• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-9R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt sitten pitäs saada huggeri aikaiseksi, ei vaan viittis ruveta väsäämään lasikuidusta, hiomisessa menee ikä ja terveys!  
tounge.gif
Eikös noita huggereita saa noin 150 euron hintaan? nii ei tarvii itte tehdä  
wink.gif

Niin ja tänään tuli minustakin 9R:n omistaja  
062802jumpie_prv.gif

Kevättä odotellessa.
No, just säästin 150 € kun tein köyhän miehen undertail:in. Mutta osaisko joku sanoa, mistä sais jonkun fiksun näkösen carbon-lookin vaikka. Olikos kellään puig:n huggerista kuvaa?
www.ebay.de

hakusanaks zx9r niin alkaa löytymään huggeria ja vilkkua ja vaikka mitä
wink.gif

Nyt sitten pitäs saada huggeri aikaiseksi, ei vaan viittis ruveta väsäämään lasikuidusta, hiomisessa menee ikä ja terveys!  
tounge.gif
Eikös noita huggereita saa noin 150 euron hintaan? nii ei tarvii itte tehdä  
wink.gif

Niin ja tänään tuli minustakin 9R:n omistaja  
062802jumpie_prv.gif

Kevättä odotellessa.
No, just säästin 150 € kun tein köyhän miehen undertail:in. Mutta osaisko joku sanoa, mistä sais jonkun fiksun näkösen carbon-lookin vaikka. Olikos kellään puig:n huggerista kuvaa?
Kuvaa huggerista

hugger.JPG

huggeri2.jpg

Sattuisko kukaan tietämään tuohon -95 9R:n sopivaa huggeria?
Kaikki mallit mitä olen löytänyt internetin ihmemaasta on tarkoitettu uudempiin pyöriin.
Tiedä sitten paljonko niissä on eroa ja kuinka pienellä muokkaamisella se kävisi myös tuohon mun 9iin.
nixweiss.gif

Sattuisko kukaan tietämään tuohon -95 9R:n sopivaa huggeria?
Kaikki mallit mitä olen löytänyt internetin ihmemaasta on tarkoitettu uudempiin pyöriin.
Tiedä sitten paljonko niissä on eroa ja kuinka pienellä muokkaamisella se kävisi myös tuohon mun 9iin.  
nixweiss.gif
Tuolta näyttäs löytyvän, kyselinkin tuolla toisaalla että tunteeko kukaan moista liikettä. itsekki ajattelin vuoden -94 9R:n tilata moisen
omg.gif
omg.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
Mitkä permat se on ketjuile heittäny
biggrin.gif
biggrin.gif
, sori oli ihan pakko
biggrin.gif
biggrin.gif
No kyllähän sä arvaat miten siinä käy, ku just tuon pyörän ostin  
biggrin.gif
No et sitten ottanut kuvaa koko pyörästä, että oltais päästy ihailemaan porukalla? Takahaarukasta päätellen taitaa olla -03 mallia?  
smile_org.gif
No tuli otettua kuva myös koko pyörästä
smile_org.gif

Oikeen arvasit/tiesit, eli -03 on.

edesta.JPG

hitto ku hyvännäköisiä pyöriä
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tule aivan hirvee hinku jo päästä esitteleen oma projekti.

Eli muutosta ois tullu viimekesästä->mustarunko ja kakslamppunen keula.

Miten te ootta lisänny tuon kuvan tähän viestiosioon?Oottakko vaan pienentäny sitä johonki kokoon ja liittäny sen tähän tekstiin?

projektikuvaa:

aRvon raati vois ehdotella millaset vilkut ja mihinkä tökkään ne?
smile_org.gif
No kylläpä parani sun pyöräs ulkonäkö
bowdown.gif

Löytyykö ysiin tuohon takavaloon integroitua vilkkua (siis vilkuttaa takavalon toista tai toista puolta, kun pistää vilkun päälle)? Sehän voisi olla magee ja sopisi tuohon kun on tuollainen kaksi mollukkainen takavalo...
Tai sitten upotat vilkut jus siihen takavalon viereen katteeseen.

Milläs meinaat saada kestään kilven kuvan esittämässä kohdassa? Vai onko ensi kausi vain taajama nopeuksillle? Pistä sinne penkin alle, niin ei näy suotta
biggrin.gif

projektikuvaa:

aRvon raati vois ehdotella millaset vilkut ja mihinkä tökkään ne?
smile_org.gif
No kylläpä parani sun pyöräs ulkonäkö
bowdown.gif

Löytyykö ysiin tuohon takavaloon integroitua vilkkua (siis vilkuttaa takavalon toista tai toista puolta, kun pistää vilkun päälle)? Sehän voisi olla magee ja sopisi tuohon kun on tuollainen kaksi mollukkainen takavalo...
Tai sitten upotat vilkut jus siihen takavalon viereen katteeseen.

Milläs meinaat saada kestään kilven kuvan esittämässä kohdassa? Vai onko ensi kausi vain taajama nopeuksillle? Pistä sinne penkin alle, niin ei näy suotta
biggrin.gif
Kyllä se kilpiteline kestää, se on tehty parin millin vahvusesta teräslatasta ja siinä on pienet sivuttaistuet yläkiinnitykseen. Kiinnitys tulee kuvassa näkyvään mustaan levyyn, joka on parin millin vahvusta alumiinia. Kiinnityksen ajattelin hoitaa pulttaamalla, niin saa radalle irti.
smile_org.gif

Miten te ootta lisänny tuon kuvan tähän viestiosioon?Oottakko vaan pienentäny sitä johonki kokoon ja liittäny sen tähän tekstiin?
Pienentänyt ja linkittänyt tänne foorumiin. Eli pistät ne kuvat esim. kotisivuillesi ja linkität tänne ne.
No voi vak, ei mulla ole mitään kotisivuja.
Saahan niitä kuvia laitettua nettiin muuallekkin kuin kotisivuille. Kunhan saat ne nettiin.

Pienentänyt ja linkittänyt tänne foorumiin. Eli pistät ne kuvat esim. kotisivuillesi ja linkität tänne ne.
orkilla on oma galleria, rekisteröidy sinne:

galleria

orkilla on oma galleria, rekisteröidy sinne:

galleria
Jep, mä tein tuossa jo sivuja tuonne bikepics:iin.
Laitoin sinne viime talven tekosia.
Pitää lisätä sitte uudet kuvat kunhan saan maalattua tuon etukatteen(lauantaina).

Eli, keksin vilkuille melkein lailliset paikat. Kyhäelmä on vielä kesken: "Tein itse, säästin, tein uudestaan ja säästin lisää"
wink.gif

No, ei mitään vakavaa onneksi. Huomenna pääsen kiinnittämään vilkut paikoilleen. Johdoille tarvii porata reiät lampun heijastinlevyyn. Sen verran testasin, että johdot ja kiinnityspultit häiritsevät vain aavistuksen valokuviota. Ei taitais silti kelvata katsastusmiehelle. Vähän mietityttää pysyykö vilkun kiinnitysmutteri paikoillaan. Tarvineen laittaa tippa kuumaliimaa mutterin päähän.

Kilpiteline on vielä vaiheessa. Mietin jos tekisi pienen kulman kiinnityslatan ja rekisterikilven rajakohtaan. Kattoo nyt jaksaako
tounge.gif

Valokuva0167.jpg

Homman negatiivisin puoli on se että vilkut on jonkin verran "otilla", joten ne voi vääntyä ja vääntää takavalon hajalle. Toki umpion seinän ja mutterin välissä on kumi, mutta ei se anna käytännössä periksi.

AKEn sivuilla on tietoa että takavilkkujen välinen etäisyys täytyy olla vähintään 18cm.
Ilmeisesti polttimosta polttimoon.

Back