• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -04-05 10R:n huoltomanuaali?

Tai lähettää suoraa tänne päin, tänks.

Speedohealer ja välitykset vaihdettu joihin sit kalibroitu, toiminut ennen moitteetta nyt kuitenkin mittarinvirhe tuntuu olevan reilusti eikä huippunopeutta saa esiin tallennettuna ollenkaan. Missähä mättää? Stormilta sanoivat että vehkeet ovat idioottovarmoja eikä niitä ole hajalle mennyt, arvaili että nappiin olis päässyt pesun yhteydessä kosteutta, jos näin on niin vaikuttaakohan se mittarivirheeseen myös?

Uuttaa piuhaa/keskusyksikköä parempi lähtee varmaan hommaileen?
Katteet avattu ja liittimet tarkastettu ja healer toimii ja calibroitu uudestaan, joku kosketushäikkä ilmeisesti vaan.

Ostakaa mun musu hyvään kotiin. Mut teillähän jo on Ninzat. Prkle.
biggrin.gif

http://www.nettimoto.com/629831

Minkäs meinaat tilalle laittaa?
Semmosta pinkkiä Jopoa oon katsellut.
biggrin.gif
Ihan tosissaan jos olis käteistä muuallakin kuin pankissa, niin 1098s tai F4. Toisaalta noi on täynnä hipo osaa, joten en voi enää itse oikeen laittaa niitä talvi-iltojen pimeydessä. Kaippa mä näissä japsi kyykyissä pitäydyn, niissä kun on työsarkaa tuunauksen merkeissä. Ninja on hyväks todettu, mutta tuo 08 muotoilu ei muhun iske, Honda on muuten vaan ruma, joten jäljelle jää kilogixu tai R1. Kunhan nyt saa tuon ensiks pois nurkista pyörimästä.
bawling.gif

Millaisia kilpitelineitä on porukka laitellut (jo on laitellut) tuohon K8 malliin..? Kuvia
thumbs-up.gif
..?!

Onkos etujarrun ilmaamisen kanssa kenelläkään ollut probleemia?
2004 kyseessä, kauhean kumisen tuntuinen
-säätö finaalissa,
-palat ok, mutta painuu melkein kahvaan kiinni. Ilmattu on normikonstein muttei kuplia tule.

Onkos etujarrun ilmaamisen kanssa kenelläkään ollut probleemia?
2004 kyseessä, kauhean kumisen tuntuinen
-säätö finaalissa,
-palat ok, mutta painuu melkein kahvaan kiinni. Ilmattu on normikonstein muttei kuplia tule.
Mulla vähän sama homma tossa 04:ssa. Taitaa letkut rueta antamaan periks niin paljon, että pehmenee toi jarru. Itse vaihdoin uudet nesteetkin ja ilmasin jarrut, mutta ei auttanu. Pientä parantumista huomaa kun nesteet joutuu rasitukseen esim radalla. Itsellä ollut ostoslistalla teräspunosletkut mutta ei oo vielä saanu vaan aikaseksi tilata niitä...

Kumi on perseestä, terästä tilalle.
buttrock.gif
Puhuu mies joka myi ninjan ja kulkee ainakin hetken bussilla, siis linja-autolla. Hayabussiin en koske.
tounge.gif

Noni, onnea myynnin johdosta
062802jumpie_prv.gif
Kiitos, kiitos. Täytyy myöntää, että tyhjä fiilis. Onhan se hienoa olla velaton mies, mutta silti hiukan siipi maassa.

Kohta se uus omistajakin varmaankin pyörii täällä. Laittakaa poika koville. On katsos Turusta.
biggrin.gif

Alan säästään seuraavaan, mikä lie peli tulee olemaankaan. Ajelkaa varovasti. TaikaEtana has left the building...for now...

Jämsässä 280. Millä sais hieman potkua lisää ??
Kokoputkisto+komentaja+K&N vai mitä?
btw vastaus ei ole "osta busa takaisin"..
biggrin.gif

Lähteekö muilla pyörä käyntiin jos on vaihde silmässä ja kytkinpohjassa? Miulla ei ja pyörä on 05 vuosimallinen.

Onkos kellään tullut sellaista vastaan, että keulassa joku kohta resonoi tietyllä kierrosalueella? Keula ei siis varsinaisesti täristä käsille, vaan matalia kierroksia lukuunottamatta päästää sellaista ikävää resonanssiääntä, äänen voimakkuus vaihtelee kierrosten mukaan (en muista nyt tarkkaan millä kierroksilla voimakkainta). Olen koettanut jos ääni sammuisi pleksistä kiinni pitäen, mutta sillä ei tunnu olevan vaikutusta, joten en keksi mistä ääni voisi olla peräisin..

Kyseessä siis -04 10R.

Back