Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -04-05 10R:n huoltomanuaali?
Tai lähettää suoraa tänne päin, tänks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katteet avattu ja liittimet tarkastettu ja healer toimii ja calibroitu uudestaan, joku kosketushäikkä ilmeisesti vaan.Speedohealer ja välitykset vaihdettu joihin sit kalibroitu, toiminut ennen moitteetta nyt kuitenkin mittarinvirhe tuntuu olevan reilusti eikä huippunopeutta saa esiin tallennettuna ollenkaan. Missähä mättää? Stormilta sanoivat että vehkeet ovat idioottovarmoja eikä niitä ole hajalle mennyt, arvaili että nappiin olis päässyt pesun yhteydessä kosteutta, jos näin on niin vaikuttaakohan se mittarivirheeseen myös?
Uuttaa piuhaa/keskusyksikköä parempi lähtee varmaan hommaileen?
Täältä löytyy:Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -04-05 10R:n huoltomanuaali?
Minkäs meinaat tilalle laittaa?
Semmosta pinkkiä Jopoa oon katsellut.Minkäs meinaat tilalle laittaa?
Mulla vähän sama homma tossa 04:ssa. Taitaa letkut rueta antamaan periks niin paljon, että pehmenee toi jarru. Itse vaihdoin uudet nesteetkin ja ilmasin jarrut, mutta ei auttanu. Pientä parantumista huomaa kun nesteet joutuu rasitukseen esim radalla. Itsellä ollut ostoslistalla teräspunosletkut mutta ei oo vielä saanu vaan aikaseksi tilata niitä...Onkos etujarrun ilmaamisen kanssa kenelläkään ollut probleemia?
2004 kyseessä, kauhean kumisen tuntuinen
-säätö finaalissa,
-palat ok, mutta painuu melkein kahvaan kiinni. Ilmattu on normikonstein muttei kuplia tule.
Noni, onnea myynnin johdostaKumi on perseestä, terästä tilalle.Puhuu mies joka myi ninjan ja kulkee ainakin hetken bussilla, siis linja-autolla. Hayabussiin en koske.![]()
![]()
Kiitos, kiitos. Täytyy myöntää, että tyhjä fiilis. Onhan se hienoa olla velaton mies, mutta silti hiukan siipi maassa.Noni, onnea myynnin johdosta![]()
Laita siihen turbo...Millä sais hieman potkua lisää ??
Niin aattelin hieman yksinkertaisemmin. Ei silti hyvä vastaus mutta jää toteuttamatta.Laita siihen turbo...Millä sais hieman potkua lisää ??![]()
Kyllä mulla ainakin lähtee. Pyörä '05.Lähteekö muilla pyörä käyntiin jos on vaihde silmässä ja kytkinpohjassa? Miulla ei ja pyörä on 05 vuosimallinen.
Lähtee kyllä. Vianetsintä kannattanee keskittää siihen anturiin kytkinkahvan alla. Joko huono kontakti tai anturi risa.Lähteekö muilla pyörä käyntiin jos on vaihde silmässä ja kytkinpohjassa? Miulla ei ja pyörä on 05 vuosimallinen.