• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen sain viimenään omani!
smile_org.gif

Käsiteltävyydelään lähes identtinen 636:sen kanssa! Pitkä ykkönen tosin vaatii luistattamista aika paljon... ja perkele kun nahkat naarmutti tankin heti! ;) pitää käydä hakee tankkisuojus äkkii...

olen kuullut ekaa kertaa moisen zx10r:n käyntiäänen ja onpa erittäin kawamainen, vakiopöntöllä yllättävän komea murinahörpötys ja koneen mekaaniset äänet miehekkään karheat, jopa kauniit, ei-kawallinen veisi pelin välittömästi koneremonttiin ymmärtämättä äänien kuuluvan asiaan.

exuppi tai sen tapainen aukeaa joillakin kiekoilla kolahtaen ja sitten kuulemma mennään äänten vain parantuessa.

Vihdoin on oma odotus päättymässä ja käyn huomenna hakemassa oman sinisen 10R:än. Laittakaapa vielä muut pyörän omistajat vähän infoa omista kokemuksistanne yms.  
buttrock.gif

kateeksi käy...itellä tarvii varmaan käyä 10 vuotta töissä ennenku voi edes haaveilla tommosesta,ja sittehän ne onkin jo 10 v vanhoja! noh,täytynee olla tyytyväinen että saa edes zxr:llä ajaa.

No niin nyt on oma 10R tallissa ja ensimmäiset kilometrit ajettu. Ei olisi malttanut lopettaa, mutta huomenna uusi päivä. Kertakaikkiaan mahtavan tuntuinen laite
062802jumpie_prv.gif

Ducktail vielä niin ulkonäkö paranee paljon.
Zia:n pyörässä ainakin näytti todella hyvältä.
thumbs-up.gif

Sisäänajo ohi!  
062802jumpie_prv.gif

tää on jotain ihan totaalisen mielipuolista... tappopeli.

6000-9000rpm on aivan totaalista kyyditystä, 9000-13000rpm...mustenee silmissä...
smile_org.gif

lääh, oon ihan sekasin ajolenkin jälkeen ni ei tuu kovin selkosuomee edes suusta..
tounge.gif
(ja tosin olen myös vapputunnelmissa)! VAPPUA kawasakistit!  ps. en ajanut ylinopeutta!  
lookaround_orig.gif

Onhan se vaan hieno laite. Muutamaan otteeseen tuota Zian sinistä ihaillut ja eilen piti kaupassa käydä ihan vastaavan päälläkin istumassa. Esittelypyörään kun törmäisin niin pakkohan sitä olisi kokeilla. Onhan uus R1 tietysti hienoin mutta myös kalliimpi...

Kertokaapa mulle miks moottoripyörien suunittelijoilla tulee aina viimetingassa mieleen että mihin kerpeleeseen se kilpi pannaan... No tossa on ruma "muovinpalanen laitetaan se tohon" Siis kaikissa uusissa sama ongelma...

buttrock.gif
kyllä on nätti...onko se oikeasti niin hurja peli kuin väitetään?esim. enkku lehdissä (PB,BIKE)ei pyörä voita testejä kun on liian raju kadulle!

Back