• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sattuneesta syystä tyydyn vaan katselamaan pyörienkuvia,onko joku muu kiinnittänyt huomiota nettimotossa myynnissä lähes 20
Rexiä,taidan tehdä jonkun "keikan"ja ostan jonkun niistä  
sad_orig.gif
Tervetuloa, pyörä sopimuksesta nähtävänä Turussa

http://www.nettimoto.com/kawasaki/zrx/876356

Asiaa!!Tuollainen on myös mun märkä päiväuni!
Tuon tyylinen on ittellänikin rakenteilla,mutta vanhasta gs suzukista,saas nähdä valmistuuko kevääksi.Rexiä en malttanut ruveta pilkkomaan,niin tuo suzuki oli siihen ihan omialtainen keksintö.

Ei 1200:sta vaan 1100:sta kymysys..

Mikä on se hiukan vaihdevivun näköinen härveli moottorin oikealla puolella, etupuolella alaosassa ? Joku akselintynkä siitä pilkistää... Ja en siis tarkoita jarrupoljinta
biggrin.gif

Mp-messuilla tuli käytyä ja kovasti olisi jo polte ajelemaan muullakin kuin pihacrossilla. Rexi ei ole isompaa huoltoa tarvinnut: öljyt olen vaihtanut ja huoltanut ilmanputsarin. Suunnitelmissa on laittaa Sigman mittari ja teline takalaukulle tässä talven mittaan.

Renkaatkin pitää vaihtaa jossain vaiheessa tulevaa ajokautta, joten ajattelin tilata ne valmiiksi. Mitä olette käyttäneet Rexeissänne? Tällä hetkellä alla on Bridgestonen Battlaxit(olikohan BT-020), joissa ei ole ollut mitään moittimista. Metzeleriä olen itse suosinut melkein poikkeuksetta, Roadtec Z6:sta olen kaavaillut, lienee hyvä valinta(ajot työmatkaa motarilla/maantiematkailua)?

Originaalit on noi BT-020 renkaat. Eihän niissä mitään, kestävät hemmetisti, mullakin melkein 20tkm, mutta ovat mielestäni aika liukkaat. Itellä ollu Mallia BT014 pari sarjaa, sit oli Pirellin Diablo Rosso, tosi hyvä rengas, ja nyt on alla Pirellin ihan tavallinen Diablo joka sekin tuntuu hyvältä. Ajotyylihän ton pikkusen ratkaisee, ja noi Z6:set oavt kai aika kehuttuja. Niistä taitaa olla jopa hieman tuoreempi malli kuin tuo pelkkä Z6. Tavallisessa arkiajossa on melkeen sama mitä siellä alla on, kunhan on tarpeeks tuoretta tavaraa, ja oikean kokoista sekä pitää paineet oikeina. Eri asia, jos välillä käy vähän radalla kanttailemassa.
nixweiss.gif

No niin arvoisat rexerit!
062802moto_prv.gif

Nyt näyttää pahasti siltä että siirryn tuonne exrexerien joukkoon tummaan.
shaun.gif

Mopo on näillä näkymin myyty, ellei ostaja tule toisiin ajatuksiin. Niinkin voi tietty käydä, mutta sovittu on että mopo lähtee ensiviikolla uudelle onnelliselle omistajalle.

Ei voi kuin onnitella uutta omistajaa hienosta pyörästä! Ikävä tulee, mutta onneksi on tuo ukon yömaha jolla voipi sitten kurvailla jos kelit alkaa kutsumaan.

Otan osaa. Ex-rexeri taidan olla kohta minäkin: sen verran radikaali
rakennelma on tulossa kesällä päivänvalooon, ettei sitä heti taida ZRX:si tunnistaa.
Pitänee siis minunkin hommata toinen. Vaikka kyllä pitkälle reissulle taitaisi Zetori olla osuvampi valinta.

HD on luonnollinen jatkumo jep olen samaa mieltä, mutta paras vaihtoehto on tulla "sekakäyttäjäksi" kuten minä. Tallissa on Rexi ja HD.

rakennelma on tulossa kesällä päivänvalooon, ettei sitä heti taida ZRX:si tunnistaa.
Pitänee siis minunkin hommata toinen. Vaikka kyllä pitkälle reissulle taitaisi Zetori olla osuvampi valinta.
Mitähän on tulossa? Jatkuuko "rotta" linja?
Pidetään hulluja jännityksessä...
No ehkä ei tarvi. Kyllä sielä semmoinen omintakeinen kahvilaraaseri tulee,
olisiko peräti Kafesaki, tai siis Kafesaki 2, tai jotain.
En oikein tiedä itsekään, mutta laitan kuvia kun on jotain näytettävää.

Jaahas. Ilmotellaas nyt tänne ekana, jos joku saattais kiinnostua...

Eli olisi hyväkuntoinen vm2005, alta 13 000km ajettu zrx1200r tarjolla.
Uudenkarhee takanakki ja öljyt/huollot tehty viime kesänä ja ajettu vaan alta 1000km sen jälkeen. Vakio, pidetty kuin kukkaa kämmenellä.

Haikeeks vetää, mut ei voi mitään...
bawling.gif

Tällainen ois maukas, mut makuasioita...

Samurai_bike_2.jpg

Tällainen ois maukas, mut makuasioita...

Samurai_bike_2.jpg
Just samaltyylinen mopo on haveena, onko tamä väännetty Viragosta
cool.gif

Back