Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro ihmeessä.. Tosiaan mun mielestä on hyvä, jos pulju on parantanut toimintaansa ja nykyään saa hyvää palvelua jne. Harmittavan monet vain omaavat samat kokemukset kuin minä. Kuten tuolta fooruminkin ketjusta voi lukea.Käyn tällä viikolla katsastamassa puljun paikanpäällä, niin katsotaan ja kerron kokemukset teille.. =)
onhan toikin vaihtoehto, ja ajattelin siellä itsekin mennä käymään, mutta ihan ajattelin 12R-kuskien kesken, niin ei ole "pikkumopoja" häiritsemässä....eiks vois olla samalla tuolloin 9.5 tuolla jyväskylässä kun muutkin kawat kokoontuu.
sopii kyllä mulle tuo ihan oma miitti kyllä. niin ei ala juttukaan rönsyilemään..onhan toikin vaihtoehto, ja ajattelin siellä itsekin mennä käymään, mutta ihan ajattelin 12R-kuskien kesken, niin ei ole "pikkumopoja" häiritsemässä....eiks vois olla samalla tuolloin 9.5 tuolla jyväskylässä kun muutkin kawat kokoontuu.
ja lunta sataa...
hyi perse kun on kallis.. mulla on turvassa 30/70 noin 1100€perkeles..nyt täytyy tarkistaa tuo vakuutus summa..on pohjolassa..tai sit mun pyörässä on lentokoneen vakuutus maksu..viime vuonna neljä erää..700,360.270.100..liekö bonukset sitten kateissa..se ajelu retki kuullostaa hyvälle ja mukaan tullaan kyllä..
En muuta koskaan pääkaupunkiseudulle...Itselläni on kasko + liikennevakuutus 1300e Tapiolassa, 1400e Nordeassa ja 850e Pohjantähdessä. Samoilla bonuksilla...
JaL3, missä kilometrilukemissa tuota tihkuamista alkoi esiintyä?Tuohan todellakin on varsin yleinen vika, omassakin se oli. Ekana talvena tungin epoksia piuhoihin, ei jeesannu.
Sitte seuraavana katkoin piuhat ja juotin keskeltä umpinaisilla jatkopaloilla takas kii niin eipä enää oili mönkiny liittimelle.
Omassa ainakin sitä öljyä tuli ihan havaittavasti liittimestä eli jo päältäpäin sen näki.