Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, se kyllä täyttyy tuossa ja on vielä E-hyväksytyt vilkutkin.AKEn sivuilla on tietoa että takavilkkujen välinen etäisyys täytyy olla vähintään 18cm.
Ilmeisesti polttimosta polttimoon.
Sky:lla on kuva linkitettynä sieltä galleriasta. "lainaa" häntä ja kato mallia miten on laitettu.kertokaas nyt miten te saatte nuo kuvat esim. tuolta albumi galleriasta liitettyä tänne?![]()
En saa liitettyä ku herjaa osoitetta joka on muka liian monimutkainen.
No ei ällyä. miten mä saan tuo kuvan osoite päätteeksi jonku ".jpg" päätteisen kuvan.Sky:lla on kuva linkitettynä sieltä galleriasta. "lainaa" häntä ja kato mallia miten on laitettu.kertokaas nyt miten te saatte nuo kuvat esim. tuolta albumi galleriasta liitettyä tänne?![]()
En saa liitettyä ku herjaa osoitetta joka on muka liian monimutkainen.
Säätö jatkuu. Kilpiteline on vielä vaiheessa. Maalailin sitä tänään ja maalasin vielä vähän turhan pikaisesti, kun aika meni vilkkujen kaa säätämiseen. Tarvi tehdä homma uudestaan kun ei heti ekalla kerralla viitsinyt hoitaa hommaa kunnolla.Sähköt on vielä kytkemättä.![]()
![]()
Onhan noi vilkutkin kirkkaatSäätö jatkuu. Kilpiteline on vielä vaiheessa. Maalailin sitä tänään ja maalasin vielä vähän turhan pikaisesti, kun aika meni vilkkujen kaa säätämiseen. Tarvi tehdä homma uudestaan kun ei heti ekalla kerralla viitsinyt hoitaa hommaa kunnolla.Sähköt on vielä kytkemättä.![]()
Mikäs kiiltävä savustusputki sulla tossa sun mopossa oikein on ...???![]()
![]()
siis näin:
Jaahas , yritetään nyt sitten linkittää pari kuvaa tänne muiden joukkoon omasta mussukasta..![]()
http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/.... Perskutarallaa, kuinkas ton saa silleen värjättyä , että se aukeaa niinku heti ...???![]()
![]()
Taitaa olla sitä kuuluisaa härän ulostetta sekin juttu. Tai sitten mun pyörä ei kulje tarpeeksi lujaaMutta mites toi kilpi on kestänyt suorana kun ei ole taustalevyä. Jotkut väittävät että taipuis kovemmassa vaudissa, jos ei oo taustalevyä.![]()
Näin on!Taitaa olla sitä kuuluisaa härän ulostetta sekin juttu. Tai sitten mun pyörä ei kulje tarpeeksi lujaaMutta mites toi kilpi on kestänyt suorana kun ei ole taustalevyä. Jotkut väittävät että taipuis kovemmassa vaudissa, jos ei oo taustalevyä.
Ei oo ainakaan n.260 km/h:n vauhdeissa taipunu...![]()
Vähän tässä oli tarkotus hakea yksilöllisyyttä. Luulen että tuon saa tehtyä vielä istuvamman näköiseksi. Katsotaan.Joo, siinähän se on ikäänkuin irtoamassa,siis tuo kilpi.
En tiedä ,onhan tuo jännä toteutus ,mutta ite ehkä tykkään enempi siitä että se ois tuolla ylhäällä, niin näkys tuo takaratas kokonaan.
Mut jokainen tekee niinku haluaa.
Ei tuo silti mikään ruma ole. Ei varmaa monella ole ysissä noin kilpeä.
Vähän tässä oli tarkotus hakea yksilöllisyyttä. Luulen että tuon saa tehtyä vielä istuvamman näköiseksi. Katsotaan.Joo, siinähän se on ikäänkuin irtoamassa,siis tuo kilpi.
En tiedä ,onhan tuo jännä toteutus ,mutta ite ehkä tykkään enempi siitä että se ois tuolla ylhäällä, niin näkys tuo takaratas kokonaan.
Mut jokainen tekee niinku haluaa.
Ei tuo silti mikään ruma ole. Ei varmaa monella ole ysissä noin kilpeä.