• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän hakuammuntaa, mutta tarkoitatteko Lounais-Hämeen pirttiä?  
idea3.gif
oih, mitkä sapuskat....!
smile_org.gif

Tuonne voisi mennä!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
No en oo varma, mutta voitaneen sopia, et lounaishämeen-pirtti 6.6.2009 klo 12:00-13:00 REXerit kokoontuu. Tästä lähdetään. PKS vois vaikka tavata jossain ensten ja sit vaikka Saukkolaan, josta Kawamän ja Eppu mukaan ja siitä sitten jatkoo. Miltäs kuullostaa?? Vastauksia odotellen, ja laitan tän sit tonne .org tapahtumiin maanantaina 25.5.

Vähän hakuammuntaa, mutta tarkoitatteko Lounais-Hämeen pirttiä?  
idea3.gif
oih, mitkä sapuskat....!
smile_org.gif

Tuonne voisi mennä!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
No en oo varma, mutta voitaneen sopia, et lounaishämeen-pirtti 6.6.2009 klo 12:00-13:00 REXerit kokoontuu. Tästä lähdetään. PKS vois vaikka tavata jossain ensten ja sit vaikka Saukkolaan, josta Kawamän ja Eppu mukaan ja siitä sitten jatkoo. Miltäs kuullostaa?? Vastauksia odotellen, ja laitan tän sit tonne .org tapahtumiin maanantaina 25.5.
No loppujen lopuks ei ollu toi paikka (kattelin karttoja). Mut mitä välii. Toi Lounais-Häme on hyvä. Se alkuperänen oli 2823 tien varressa, mu ei oteá ressiä. Toi on nyt sovittu. Jos vaan muille sopii.

HOX!
Vasen sääri kestää painoa ja pysytn kävelemään, wuhuu!

Kyynärkepit heivattu viimeinkin takaisin Jorviin ja olin eilen Helatorstaina huoltamassa oman rakkaan Rexin kesää varten.

Ajattelin laittaa ZRXOAn kautta hommatun hianon öljynsuodattimen pohjan, jossa on se tyhjennysproppu tehtynä ( Eli, voit tyhjentää suodatin puolen myös ja ei tule näpit öljyiseksi ennen irroitusta) ja osa on muutenkin tehty 7000- sarjan alumiinista.
Eipä perkkule sovikaan Kerker Megin kanssa, kun tuo uusi osa on vähän paksumpi kuin orkkis. Ottaa Megin yhteen hitsaus-saumaan ja kirraa siitä.

Elikkäs kaikki 1100/ 1200 Rexerit!

Kuin uusi öljynsuodattimen billetti pohja tyhjennyspropulla myynnissä!
En viitsi tätä alkaa tuonne myynti viestiketjuun kirjoittelemaan. Hukkuu sinne muun roskan joukkoon.

Laittakaapi kiinnostuksen ilmaisujanne minulle spostiin heikki.puumalainen(ät)fi.dsv.com

Hinta ei ole päätä huimaava, kun puhutaan kerta oman possen pyöristä.
Osa Itä-Helsingissä mopotallilla.

-Hessu-

Moro!

Olisko jollakulla jouten alkuperäistä katelasia. Mulla on tuommoinen tourinki-malli omassani ja pyörteilee perkuleesti tämmöisen pidemmän kuskin kuulan ympärillä. Vaihto käy myös, eli jos oot tourinki -pleksiä vailla niin multa löytyy!

6.6. käy näillä näkymin mulle myös. Vois vaikka ottaa ajelun synttäriajeluna.
cool.gif

Katteista kun on puhe, nakuna on paljon hauskempaa!  
033102bebe_1_prv.gif
sport05.gif

Pienellä varauksella mukana, jos saan mopon kuntoon... #ittu kun ei tiedä missä vika, kun takapyörä heiluu ja laakerit on uudet. Voikohan akseli tai holkit kulua ? näyttää silmämääräisesti olevan kunnossa.

Pienellä varauksella mukana, jos saan mopon kuntoon... #ittu kun ei tiedä missä vika, kun takapyörä heiluu ja laakerit on uudet. Voikohan akseli tai holkit kulua ? näyttää silmämääräisesti olevan kunnossa.
Tuntuu kummaliselta,ainakin minun mielestä vaikka olis akseli/holkit
kuluneet ei pitäis mihinkään heilua jos vedät mutterin/kierreholkin piukkaan ei pitäis mihkään heilua,sulla on ollut nuo useastkin auki
mutta olisko holkit väärillä puolilla (ei kokemusta meneekö edes paikoilleen).

Itsellä tuli varmaan muutama heppa lisää kun yleensä vedän
mutut niin piukkaan että verisuoni pullistuu päästä,nyt viimeksi
vedin sen sopivasti ja pyörä rullaa vapaalla aivan eri tahtiin,onko sulla varmaan (merkkikohtaiset)oikean kokoiset laakerit,lähinnä
tietysti tuo akselin läpi,katselin itse tuossa talvella SKF ja muidenkin valikoimaa,ja ei tahtonut millään löytää sopivaa.
Just tulin tallilta, otin takarenkaan pois ja totesin et kyllä siinä akselissa on kulumaa.. selviä jälkiä holkeista. Täytyy varmaan tilaa akseli ja kaikki holkit, on varmaa taas #itun halpaa  
033102ass_1_prv.gif

No niin. Meetinki laitettu listoille. Kaikki ilmoittautumaan.
062802jumpie_prv.gif

Todennäköisesti 6.6 käy, mutta tullaan täältä Nääsvillestä päin.
Varmistellaan asia vielä myöhemmin.
Elikkäs haetaan Eppu sitten jostain muualta matkaan mukaan jos tuut Tampesterista. Koitetaan kasailla näitä ryhmiä sit vaikka Kesäkuun ekalla viikolla kasaan. Tonne ja takas on tosi hyviä mutkia.
062802moto_prv.gif

Joo, niin mä en huomannu mainita, et laittakaa ne ilmoittautumiset siihen etusivun ketjuun, niin pysyy tää vähän siistimpänä, ja on helpompi blokata, et kuka on mukana.
bowdown.gif

No niin, nyt rupesi harmittamaan, että otin rexin rekisteristä.
Toisaalta en olisi päässyt miittiin muutenkaan, sillä 6.6. kuluu liikkuen pääasiassa jalan...

Lappis, tuo on muuten aikas kulunut tuo takanakki...
crazy.gif

Back