Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No yhden kerran mopedi hyytyi duunimatkalla (15km) moottoritielle. Matka jatkui kun availin takin korkkia (epäilin ilmalukkoa) ja kääntelin benziinihanaa. Jäi epäselväksi kummassa oli vika. Todennäköisesti alipaine ei ollut jaksanut vetää hanaa auki sillä kertaa. Tapahtui kesällä -09. Ei ole toistunut sen jälkeen, eikä mitään korjaavia toimenpiteitä ole suoritettu.Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
Ilmeisesti omassa joku ON-asennossa ryttyilee,selviää kun käyn vielä ajamassa tankillisen hana PRE-asennossa.
Mulla on sama ongelma, laitoin varatankille ja taas pelittää.Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
Ilmeisesti omassa joku ON-asennossa ryttyilee,selviää kun käyn vielä ajamassa tankillisen hana PRE-asennossa.
Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.Mulla on sama ongelma, laitoin varatankille ja taas pelittää.Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
Mul on ollut samaa vikaa. Tankin korki auki, niin taas pelitää. Saattaa olla ongelmaa tuolla ilman otossa, joka tulee jotenkin ton korkin kautta käsittääkseni. Moto villellä tosta juttelin. Sillähän on kanssa REXi. Välillähän toi viheltää ku junan pilli, kun jättää parkkiin ja tuokin loppuu kun avaa korkin. Yx yhteinen tekijä, joskaan ei aina. Kovaa ajoa kuumalla kelillä. Pitänee laitta toi hana ohisyötölle, kun lähtee ajaan ripeemmin kesällä.Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.Mulla on sama ongelma, laitoin varatankille ja taas pelittää.Onko kellään ollut ongelmia besahanan kanssa?
Korjaa sä ensin ja kerro sitten mitä pitää pitää tehdä, niin laiska minä pääsen helpommalla![]()
Joo, varatankki toimii alipaineella samalla tavalla kuin varsinainen tankki,Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.
Korjaa sä ensin ja kerro sitten mitä pitää pitää tehdä, niin laiska minä pääsen helpommalla![]()
Jaa, not sithän mulla ei oo vielä mitään kiirettä, jos sadan tonnin kohdalla pitää vaihtaa, vasta syssyllä. Nyt on mittarissa vasta n. 78tkm. Tosin toi on jo 19.8.2004 otettu liikenteeseen, et jos pitäis viiden vuoden välein vaihtaa, niin sit oon jo pikkusen myöhässä.Joo, varatankki toimii alipaineella samalla tavalla kuin varsinainen tankki,Varatankki-asentokin toimii käsittääkseni myös alipaineella.
se vaan ottaa bensaa alemmalla pinnalla kuin varsinanen tankki.
PRI-asento sen sijaan on suora reikä tankista pihalle.
Bensahanan kumiosien reikiä voi olla todella vaikea löytää.
Ainoa varma konsti saada hana pelaamaan on uusia kaikki kumiosat
hanankorjaussarjalla. Jos sekään ei auta pitää uusia letkut.
Sadan tonnin välein letkujen uusiminen on muutenkin järkevää, ettei karkaa nesteet maantielle...![]()