Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
clansman sanoi:Kiitti. Nuo olikin jo luettuna. Lähinnä askarruttaa se, että mitä tapahtuu jos irroitan 9r:stä tuon öljypohjan. Tippuuko tavaraa syliin vai lähteekö siististi pelkkä alaosa irti?
TROIJAS sanoi:kokeile kahdella prikalla tai putkiteippiä kierros propun ympärille !
clansman sanoi:Kaksi prikkaa olenkin jo laittanut. Isä kanssa ehdotteli putkiteippiä. Voisihan sitä kokeilla.

-miq sanoi:Kävin tuossa koeajamassa '99 9r:ää, ja mukavalta peliltä tuntui, pitäisiköhän jopa hankkia omaksi...?
Mutta, pari kertaa ilmaantui välivapaa, taisi olla 2-3 välissä ja 5-6 välissä. Saattoi olla kyllä 4-5 välissäkin, enpä tainnut laskuissa niin pysyä mukana. Joka tapauksessa pienemmällä vaihteella tapaus tuli ylöspäin vaihtaessa, isommalla alaspäin vaihtaessa.
Onko vaiva ko. mallissa kovinkin yleinen? Taikka sitten kallis? Vai onko mitä luultavimmin syypää sarvissa kiinni, eikä älyä käyttää vaihteita riittävän määrätietoisesti?
Muutoin vaihteisto pelasi ihan äänettömästi ja sujuvasti ilman voimankäyttöä, siksi epäilenkin vahvasti itseäni ilmiön aiheuttajaksi....
Mutta, mutuilua, tietoa ja neuvoja otetaan ilolla vastaan! Kiitokset jo etukäteen.
edit: pyörällä oli 39000 km mittarissa.
TROIJAS sanoi:mulla myös tuo F2- malli. itsellä painoa reilut 80 kg..tiedä nyt noista säädöistä. luulisin että ovat tehdasasetuksilla ( itse en ole säätänyt ) hyvin on kaikinpuolin toimineet.

ArhPos sanoi:Mutta ei F2 mallin, eikös Skyllä ollut vanhempi ?
ArhPos sanoi:Elikkäs iskareiden säädöistä '03 F2 malliin.
Tehtaan jäljiltä ovat säädöt ja liian pehmeiltä tuntuvat. Voimakkaassa jarrutuksessa takapyörä tuppaa irtoamaan ja kurviin mentäessä/lähtiessä välistä tuntuu vähän nuljuvan.
Olen yrittänyt etsiä f2 malliin eri setuppeja, mutta turhaan, vanhempiin löytyykin roppakaupalla.
Missäs säädöissä muiden f2 omistajien jousitukset on ?? Olis bueno saada jotakin base-linejä mistä kokeilla se omiin pakaroihin sopivin ja siitä sitten hienosäätää.
Itse olen tämmöinen hauras ja heiveröinen ~90kg pään kanssa, jolla tosiaan on liian löysä niin etu- kuin takapääkin.
ps.
Olisi mukava jos jonkinlaista listaa saisi kerättyä, ettei kaikkien (siellä on muitakin ihmisiä kuin minä) tarvitse tehdä tämmöisiä idioottimaisia kyselyitä.
Dramador sanoi:Seuraava ongelma, täristää keulaa helvetisti jarruttaessa, uudet palat. Voiko olla kierot levyt?
Dramador sanoi:Kiitos, täytyy tutkia.
clansman sanoi:Aaargh kierteet meni öljypropulta. Proppu ei kiristy tarpeeksi. Millainen operaatio tuo öljypohjan irroitus on? Eikai tässä muuta mahdollisuutta ole kuin alakerta irti ja koneistamolle. Kyseessä siis 9r vuosimallia -94.