Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä ajoin tossa 1000km vk-lopun aikana ja ei tuntunut missään. +186cmOnko tuo 2004 malli kaikkein pienin? Pystyykö 185cm pitkä ajamaan ilman suurempaa tuskaa?
Suzukin gsx-r:ät on joo mopon oloisia alla ku ovat pirusti matalampia. Kerran ajaneena en tykkäätöytyy sanoa et toi 04 ainakin sopii mulle paremmin kuin 08 600 gsx-r. ninja huomattavasti korkeampi. mulla pituutta +186cm(mitattu joskus vuonna nakki). mulle se istuu ainakin kuin hanska käteen![]()
ainut mikä oli mun mielestä ehkä parempi oli vaihteiston ja kytkimen toimintaSuzukin gsx-r:ät on joo mopon oloisia alla ku ovat pirusti matalampia. Kerran ajaneena en tykkäätöytyy sanoa et toi 04 ainakin sopii mulle paremmin kuin 08 600 gsx-r. ninja huomattavasti korkeampi. mulla pituutta +186cm(mitattu joskus vuonna nakki). mulle se istuu ainakin kuin hanska käteen![]()
![]()
Ykkösen ja kakkosen välistä taitaa kyllä löytyä ihan oikea vapaa eikä välivapaa.Esiintyykö muilla 03-04 kawa kuskeilla sitä että kun ykkösellä kiihytät lujasti ja olet laittamassa kakkosta silmään niin menee välivapaalle? Sillon tällön tekee itellä ja jotenki tuntuu et voimalla saa laittaa muutenki ykköseltä kakkoselle kun vaihtaa. Muut vaihteet tuntuu menevän iha pienellä nostolla.. Ei taida ihan Castrollin vaihto Motorexiin riittää, että menis vaihde helpommin sisäänJa huomenna pyörä penkkiin![]()
![]()
No taitaa siinä kyl se oikea vapaa ollaYkkösen ja kakkosen välistä taitaa kyllä löytyä ihan oikea vapaa eikä välivapaa.![]()
Useammankin kerran noin käynyt, syytän vaillinaista vaihtotekniikkaani. Kun noita punarajalle kiekaisuja ei hirveän usein pääse kokeilemaan, toisin kuin rauhallisempaa vaihtamista. Veikkaisin että se vaatii vaan vähän päättäväisemmän noston vaihdepolkimeen.Esiintyykö muilla 03-04 kawa kuskeilla sitä että kun ykkösellä kiihytät lujasti ja olet laittamassa kakkosta silmään niin menee välivapaalle? Sillon tällön tekee itellä ja jotenki tuntuu et voimalla saa laittaa muutenki ykköseltä kakkoselle kun vaihtaa. Muut vaihteet tuntuu menevän iha pienellä nostolla.. Ei taida ihan Castrollin vaihto Motorexiin riittää, että menis vaihde helpommin sisäänJa huomenna pyörä penkkiin![]()
![]()
Vaihda kaavio käänteiseksi. 05-06:ssa se ainakin on helppoo; ruuvi auki, vipuvarsi toisin päin, ruuvi kiinni. Nii saat polkasta alaspäin isompaa sisään; helpompaa. Ja vastaavasti jarruttaessa helpompaa nostaa pienempää sisään.Useammankin kerran noin käynyt, syytän vaillinaista vaihtotekniikkaani. Kun noita punarajalle kiekaisuja ei hirveän usein pääse kokeilemaan, toisin kuin rauhallisempaa vaihtamista. Veikkaisin että se vaatii vaan vähän päättäväisemmän noston vaihdepolkimeen.![]()
Onpahan vaan nolon kuuloista kun mukamas vedetään kovana jätkänä 15.000rpm kiihdytys ja sitten hirveä rusahdus lootasta ja parkaisu moottorista kun se kakkonen ei ihan mennytkään sisään. Ei näin... eilen viimeksi.![]()
Viimesien tietojen mukaan olisi syytä vaihtaa ennen punarajaa vaihde 1->2Onpahan vaan nolon kuuloista kun mukamas vedetään kovana jätkänä 15.000rpm kiihdytys ja sitten hirveä rusahdus lootasta ja parkaisu moottorista kun se kakkonen ei ihan mennytkään sisään. Ei näin... eilen viimeksi.
E: ehkei ykkösellä ole tarkoituskaan tehdä tuollaista? Käytetäänkö radalla ykköstä muuta kuin lähdössä?
Jos Kawa ei kolise eikä vaihteet rusahtele, se ei käy tai ompi särki eli epäkunnossaOma loota tykkää joskus rusahdella vähän äänekkäämmin, voi johtua myös kuskista![]()
Castrolista sen verran että on ihmeen kauan pitäny värinsä eikä mustunu heti, tiiä sitten johtuuko puhtaasta koneesta vai mistä![]()
Missä noin halvalla saa huollon tehtyä? Vaikka ei 18tkm huoltoon taida manuaalin mukaan paljon muuta kuin "tarkastuksia" kuuluakkaan. Ilmanputsarin vaihto näköjään. Itelläni on 17600 km ajettu, pitäs lähtee varailee huoltoaikaa moto-sunilta.Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään.
SGN-group sumeko vantaa ainiin kiristi ne ketjutkin samaan rahaaMissä noin halvalla saa huollon tehtyä? Vaikka ei 18tkm huoltoon taida manuaalin mukaan paljon muuta kuin "tarkastuksia" kuuluakkaan. Ilmanputsarin vaihto näköjään. Itelläni on 17600 km ajettu, pitäs lähtee varailee huoltoaikaa moto-sunilta.Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään.
Entäs paljoko makso osat?SGN-group sumeko vantaa ainiin kiristi ne ketjutkin samaan rahaaMissä noin halvalla saa huollon tehtyä? Vaikka ei 18tkm huoltoon taida manuaalin mukaan paljon muuta kuin "tarkastuksia" kuuluakkaan. Ilmanputsarin vaihto näköjään. Itelläni on 17600 km ajettu, pitäs lähtee varailee huoltoaikaa moto-sunilta.Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään.![]()