Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole, mutta vakion älämölöt on stanssattu rungon kyljessä olevaan tyyppikilpeen, katso sieltä (tai soita omistajalle että vilkaisee).Onko kellään tietoa kuinka paljon vakio putkella zx-r 600 vm 07
antaa älämölöä? Kiinostaisi sillä ajattelin mennä joku ilta apparalle (Lainapyörä)
Ei sitä enää pääsisi mun vanhalla pyörällä apparalle sillä viime vuonna kun mittaukset alkoi mun vakio suska antoi 95,5-97 dbEi ole, mutta vakion älämölöt on stanssattu rungon kyljessä olevaan tyyppikilpeen, katso sieltä (tai soita omistajalle että vilkaisee).Onko kellään tietoa kuinka paljon vakio putkella zx-r 600 vm 07
antaa älämölöä? Kiinostaisi sillä ajattelin mennä joku ilta apparalle (Lainapyörä)
Noin esimerkkinä, -05 6RR:ssä näkyy olevan maininta 94db@7000rpm ja -04 10R:ssä 97db@5850rpm.
Takajarrulevylle olis tarvetta -03 6R:ään, orkkislevykin riittäs.Voi p*rkele, levyt jäi alunperin jälkkäriin ja ennuste oli sen verran huono että ehtisin jo luopumaan koko ajatuksesta. Mutta.
Nyt ne olis kuitenkin tullut, joten täytyy oikein yrittää mainostaa: hyväkuntoiset viivasuorat 300mm alkuperäiset piparilevyt (sopivat 03-09) ja 300km vanhat EBC HH-palat (sopivat 07-09) yhteensä 230e. Nyt siis halvalla vaikka varakilkkeiksi rataketulle, koeajokin onnistuu tarvittaessa. Taakse piparilevy ja todella hyvät alkup.palat 60€ (sopii 03-09).
Etulevyt menee myös 04-07 10R ja Zetoihin. Uuteen tonniseen käy myös nuo palat.
Pahottelen tosiaan mainostamista, mutta tunnen näin tavoittavani paremmin kohderyhmän. Jollei nopeesti saa menemään niin jää levyt ostamatta.![]()
Ja akran sivut väittäisi -07 6R:n vakiotorvella 95db@7000rpm, ilmeisesti se lukema mikä tyyppikilvessäkin on.Onko kellään tietoa kuinka paljon vakio putkella zx-r 600 vm 07
http://www.kawasaki.fi/history.asp?Id=B631113331 tuolta jtn.. Ainoa tyyppivika minkä tiian on -03:ssa nokkaketjun rallatus..Mitäs eroja on 03 zx6r ja 05 eteenpäin vuosimalleissa?
Vanha oli 03 mallia ja kiinnostaisi ehkä uudempi...
Lähinnä ajoasento 184cm pitkälle kun vanhakin tuntui pienelle.uusi on varmaan vielä pienempi...,tyyppiviat jne?
Ei se vika ole, vaan ominaisuushttp://www.kawasaki.fi/history.asp?Id=B631113331 tuolta jtn.. Ainoa tyyppivika minkä tiian on -03:ssa nokkaketjun rallatus..Mitäs eroja on 03 zx6r ja 05 eteenpäin vuosimalleissa?
Lähinnä ajoasento 184cm pitkälle kun vanhakin tuntui pienelle.uusi on varmaan vielä pienempi...,tyyppiviat jne?
minulla on mittaa 1860mm ja ajelen -05/06 mallin kavalla, mahtuu siiihen isompikin ....Mitäs eroja on 03 zx6r ja 05 eteenpäin vuosimalleissa?
197cm ja ajelen 05 zx6r:llä, helposti mahtuu.minulla on mittaa 1860mm ja ajelen -05/06 mallin kavalla, mahtuu siiihen isompikin ....Mitäs eroja on 03 zx6r ja 05 eteenpäin vuosimalleissa?
osta pois... mä siirrryn maastoon
![]()
Ei tuo -03/-04 mun mielestä suuremmin eroa -05/-06 mallista ajoasennoltaan. Hyviä molemmat ja mittaa mullakin 186cmOnko tuo 2004 malli kaikkein pienin? Pystyykö 185cm pitkä ajamaan ilman suurempaa tuskaa?