Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokseenkin näin... Ainut "oikea" tapa, kohta tänne tulee joku neuvomaan jotta pattinki vanteen ja haarukan väliin ja kunnon vääntö/repäisy. Jos vanne menee pilalle/rikki tai tulee jälkiä y.m. sanomista niin en sitten neuvonut niin tekemään vaikka itselle toimiPulttipyssyllä mutterit aukeaa...
Ihan normi jenka siin on, eli aukeaa vastapäivään.Eli otetaas nyt ihan tähän vielä se suunta että varmasti menee oikeaan suuntaan?myötä vaiko vastapäivään?![]()
Niin jollain parinkympin pyssyllä ja satasen kompuralla ei varmaan lähdekään... kunnon laitteilla lähtee. No lämpöä sitten mutteriin varovasti ja irroitusöljyä ja se metrinen varsi voimahylsyyn.Joo eli kokeiltu nyt pulttipyssyllä mut eipä taho lähteä silti![]()
Joo ei varmasti haitaksi ole tuo karan koon suurentaminen. Jatkoa tässä työssä ei tosiaan tarvi ainakaan minulla. Hondassa käytin sellaista vajaan 10cm syvyistä hylsyä, mutta Yamahan 32mm on itsessään jo niin kookas, että normaali hylsyn päähän saa suoraan nivelen. Väännin on siis minulla tämä: 1/2" & 460mm by Biltemaongelma on tosiaan siinä että jos on 1/2 väännin pitkällä varella, niin se vääntimen varsi taipuu. Eli pitää ottaa 3/4 tuuman väännin ja siihen vielä tarvittaessa lisäpituutta vahvalla putken pätkällä.
Minun suosikkini! Tuohon sitten voimahylsysarjan adapteri 3/4 -> 1/2 niin tuo ei varmasti taivu vaikka hypit sen päälläJoo ei varmasti haitaksi ole tuo karan koon suurentaminen. Jatkoa tässä työssä ei tosiaan tarvi ainakaan minulla. Hondassa käytin sellaista vajaan 10cm syvyistä hylsyä, mutta Yamahan 32mm on itsessään jo niin kookas, että normaali hylsyn päähän saa suoraan nivelen. Väännin on siis minulla tämä: 1/2" & 460mm by Biltemaongelma on tosiaan siinä että jos on 1/2 väännin pitkällä varella, niin se vääntimen varsi taipuu. Eli pitää ottaa 3/4 tuuman väännin ja siihen vielä tarvittaessa lisäpituutta vahvalla putken pätkällä.