dYNY
MotOrg ry jäsen
Satulat löytyivät[
Kertoileppa dYNY sitten miten Coryn kanssa meni![]()
Maksoin PayPalilla ja nyt vaan odotellaan paketin saapumista.
Juuttuiko sun paketti tullipostiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Satulat löytyivät[
Satulat löytyivät[
![]()
Unohtui muuten tuossa aiemmin kiittää sua tuosta team-känädä -vinkistä. Mahtaapa olla, että talven aikana omaankin pärrään ilmestyy Zetorin satulatSatulat löytyivät[
![]()
Hyvä että sait myös uudet satulat tilattua, homma toimii..
Kyllä se taitaa aina mennä tullipostin kautta jos EU:n ulkopuolelta tilaa. Niin minullakin, mutta tuoteselosteessa luki 'used motorcycle parts' ja arvoksi oli laitettu...valkoinen valhe, hyvän asian vuoksi (eikö moottoripyörät ja niiden osat kuulu niihin)![]()
Paketissa oli kyllä merkintä 'tulliin', mutta sitten tussilla vedetty yli ja vieressä leima 'tullivapaa'Että en sitten tiedä mitä olivat aluksi miettineet (tuli minulle jopa tullauspäätös tullilta, mutta kait se on lähtenyt heti kun paketin ovat saaneet ja sitten jostain syystä muuttaneet mieltään).![]()
Mitä näitä pimittelemään, on tältä forumilta tullut itsekin ongittua vinkki jos toinenkin. Hyvä että kelpaaUnohtui muuten tuossa aiemmin kiittää sua tuosta team-känädä -vinkistä. Mahtaapa olla, että talven aikana omaankin pärrään ilmestyy Zetorin satulat![]()
- P
Juu ISOT kiitokset täältäkin. Olen kytännyt noita satuloita jo pitkään ebaysta ilman tulosta ja nyt onnasi tällä tavallaUnohtui muuten tuossa aiemmin kiittää sua tuosta team-känädä -vinkistä. Mahtaapa olla, että talven aikana omaankin pärrään ilmestyy Zetorin satulatSatulat löytyivät[
![]()
Kyllä se taitaa aina mennä tullipostin kautta jos EU:n ulkopuolelta tilaa. Niin minullakin, mutta tuoteselosteessa luki 'used motorcycle parts' ja arvoksi oli laitettu...valkoinen valhe, hyvän asian vuoksi (eikö moottoripyörät ja niiden osat kuulu niihin)![]()
Paketissa oli kyllä merkintä 'tulliin', mutta sitten tussilla vedetty yli ja vieressä leima 'tullivapaa'Että en sitten tiedä mitä olivat aluksi miettineet (tuli minulle jopa tullauspäätös tullilta, mutta kait se on lähtenyt heti kun paketin ovat saaneet ja sitten jostain syystä muuttaneet mieltään).![]()
![]()
- P
Kyllähän niilläkin asiakkaita on, tosin pitävät hinnoittelulla huolen että he ovat n.50v/custom porukkaa... Kyykkypyöriä eivät halua vakuuttaa.IF on kyllä moottoripyörien vakuutusten suhteen täysin kohtuuton. Moisia summia ei mikään muu yhtiö vaadi. Mikä ihme siinä on että laskut ovat tuota luokkaa??
Usein olen miettinyt että mahtaakohan IF:illä olla ainuttakaan asiakasta jolla olisi moottoripyörä vakuutettu heidän kauttaan![]()
edit: Ja onhan tuossa myyjäkin aika kuutamolla ollut jos on pitäny halvinta etsiä ja on päätynyt kalliimpaan![]()
50v, kadotettua nuoruuttaan etsivät uusiomotoristit onkin sitä porukkaa joka ajaa turvallisesti eikä koskaan kohtaa onnettomuuksiaKyllähän niilläkin asiakkaita on, tosin pitävät hinnoittelulla huolen että he ovat n.50v/custom porukkaa... Kyykkypyöriä eivät halua vakuuttaa.IF on kyllä moottoripyörien vakuutusten suhteen täysin kohtuuton. Moisia summia ei mikään muu yhtiö vaadi. Mikä ihme siinä on että laskut ovat tuota luokkaa??
Usein olen miettinyt että mahtaakohan IF:illä olla ainuttakaan asiakasta jolla olisi moottoripyörä vakuutettu heidän kauttaan![]()
edit: Ja onhan tuossa myyjäkin aika kuutamolla ollut jos on pitäny halvinta etsiä ja on päätynyt kalliimpaan![]()
![]()
Mulla oli myös 600 cbr reilun vuoden verran ennen vaihtoa kymppiin. Ainoa mistä vanhassa pidin kymppiä enemmän oli halvemmat vakuutukset. 10R on ainakin mulle sopinut paremmin pidemmillekin matkoille, cbr:llä ajaessa kipeytyi selkä ja persekin puutu pahemmin. Kaupungissa ei oo mukavia kumpikaan.Kaverini on ihastunut ZX 10R pyörään, kyseli minulta kommentteja tästä. En osannut sanoa pahemmin mitään, muuta kuin, että tällä pyörällä on ärhäkän maine. Kysytään sitten täältä, kun on tietoa kuitenkin vaikka kuinkaMillainen on ennen 600 cebarilla muutaman vuoden ajaneelle? Tuskin on hyvä pyörä matkalle tai suoran ajamiseen? Entä millainen kaupungissa?![]()
Riippuu rajoituksista,itse suosin vapaita nopeuksia....Voimaa tosiaan riittää mut silti mulla ainakin korttikin säilynyt,eikä sakkojakaan tullut!(kiinnihän mua ei ole saatuOnko tuolla hyvä ajaa rajoitusten mukaan ja nauttia ajosta(mutkateitä tietty) ? Kuitenkin tiedän, että kaveri ajaa paljon juuri moista ajoa.
Hain juuri satulat tullipostista. 31,42€ veroa tiskiin ja paketti kainaloon. Olivat juuri sellaiset kuin pitikin eli tuliterät ja jarrupalat tuli mukanaJuu ISOT kiitokset täältäkin. Olen kytännyt noita satuloita jo pitkään ebaysta ilman tulosta ja nyt onnasi tällä tavallaUnohtui muuten tuossa aiemmin kiittää sua tuosta team-känädä -vinkistä. Mahtaapa olla, että talven aikana omaankin pärrään ilmestyy Zetorin satulatSatulat löytyivät[
![]()
![]()
- P![]()