Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni itellä nousee lämpöisenä nesteet vähän alle max- rajan kun kylmänä nesteet on keskivälin ja minimin välimaastossa. En oo ihan varma, pitää vissiin itekkin nyt tarkastellajoo uudella akulla lähti kuin palmun altaNo rupesko pelittämään vai ...motonetista hain akun ja kohta veivaan paikoilleen..nyt jännite 12,7V.. toivottavasti lähtee käymään tai..
ois vaan nyt paremmat kelit ettei tarvii märkäasu päällä ajaa![]()
![]()
ja asiasta toiseen, toi jäähdytinneste, kun viimesyksynä huollatin ja laitatin myös uudet jäähdytin nesteet, oiskohan sitä laitettu liian vähän silloin, on pikkasen alle alaraja paisarissa, oli jo silloin mut jattelin et kyllä ne huolossa osaavat asiansa enkä sitä enempää ihmetellyt.. mut kuitenkin, missäkohtaa nesteen pitäis olla paisarissa kun kone kylmä ja mitä tärpättiä sine pitäis laittaa?
Juu juu, Mitäs jos myyt osat pois ja ostat uudenSattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.
Niin no elämähän on valintoja täynnä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä... osalle käy molemmat...Juu juu, Mitäs jos myyt osat pois ja ostat uudenSattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.![]()
Tarkoitin siis kokonaisen ja ehjän ysinNiin no elämähän on valintoja täynnä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä... osalle käy molemmat...Juu juu, Mitäs jos myyt osat pois ja ostat uudenSattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.![]()
![]()
Pyörä rullaa ja on kokonainen, mutta öljyn vaihdon yhteydesssä löytyi katteiden alta ikäviä murtumia, jonka vuoksi etsin ehjää runkoa koska liike korvaa sen.Tarkoitin siis kokonaisen ja ehjän ysinNiin no elämähän on valintoja täynnä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä... osalle käy molemmat...Juu juu, Mitäs jos myyt osat pois ja ostat uudenSattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.![]()
![]()
![]()
tuo kilpikulma ei ole oikea, sun varmaan pitäs korjata sitä![]()
PERKELE: Tuossapa nyt se uusi underi kera vilkkujen ja kilpitelineen..
Kannatta kysäistä spinning wheelistä tai katella ebaystä.Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.
Täytyy katsoa, KiitänKannatta kysäistä spinning wheelistä tai katella ebaystä.Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.
En oo kaposampaa kokeillut, mutta 190/55 on osoittautunut erittäin hyväksi, mieluiten tietenkin V-profiilillaJos ulkonäkökymys pelkästään, niin ok.. jos hakee ajo-ominaisuuksia niin ei hemmetissä! Ennemmin vakiokokoakin kaposampaa alle niin taittuu ketterämmin eli 180.
- P
juu, heikkohermosten ei kannata kawaa ostaa... Kawat pitää kaikenlaista vinkunaa ja kolinaa, ja jos ne hajoaa oikeasti, niin sitten sieltä tulee männän tappi ulos sylinteriputken kyljestä ja asia on silloin täysin selvä!Nyt kuuluu tosi ärsyttävä pikku vikinä ku ajaa hiljaa, oon jarrutellu ja tehny vaik mitä et löytyis tuon äänen aiheuttaja, ei oo ees muija kyydis..
Tuosta tuskin mitään vaaraa on ku pyörä pelittää hyvin, jos jollain ollu samaa vaivaa ni vinkatkaa ku koht on kylellään ku kuuntelee kaikkia kitinöitä..
Kyllä tuo vinksutus koneesta kuuluu, niin pieni ääni kuitenki et just huomaa, mikähän kle siel. kuulunu viimiset 1000km ni olkoon, kai se sylkäsee romut ulos jos vakavaa..
Putki vaihtoon, rupee vikinät/rahinat "hukkuun"Nyt kuuluu tosi ärsyttävä pikku vikinä ku ajaa hiljaa, oon jarrutellu ja tehny vaik mitä et löytyis tuon äänen aiheuttaja, ei oo ees muija kyydis..
Tuosta tuskin mitään vaaraa on ku pyörä pelittää hyvin, jos jollain ollu samaa vaivaa ni vinkatkaa ku koht on kylellään ku kuuntelee kaikkia kitinöitä..
Kyllä tuo vinksutus koneesta kuuluu, niin pieni ääni kuitenki et just huomaa, mikähän kle siel. kuulunu viimiset 1000km ni olkoon, kai se sylkäsee romut ulos jos vakavaa..