10R lähtee toivottavasti kesällä levittämään paheksuntaa rankalla kaasulla "uuden" moottorin kanssa pitkästä aikaa ,ellen sitten siirry eläkkeelle näistä ajotottumuksista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan intuitiivisesti väittäisin, että pyörän käytökseen vaikutetaan myös sytkäennakoilla eikä pelkästään niillä apukaasuläpillä ja pakoputkenläpällä.Heivaa ne toisio läpät mäkeen, pitäs olla sama vaikutus kuin nuilla Gipro/Atre härpäkkeillä. Lisää juttua löytyy www.zx-10r.net Kannattaa sitten juuri oikean kokoinen ristipää siihen hommata. On nimittäin aika tiukassa, kun ovat liiman kans kiinni laittaneet tehtaalla.
Jeps, näin olen itsekin antanut itseni ymmärtää. 04-05 pitäisi lähteä aika kivuttomasti, mutta seuraavassa modelissa sitten onkin niin tiukassa että juttujen mukaan usko loppuu, ennen kuin läpät lähtevät irtiHeivaa ne toisio läpät mäkeen, pitäs olla sama vaikutus kuin nuilla Gipro/Atre härpäkkeillä. Lisää juttua löytyy www.zx-10r.net Kannattaa sitten juuri oikean kokoinen ristipää siihen hommata. On nimittäin aika tiukassa, kun ovat liiman kans kiinni laittaneet tehtaalla.
Eihän toi nyt ihan ilmanen ole. Kyse kun on kuitenkin neljä vuotta vanhasta tekniikastaZX-10R 2006 (12/2006), uusi ajamaton 11900e. Onko mielestänne paha tarjous? Alkoi kiinnostamaan.
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/844955ZX-10R 2006 (12/2006), uusi ajamaton 11900e. Onko mielestänne paha tarjous? Alkoi kiinnostamaan.
Tämä on muuten 2-kilpinen.http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/844955ZX-10R 2006 (12/2006), uusi ajamaton 11900e. Onko mielestänne paha tarjous? Alkoi kiinnostamaan.
Tuossa saman vuotinen 300 km ajettu alta 9 keuron.
ihme, olin kattovina kuvista että kaikki katteet eivät ole ihan bränikätTämä on muuten 2-kilpinen.http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/844955ZX-10R 2006 (12/2006), uusi ajamaton 11900e. Onko mielestänne paha tarjous? Alkoi kiinnostamaan.
Tuossa saman vuotinen 300 km ajettu alta 9 keuron.
Itse itseäni lainaten, sano.Itse uskon jarrujen paranevan (aika pitkälti netistä lukemieni kokemusten pohjalta) ja annan itse paremman palautteen ensi keväänä/kesällä kun olen päässyt testaamaan.
Samanlaisten satuloiden vaihto mullakin tänään ohjelmassaItse itseäni lainaten, sano.Itse uskon jarrujen paranevan (aika pitkälti netistä lukemieni kokemusten pohjalta) ja annan itse paremman palautteen ensi keväänä/kesällä kun olen päässyt testaamaan.
Nyt on vähän toista sataa kilsaa takana huumaa ja täytyy jo tällä tuntumalla kehua Nissinien + teräspunosletkujen tuomaa jarrutuntumaa.
Orkkis jarruilla jouduin pitämään kahvan säädöt tapissa (mahd. kaukana clipareista), että sain jonkunlaisen tuntuman ja puristusvoiman etujarruille.
Nyt uudella kokoonpanolla säätö on kolmosmerkin kohdalla(puoli väli) ja kahva liikkuu maksimissaan n.2-3cm ja muuttuu "täysin" kovaksi. Liike siis huomattavasti pienempi ja voimaa ei tarvitse käyttää juuri ollenkaan, että puree pirun hyvin.
Noh radalla sen sitten lopulta huomaa, että toimiiko sielläkin kun jarrut saavat kunnolla lämpöä. Testit jatkuu kyllä kadullakin, kunhan saavat nuo hiekat siivottua niin uskaltaa kunnolla runtata jarrulle![]()
Tähän mennessä, worth of every Canadian pennies!
edit. kuva
![]()