• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-9R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.

motonetista hain akun ja kohta veivaan paikoilleen..nyt jännite 12,7V.. toivottavasti lähtee käymään tai..  
mad.gif
No rupesko pelittämään vai ...
joo uudella akulla lähti kuin palmun alta  
062802moto_prv.gif
ois vaan nyt paremmat kelit ettei tarvii märkäasu päällä ajaa  
062802jumpie_prv.gif

ja asiasta toiseen, toi jäähdytinneste, kun viimesyksynä huollatin ja laitatin myös uudet jäähdytin nesteet, oiskohan sitä laitettu liian vähän silloin, on pikkasen alle alaraja paisarissa, oli jo silloin mut jattelin et kyllä ne huolossa osaavat asiansa enkä sitä enempää ihmetellyt.. mut kuitenkin, missäkohtaa nesteen pitäis olla paisarissa kun kone kylmä ja mitä tärpättiä sine pitäis laittaa?
Muistaakseni itellä nousee lämpöisenä nesteet vähän alle max- rajan kun kylmänä nesteet on keskivälin ja minimin välimaastossa. En oo ihan varma, pitää vissiin itekkin nyt tarkastella
lookaround_orig.gif

Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisi ehjän rungon -01 ysiin? En ole löytänyt, vaikka olen etsinyt perus purkaamot läpi.
Juu juu, Mitäs jos myyt osat pois ja ostat uuden
biggrin.gif
Niin no elämähän on valintoja täynnä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä... osalle käy molemmat...  
wink.gif
Tarkoitin siis kokonaisen ja ehjän ysin
wink.gif

Juu juu, Mitäs jos myyt osat pois ja ostat uuden
biggrin.gif
Niin no elämähän on valintoja täynnä, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä... osalle käy molemmat...  
wink.gif
Tarkoitin siis kokonaisen ja ehjän ysin  
wink.gif
Pyörä rullaa ja on kokonainen, mutta öljyn vaihdon yhteydesssä löytyi katteiden alta ikäviä murtumia, jonka vuoksi etsin ehjää runkoa koska liike korvaa sen.

Perkele:
Kyllä tuo vakiounderin aina voittaa. Onneks sai käymään tuon vanhan akkukotelon kun palasteli sitä rälläkällä. Säästy lasikuidut ja hermot
smile_org.gif

Sky:
Pahempiakin on nähty
tounge.gif

Juxxa:
Eräältä foorumilaiselta

Onko kukaan koittanut 200 leveetä nakkia taakke?

E: Ohjausiskari tuli vihdoin ja viimein postissa <3 tosin 3 viikkoa yli luvatun toimitusajan...

Sama kysymys on pyoriny itelläkin suussa tuosta takarenkaasta. 3 viikkoa ei vielä paha. Sidin kenkiä oottelin vajaa 4 kk...

Jos ulkonäkökymys pelkästään, niin ok.. jos hakee ajo-ominaisuuksia niin ei hemmetissä! Ennemmin vakiokokoakin kaposampaa alle niin taittuu ketterämmin eli 180.

- P

Nyt kuuluu tosi ärsyttävä pikku vikinä ku ajaa hiljaa, oon jarrutellu ja tehny vaik mitä et löytyis tuon äänen aiheuttaja, ei oo ees muija kyydis..
Tuosta tuskin mitään vaaraa on ku pyörä pelittää hyvin, jos jollain ollu samaa vaivaa ni vinkatkaa ku koht on kylellään ku kuuntelee kaikkia kitinöitä..

Kyllä tuo vinksutus koneesta kuuluu, niin pieni ääni kuitenki et just huomaa, mikähän kle siel. kuulunu viimiset 1000km ni olkoon, kai se sylkäsee romut ulos jos vakavaa..

Nyt kuuluu tosi ärsyttävä pikku vikinä ku ajaa hiljaa, oon jarrutellu ja tehny vaik mitä et löytyis tuon äänen aiheuttaja, ei oo ees muija kyydis..
Tuosta tuskin mitään vaaraa on ku pyörä pelittää hyvin, jos jollain ollu samaa vaivaa ni vinkatkaa ku koht on kylellään ku kuuntelee kaikkia kitinöitä..

Kyllä tuo vinksutus koneesta kuuluu, niin pieni ääni kuitenki et just huomaa, mikähän kle siel. kuulunu viimiset 1000km ni olkoon, kai se sylkäsee romut ulos jos vakavaa..
juu, heikkohermosten ei kannata kawaa ostaa... Kawat pitää kaikenlaista vinkunaa ja kolinaa, ja jos ne hajoaa oikeasti, niin sitten sieltä tulee männän tappi ulos sylinteriputken kyljestä ja asia on silloin täysin selvä!
tounge.gif

Putki vaihtoon, rupee vikinät/rahinat "hukkuun"
tounge.gif

Back