" huollon aika, ainakin öölit+ suodatin, välykset, putsari ja muuta pientä. Mutta ku purin pyörän välysten tarkistusta varten tuli mieleen tälläine seikka: eikös se oikea oppinen tapa tarkistaa välykset tehdä kone lämpimänä? Kone on ny osissa eli vaikeaa on tarkistaa enään lämpimänä. Mitä pitäisi tehdä, laittaa konetta sen verran kasaan että saan sen käyntiin? Ny jelppiä zetori veljet ja siskot.

Ps. Mulla taitaa olla koko Suomen ainoa? (PAPEREISSA) 25kw 1100 -98 Zetori. Oli aika sieluton peli, kulki sen 170km/h. Ny pääs turun motarilla 270, eikä edes suoralla tiellä

Viimeksi muokattu:
SamiN sanoi:
Välykset mitataan aina kylmänä (~20c)

Nyt -3c on liian lämmin:p Tarvii oottaa et tulee -20c, siksi pyörät huolletaan talvisin (eikä sit mielellään lämpimässä tallissa:thumbsup:)
Moottoripyöräily on asenne laji:WAZAAP:

(kylläpä nyt revityttää!)

ali-baba sanoi:
Nyt -3c on liian lämmin:p Tarvii oottaa et tulee -20c, siksi pyörät huolletaan talvisin (eikä sit mielellään lämpimässä tallissa:thumbsup:)
Moottoripyöräily on asenne laji:WAZAAP:

(kylläpä nyt revityttää!)

Etteivät viattomat hämääntyisi niin '~20' tarkoittaa 'noin +20'...

mitä ny taas. tuo on tilde eikä miinusmerkki :D

osta kakkulat :häähää:

e: tvan ehti ensin

Viimeksi muokattu:
Back