Minulla 95km takana, ja suurin ongelma on, että siihen ei saa MITÄÄN osia. Duell lupaili, että Yoshin kokoputki olisi tullut tällä viikolla, mutta ei. Powercommanderin saamistoivosta luovuin jo aikaa sitten, Keulan simmaus meni ekalla yrittämällä päin honkia, ohjausiskari ei ehtine ekaan kisaan (tehdään kiinnike itse vanhalle iskarille), katteiden piti olla maassa jo keskiviikkona, mutta ei ole kuulunut. Rattaiden pitäsi tulla ennen kisaa, mutta saa nyt nähdä.Onks kellään muulla ollu kymppi ärrässä mitään vikaa.mun kympissä on neljä tonnia takana ja vesipumpun tiiviste vuotaa ja ruiskusssa jotain vilppiä(ei anna välillä päälle)![]()
No, jalkatapit, kliparit ja Öhlärin takapamppu tulivat nopeammin kuin olin toivonut. Ehkä PC:nkin saa vielä Ruotsista Two Wheel Centerin avustuksella.
Enkä minäkään mikään ammattilainen ole pyöriä arvioimaan, mutta vitsi tuo 10r on näppärä radalla. Verrattuna vanhaan gixxeriini se kääntyy ajatuksen voimalla ja luistokytkin tuntuu toimivan. En saanut perää hyppimään edes Ahveniston alamäkijarrussa, vaikka vähän yritinkin. Saa nähdä kuka jättää jarrut viimeiseksi Botniaringin kolmiomutkassa...
Vielä on epäselvää, kuinka eka Kawa käyttäytyy kovemmalla kaasulla (vielä sisäänajossa alle 8k/min), mutta yhteiset alkumetrimme ovat olleet lupaavia. Pelkään lähinnä lyhyttä akseliväliä ja ylireagointia Botniaringin ja Kemoran töyssyihin. Voi myös olla turhan hanakka keulimaan.
Luotettavuus on myös kysymysmerkki. Olen kuullut huhua, että 6R:n vaihteisto-ongelmat olisivat periytyneet myös isoveljeen. Iskarihuoltajani sanoi, että hänellä on ollut kaksi Kawasakia; ensimmäinen ja viimeinen. Kawalla ajelu loppui alkumetreille juuri luotettavuusongelmien vuoksi. Toivotaan että minulla on parempi säkä.