kyllähän se ois hyvä olla olemassa ni ei tartteis tyhmiä kysellä ;DOlisi varmaan korkea aika tutustua ko. pyörän ohjekirjaanmoro, tietääkö kukaan mites on ton FI valon kanssa kuuluuko sen vilkkua ajon jälkeen virrat pois ollessa?![]()
-KK![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllähän se ois hyvä olla olemassa ni ei tartteis tyhmiä kysellä ;DOlisi varmaan korkea aika tutustua ko. pyörän ohjekirjaanmoro, tietääkö kukaan mites on ton FI valon kanssa kuuluuko sen vilkkua ajon jälkeen virrat pois ollessa?![]()
-KK![]()
Tee itse oljynvaihto + suodatin ja anna valohoitoa itse, siis tarvikkeiden hinta.Paljonko olette maksaneet 6000km huollosta 06-07 kympissä?
Pelkkä tarkistus on riiittänyt ainakin noissa omissa kwaakuissa.Kokemusta 24 tkm huollosta onko venttiilit menneet pelkällä tarkastuksella vai onko joutunut tekemään säätöä... koneesta ei kuulu mitään ylimääräistä ääntä tms ja kun ei viittis vielä viedä huoltoon.
Mulla riitti myös pelkkä tarkistus. Mutta milloin se mopo pitää viedä sitten uudestaan venttiilinsäätöhuoltoon, kuulenko naputusta tms, huomaako sen säätämisen tarpeen jostain?Kokemusta 24 tkm huollosta onko venttiilit menneet pelkällä tarkastuksella vai onko joutunut tekemään säätöä... koneesta ei kuulu mitään ylimääräistä ääntä tms ja kun ei viittis vielä viedä huoltoon.
Venttiilien tarkastus/säätö 24tkm:n välein...Eli jos on tarkastettu 24tkm,niin seuraavaks 48tkm kohdalla...Voi olla,et ei vaadi säätöä sillonkaa,riippuu yksilöstä. Esim jampuissa venojentarkastus/säätö 40tkm välein,eikä siltikää vaadi säätämistä aina.Mulla riitti myös pelkkä tarkistus. Mutta milloin se mopo pitää viedä sitten uudestaan venttiilinsäätöhuoltoon, kuulenko naputusta tms, huomaako sen säätämisen tarpeen jostain?Kokemusta 24 tkm huollosta onko venttiilit menneet pelkällä tarkastuksella vai onko joutunut tekemään säätöä... koneesta ei kuulu mitään ylimääräistä ääntä tms ja kun ei viittis vielä viedä huoltoon.
No milloin otetaan gixxerillä se sun kawa hinaukseen? Eiköhän siitä tarinaa saada...ps Kybä foorumi kaipais kipeesti pienet syys tarinat !![]()
24 tkm venojen tark.Mulla yhdessä imuventtiilissä ja yhdessä pakoventtiilissä oli välykset alle alarajan.Siispä säädin ite melkein kaikkia keskiarvoon.Helppo homma kun perehtyy ja on aikaaMulla riitti myös pelkkä tarkistus. Mutta milloin se mopo pitää viedä sitten uudestaan venttiilinsäätöhuoltoon, kuulenko naputusta tms, huomaako sen säätämisen tarpeen jostain?Kokemusta 24 tkm huollosta onko venttiilit menneet pelkällä tarkastuksella vai onko joutunut tekemään säätöä... koneesta ei kuulu mitään ylimääräistä ääntä tms ja kun ei viittis vielä viedä huoltoon.
Titaani venttiilit eivät ääntele jos välykset ovat pielessä !Kokemusta 24 tkm huollosta onko venttiilit menneet pelkällä tarkastuksella vai onko joutunut tekemään säätöä... koneesta ei kuulu mitään ylimääräistä ääntä tms ja kun ei viittis vielä viedä huoltoon.
KYLLÄ KAI... AINAKIN JAUHIKSEN HINAUS PALVELUSTANo milloin otetaan gixxerillä se sun kawa hinaukseen? Eiköhän siitä tarinaa saada...ps Kybä foorumi kaipais kipeesti pienet syys tarinat !![]()
![]()
Orggis suodatin ja oljyt koneeseen,eikös sun pyörääsi ole muutenkin laiteltu jos takuut evätään syitä yleensä löytyy jos hakeen aletaanTuo 6000km huolto kun ei oikeastaan sisällä mitään muuta kuin valohoitoa + öljyn ja suodattimen vaihdon, niin senhän voi tehdä ihan itsekkin ilman, että tarvitsee viedä minnekkään liikkeeseen? Mietin vain tuota takuupuolta![]()
Virallisen tehtaan huolto-ohjelman mukaan öljynvaihtoväli kaikissa 10R:ssä on 12tkm / 12kk (kumpi täyttyy ensin).Tuo 6000km huolto kun ei oikeastaan sisällä mitään muuta kuin valohoitoa + öljyn ja suodattimen vaihdon, niin senhän voi tehdä ihan itsekkin ilman, että tarvitsee viedä minnekkään liikkeeseen? Mietin vain tuota takuupuolta![]()
Samaa mieltä. Suosittelen pääsääntöisesti omille asiakkaillenikin että öljyt vaihdetaan ja varsinkin jos pyörällä ajetaan myös silloin tällöin radalla. Kunhan vaan täsmensin että se ei kuulu 6 tonnin huoltoon noin niinkuin virallisesti.Jooo,,mut hyvähän se on öljyt vaihtaa 6000km välein,ei se pahaa tee eikä mun mielestä edes bike-teamissä mikää hirveen hintanen..öljyt+suodatin.n.100e.![]()