Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on samoin arkiajo samantyyppistä. kyllä se hapen antaminen silloin tällöin tekee kawan koneelle varsinkin hyvää. miksei muillekin. silloin tällöin kuitenkin on hyvä käyttää edes yli puolta kierrosalueesta vähän pitempään, näin karstoittuminen vähenee jonkin verran. muistaa vain nopeusrajoitukset ja pykältää sopivasti, ettei kortti lähde niin helposti. pitemmän reissun jälkeen omakin tusina tuntuu vireämmältä, esim. lapin reissun jälkeen on pollet virkeitä.Voisko olla sillä vaikutusta että ajo on pääasiallisesti noin 5km töihin ja takaisin. Nopeus pyörii siinä 40-50 paikkeilla. Eli pitäiskö käydä antamassa hiukan henkeä enemmän säännöllisesti...
näyttää tutulta hommalta. tein aikanaan täsmälleen samanlaisen putkiston ahdistuksen vähentämisen omaan. toki varalta on olemassa originaali putkisto katteineen, jos joskus vaikka tulisi katsastuspakko tjn.Voi olla että olen itsekin sen verran ouldskuul. Ja mun pyörässä se kaasun kääntö ei ainakaan käy katalysaattorin päälle kun kolistin sen toissa keväänä taivaalle. Hakkasin meisselin ja vasaran kanssa sen atomeiksi ja sitten kaasukahvalla pyyhin pölyt putkesta!
en käytä tuota ryyppyä ollenkaan käynnistettäessä,vaan pelkkää tyhjäkäynnin säätöä.seokset kyllä ihan kohdillaan,myös lämpimänä,kun on pyörässä fmi:n mittari kiinni.sanoi:Mä taas ennen käynnistystä ruuvaan tuota oikealla puolella olevaa tyhjäkäynnin säätöä selvästi enempi päälle. Silloin pysyypi paremmin käynnissä. Milloinkaan en tietystikään silleen että kierrokset paukahtais yli 1500 rpm....
öö, siis käytätkö käsikaasua/"ryyppyä" ja vielä lisäks ruuvailet tyhjäkäyntisäätöä? Ja silti kierrokset pysyy alle 1500, ei taida kaksinen tyhjäkäynti olla sulla lämpimänä![]()
Niin ihan vakio pyörä mulla, eli viritykset ei vaikuta.
Tuolta tilasin omaan 6r:ään laakerit. paketti tuli neljässä päivässä. Näyttäs hinta ainakin olevan jotakin muuta kuin Sumekolla.Onko tietoa emäputken-/ohjauslaakeroinnin mitoista? Oli ajatus uusia talvenmittaan laakerointi rullalaakereilla. Välillä vaan tullu semmonen fiilis, että että niissä vois olla ongelma aluillaan.
Eli jos siellä on std.-mitat, niin laakerit löytyy halvalla ja hommaa ei tarvi sen vuoksi pähkäillä.
Jos laakerit on "sumeko-kamaa, hintaan 247€-srj.", niin sitten pitää putsata, rasvata ja tunnustella ensin..
Näytti tuossa manuaalissa, että siellä olis kuulakartiot ensiasennuksena.
hae vaikka stormilta kartiorullalaakerit tilalle. ovat paljon kestävämmät elleivät ikuiset kuin alkuperäiset kuulalaakerit. eivätkä kovin montaa kymppiä maksa. lisäksi se emäputken vesireikä kannattaa tukkia 8 mm pultilla. sen reikä on n. 7 mm, joutuu vähän poralla hiomaan. sitten, jos haluaa siitä täydellisen, niin kuin mulla on, niin laitat rasvanipan laakeripesälle. tarvittaessa voit pultin kautta tyhjentää ne vedet, mitä sinne ehkä pääsee ja rasvaa saat laakereille nipan kautta lisää.Onko tietoa emäputken-/ohjauslaakeroinnin mitoista? Oli ajatus uusia talvenmittaan laakerointi rullalaakereilla. Välillä vaan tullu semmonen fiilis, että että niissä vois olla ongelma aluillaan.
Eli jos siellä on std.-mitat, niin laakerit löytyy halvalla ja hommaa ei tarvi sen vuoksi pähkäillä.
Jos laakerit on "sumeko-kamaa, hintaan 247€-srj.", niin sitten pitää putsata, rasvata ja tunnustella ensin..
Juu, rullalaakerit sinne tulee ilman muuta. Siksi kyselin noita mittoja, kun uskon saavani sinne laakerit huomattavan edullisesti. Tuo stormin 70€ kahdesta peruslaakerista on melko suolainen.. jossakin bilteman auton laakerisarjassa tuohon hintaan voi saada tuplasatsin ja vielä 4 pienempää laakeria kaupanpäälle, vaikka heittopainoksi..hae vaikka stormilta kartiorullalaakerit tilalle. ovat paljon kestävämmät elleivät ikuiset kuin alkuperäiset kuulalaakerit. eivätkä kovin montaa kymppiä maksa. lisäksi se emäputken vesireikä kannattaa tukkia 8 mm pultilla. sen reikä on n. 7 mm, joutuu vähän poralla hiomaan. sitten, jos haluaa siitä täydellisen, niin kuin mulla on, niin laitat rasvanipan laakeripesälle. tarvittaessa voit pultin kautta tyhjentää ne vedet, mitä sinne ehkä pääsee ja rasvaa saat laakereille nipan kautta lisää.Onko tietoa emäputken-/ohjauslaakeroinnin mitoista? Oli ajatus uusia talvenmittaan laakerointi rullalaakereilla. Välillä vaan tullu semmonen fiilis, että että niissä vois olla ongelma aluillaan.
Mites oot ne tulpat maksanut? Entä miten saapuivat perille?Ite olen tilaillut tulppia tuolta -> http://www.spark-plugs.co.uk/