No se on ihan auki vielä. Eniten houkuttais yhdistelmä 600cc ratapeli ja/tai smoto/enska kadulle. Paras pyörä tuo on, mitä minulla on ollu/oon ajanu tähänastisista, mutta vaihtelua tekee mieli.Mihis pyörään olet Vode vaihtamassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se on ihan auki vielä. Eniten houkuttais yhdistelmä 600cc ratapeli ja/tai smoto/enska kadulle. Paras pyörä tuo on, mitä minulla on ollu/oon ajanu tähänastisista, mutta vaihtelua tekee mieli.Mihis pyörään olet Vode vaihtamassa?
Joo, oman ysini keskikulutus on tuota luokkaa.Muisti pakkasen myötä vähän pätkii mutta en paljoo valehtele jos 5,5l/100km ois viime kesänä mitattu...
noilla paikkeilla oli kun kaikki kunnossa oliJoo, oman ysini keskikulutus on tuota luokkaa.Muisti pakkasen myötä vähän pätkii mutta en paljoo valehtele jos 5,5l/100km ois viime kesänä mitattu...
Jaaa... yllättävän vähäsen kuitenkin, odotin jo tollasia noin 8litran lukemia!Joo, oman ysini keskikulutus on tuota luokkaa.Muisti pakkasen myötä vähän pätkii mutta en paljoo valehtele jos 5,5l/100km ois viime kesänä mitattu...
Kyllä ysi on oikein kiva peli. Sopii mutkalle, radalle ja kakspäälläajoonkin todella hyvin.Olis kiva myös kuulla mielipiteitä, ja kokemuksia kyseisestä pyörästä!!!!
Sait KnightOfNi ylipuhuttua!Kyllä ysi on oikein kiva peli. Sopii mutkalle, radalle ja kakspäälläajoonkin todella hyvin.Olis kiva myös kuulla mielipiteitä, ja kokemuksia kyseisestä pyörästä!!!!
Osta pois vaan, paukkuakin on riittävästi. Ota silti 98-> mallinen jos vaan menee budjettiin, on aika paljon kevyempi. Omasta ysistä ainakin tykkäsin enemmän kuin R1:stä.
Mulla sama projekti edessä. Jenkkilän 9R foorumia lukiessani ymmärsin, että siinä olisi normaalit kierteet, mutta mutteri tod. tiukassa. Tai sitten siinä on joku lukitussysteemi, mitä tyhmät jenkit eivät ole huomanneet. Muutama mennyt vartavasten ostamaan paineilmapyssyn, kun ei ole kahden jalan mittaisella jatkovarrellakaan auennut 100 kiloisen muijan vielä istuttua satulan päällä.No niin herätetään tääkin foorumi taas henkiin.
Tuli ostettua piikin pienempi eturatas, kuinkahan paljon toi pyörää muuttaa, kannattaisko vaihtaa vielä takarataskin vai muuttuuko pelkällä eturattaalla ja kuinka paljon? Tarkotus olis saada etunen keveneen helpommin kuitenkin niin ettei mene moottoritiellä vinkuttamiseksi.
Kumpi kierre tossa eturattaassa on vasen vai oikea kätinen, on kuulemma tiukassa kiinni etten väännä väärään suuntaanja pyörä oli zx9-r -99![]()