Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cb-61 sanoi:Sellasta vaan kyselisin että mahtaakohan kukkaan tietää miten kovan modauksen takana olis saaha tohon -04 tuo penkinalle tuleva putki joka on ilmeisesti ainaki mallissa -06.
![]()
Alemmas mieluummin
cb-61 sanoi:Sellasta vaan kyselisin että mahtaakohan kukkaan tietää miten kovan modauksen takana olis saaha tohon -04 tuo penkinalle tuleva putki joka on ilmeisesti ainaki mallissa -06.
![]()
Z-man sanoi:Siis tuo -06 yläputki on kyllä imo jäätävän ruma.

![]()

jokkepokke sanoi:Mitä kannattaa ottaa huomioon 09 liki 50tkm ajetun ostamisessa?
Huollot ok mutta mitä noilla kilsoilla on jo menossa ohjelman ulkopuolelta?
Saakohan sellaista aikanaan 60-70tkm ajettuna myytyä jos vastaavia saa 20-30tkm vähemmänkin ajettuna?
Onko järkeä, ostaako vanhemman vähemmän ajetun mielummin?
Oliko niin että 08,09 ja 10 vuoden mallit ovat samaa puuta?
kawa636b sanoi:Espoon Heinollako olet käynyt?Mun vanha kawa sielä...
kawa636b sanoi:Espoon Heinollako olet käynyt?Mun vanha kawa sielä...
jokkepokke sanoi:09 R1:n sais melkein samaan hintaan 20tkm vähemmän ajettuna, kumpakaan en ole näissä 09 vm ajanut mutta ninja kiehtoisi enemmän. Kilsat vaan mietityttää..
sky sanoi:Olen ajanut kumpaakin vain edellisestä sukupolvesta, jollainen rykkönen mulla nyt onkin. Pikaisella koeajolla erot oli aika pienet, ehkä rykkönen oli hitusen enempi kierrospeli.
Jotenkin epäilen ettei nuo uudempienkaan erot ole kovinkaan merkittävät, mutta yhteinen tekijä on kuitenkin sama: Putkisto vaihtoon ja säätöön, niin kummastakin saa ärhäkämmän pelin ajella
Itse ostin aikoinaan rykkösen kawan sijasta, koska sellainen sattui tulemaan vastaan sopivalla hinnalla.
Ajoasennoissahan on varmaan hitusen eroa. Kannattaa koeajamalla ottaa tuntumaa ajoasentoon.
jokkepokke sanoi:Ennen cb1000r olis kans 06 zx-10r mutta rytköstä en ole edes kokeillut ikinä. Tuo samanhintainen vaihtoehto onkin täysin orkkis, kilpiteline taitaa olla ainut muutos.
22tkm vähemmän mittarissa vaan houkuttais järkeä ja ninja taas tunnetta.
sky sanoi:Tuolta löydät tärkeimmät tekniset erot. Sivujen alalaidassa on taulukot johon koottu kaikkien vuosimallien tekniset ominaisuudet.
Rykkönen
Kybä
Itsellä oli vähän sama ongelma tilanne, järki vs tunne, järki voitti kuitenkin. Kyllähän toi kawa vie -09 vuosimalleissa sekä teholtaan, että väännöltään. Rykkönen on todella hyvä pyörä ajaa. Sen käytös on ennenkaikkea omiaan radalle, mutta luonteeltaan se on kyllä aivan liian hillitty.
sky sanoi:Olen ajanut kumpaakin vain edellisestä sukupolvesta, jollainen rykkönen mulla nyt onkin. Pikaisella koeajolla erot oli aika pienet, ehkä rykkönen oli hitusen enempi kierrospeli.
Jotenkin epäilen ettei nuo uudempienkaan erot ole kovinkaan merkittävät, mutta yhteinen tekijä on kuitenkin sama: Putkisto vaihtoon ja säätöön, niin kummastakin saa ärhäkämmän pelin ajella
Itse ostin aikoinaan rykkösen kawan sijasta, koska sellainen sattui tulemaan vastaan sopivalla hinnalla.
Ajoasennoissahan on varmaan hitusen eroa. Kannattaa koeajamalla ottaa tuntumaa ajoasentoon.