Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve tuloa joukkoon. Hienon valinnan teit.Uus Rexin omistaja ilmoittautuu.![]()
Todennäköisesti minä, ainakaan en ole toista rexiä Raisiossa nähnyt.Kas vain, olinkin näkevinäni ZRX:n Raision keskustassa tuossa muutama viikko sitten. Liekö ollut Pekingin?
Mulla pamahti just 80tkm täyteen, ja vieläkin hymyilyttää. No pikku säätöö pitäis tehdä, mut muuten ihan OK.10tkm tuli tänään vekotimella ajettuja kilsoja täyteen ja yhtään kilsaa en kadu. on se vaan mainio laitevielä joku päivä ku sais putken sun muut kilkeet ja säädettyä ni sit olis varmaasti vielä mukavempi vekotin![]()
Onneksi tuossa on sana "ehkä"...Ha haa mulla oli näköjään Suomen komein rex.![]()
Siis esim. pidemmän seisonnan jälkeen käännetään PRI-asentoon.Normiajossa ON-asennossa ja kun alkaa röpeltämään/sammumaan käännetään hana RES-asentoon ja aletaan etsimään bensa-asemaa.Mitenkäs tuo bensahana teillä vika esiintyy? Mulla alkoi ihmeesti röpöttämään, ja sammui kun meni tankki punaselle kun kaarsin juuri huoltamon pihalle tänään. Taisi olla vaan sen varatankin tarpeessa.
Ohjekirjassahan sanotaan että käynnistettäessä pitää olla PRI ja sitten kun tankki loppuu niin käännetään ON hetkeksi ja sitten RES.
Mitä ihmettä varten siinä on kolme eri asentoa?![]()
Ja mulla ainakin bensa aseman hakemisella ei todelakaan ole kiire. Melkein sata (100) kilsaa ajaa (rauhallisesti)varatankilla.Siis esim. pidemmän seisonnan jälkeen käännetään PRI-asentoon.Normiajossa ON-asennossa ja kun alkaa röpeltämään/sammumaan käännetään hana RES-asentoon ja aletaan etsimään bensa-asemaa.Mitenkäs tuo bensahana teillä vika esiintyy? Mulla alkoi ihmeesti röpöttämään, ja sammui kun meni tankki punaselle kun kaarsin juuri huoltamon pihalle tänään. Taisi olla vaan sen varatankin tarpeessa.
Ohjekirjassahan sanotaan että käynnistettäessä pitää olla PRI ja sitten kun tankki loppuu niin käännetään ON hetkeksi ja sitten RES.
Mitä ihmettä varten siinä on kolme eri asentoa?![]()
Morjes Eppu!Heipähei!
Hitsi ku sain etsiä tätä ketjua, eipä oo tullut jonnii aikaan lueskeltua näitä juttuja.![]()
Noh, harrikka oli ja meni, kawaa ikävä. Nyt ei oo pyörää alla, ukon yömahalla joutuu ajaa. On se NIIN väärin.
Hauskaa että on tullut paljon uusia rexiläisiä ja vanhatkin on ja pysyy....![]()
![]()
Juhuu, missä Jarijii, Kawamään, qwertti ja ketämeitäolikaan?
Ripley Sikiviki ja ja ja ?
Olhaanhan myö täällä. Heippa vaan. Kiva kuulla sinustakin piiitkästä aikaa.Heipähei!
Hitsi ku sain etsiä tätä ketjua, eipä oo tullut jonnii aikaan lueskeltua näitä juttuja.![]()
Noh, harrikka oli ja meni, kawaa ikävä. Nyt ei oo pyörää alla, ukon yömahalla joutuu ajaa. On se NIIN väärin.
Hauskaa että on tullut paljon uusia rexiläisiä ja vanhatkin on ja pysyy....![]()
![]()
juuh, olenhan mä noita selannut, mutta en nyt osta kyllä yhtikäs mitään niin kauan kuin työtilanne on tämä, harrastukset kärsii ikävästi...Morjes Eppu!Heipähei!
![]()
Lääke!
Vaan kovat on pyynnit noissa.
Kumma kyllä S-malli lähtee paljon halvemmalla...
Mulla on nykyään semmonen ZRX, ettei sitä moni enää kaupungilla Kawaksi tunnistakaan.
Niin ja Zetori pidemmille reissuille sitten.