• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Zrx 1200 r ohjekirjassa käsketään tyhjentämään / irroittamaan syylari jotta saa pakoputkiston irti.

Ei sitten taida mitenkään "helpommin" onnistua ?

Pyörä kun on vielä talvivarastossa, niin ei pääse vielä lähemmin asiaa ihmettelemään.
Laipat siellä syylärin takana, ei taida saada auki poistamatta syyläriä.
Ei tartte irroittaa, vaatii tosin vähän sorminäppäryyttä.
wink.gif
Jep. Mullakin Akran kokoputki meni ilman syylariin koskemista, eli onnistuu taiteillen (kuulemma) en sitä ite tehnyt, vaan huollon yhteydessä vaihtoivat.
nixweiss.gif

Laitetaan myös tänne, vaikka ei mikään myynti palsta olekkaan.. http://www.nettimoto.com/754666

Vaihto käy myös Suzuki GSX-R 1000cc -03 -->
Eikös 2001 vuosimalli ollut 1200-kuutioinen jo?
Jahas, eipäs ollutkaan, ainakaan kaikkitietävän Wikipedian mukaan.

Pitääpä sitten ruveta mainostamaan tuota omaani tonnikaksisatasta 2002 vuosimallina, vaikka se on rekisteriotteen mukaan otettu käyttöön 8.5.2001.

Ketä tässä nyt sitten olisi uskottava, hra AKEa, Kawasaki-sania vai mr Wikipediaa?
Ei kai noita molempia malleja sentään yhtä aikaa myyty?

Tervehdys Ripley,on tuo minunkin vuosimalli 01,on saksanpojalla
käytäntö se milloin myynty on sen vuotinen (heitin hatusta) varma
en ole asiasta,vaikka onhan tuo täälläkin myydyissä pyörissä yleistynyt,ostetaan jos syksyllä ja rekisteröidään vasta seuraavana keväänä.Eikä sinun pitänyt olla ulkomailla,näin olen antanut itseni ymmärtää,taitaa kuitenkin tehdä meikäläisen muisti tepposia.
Minun mopottimen rekisteriotteessa lukee vm. 2005 vaikka ostin sen 2004 syksyllä. Rekisteröin sen vasta seuraavana vuonna nääs.

Kävin tänään korkkaamassa ajokauden!
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

On se vaan HIANO pyörä! Kivaa oli vaikka ihan issekseen ajelin
062802moto_prv.gif

Vaihdoin tossa yks päivä jarrunesteitä ja oli tarkotus kytkinnesteet vaihtaa siinä samalla mutta kas kummaa kun en millään löytänyt sitä nipukkaa, johon letkun saa kiinni ja nesteet vaihdettua. Löysin .pdf muotosen ohjekirjanki mutta en senkään avulla löytäny sitä. Missäs se mahtaa piileksiä? Mulla on -00 vuotinen 1100:n

Okei joo, no siinä tapauksessa ei ihme etten löytänykää. Täytyyki sitten joku päivä alkaa ruuvailee muttereita.

ENGINE_COVER_S.sized.gif

Kuten jarijii kertoi, kytkimen sylinteri kuvan pyöreän kotelon alla vasemman posken päällä 92151A pulteilla kiinni.

No niin. Meni toi ZRX miitti hieman pieleen, mutta laittakaapa ehdotuksia, koska voitais kokoilla uusiks. Mulle sopis: su 31.5, la 6.6, su 7.6, la 27.6
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif

Mulle passaa kaikki,mutta olisiko 31.5 mitään?
Mikä olisi paikka?
Pahus. Ei oikeen sovi. On kolmen pojan koulujen päättäjäiset ja tietty appivanhemmat ja isovanhemmat ym. ovat änkeemässä kaffelle, joten toi 31.5 on ainakin mulle ihan mahoton päivä. Toki aivan varmasti olisin mielummin REXEREITÄ miittaamassa, kun kaffetta keittämässä ja diskuteeraamassa, että kuinkas se meidän pikku kullannupun koulu nyt oikein meni.
nixweiss.gif
Paikkaa en oo mitenkään ihmeemmin katellu, mutta tuolla Tammela-Forssa välillä on ainakin yx. ihan hyvä motoristipaikka, ja sinne on mukavat mutkatiet myös tuolta Turun suunnalta, just nyt en muista paikan nimee, mutta selvitetään.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ai niin. Toihan olikin toi 31.päivä sunnuntai, se varmaan sopiskin. Katotaan mitä muut on mieltä. Micolle olis näemmä vasta seuraava viikonloppu sopiva. katotaan.

Mulle passaa kaikki,mutta olisiko 31.5 mitään?
Mikä olisi paikka?
Pahus. Ei oikeen sovi. On kolmen pojan koulujen päättäjäiset ja tietty appivanhemmat ja isovanhemmat ym. ovat änkeemässä kaffelle, joten toi 31.5 on ainakin mulle ihan mahoton päivä. Toki aivan varmasti olisin mielummin REXEREITÄ miittaamassa, kun kaffetta keittämässä ja diskuteeraamassa, että kuinkas se meidän pikku kullannupun koulu nyt oikein meni.
nixweiss.gif
Paikkaa en oo mitenkään ihmeemmin katellu, mutta tuolla Tammela-Forssa välillä on ainakin yx. ihan hyvä motoristipaikka, ja sinne on mukavat mutkatiet myös tuolta Turun suunnalta, just nyt en muista paikan nimee, mutta selvitetään.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ai niin. Toihan olikin toi 31.päivä sunnuntai, se varmaan sopiskin. Katotaan mitä muut on mieltä. Micolle olis näemmä vasta seuraava viikonloppu sopiva. katotaan.
Tyttären valmistujaiset 31.5 ei pääse,Sikiviki tarkoitatko kenties
paikkaa nimeltä Keppanakellari,löytyy tuola mainitsemaltasi suunnilta keskellä ei mitään (siis metsässä
wink.gif
)
En tarkoita tuota, vaan kun samaa tietä ajetaan eteenpäin Räyskälän suuntaan, ja siin on sit jossain vaiheessa semmonen kapee silta, ja tuolta päin tullessa järven rannalla kahvio, mutta siitä vielä hieman eteenpäin. Aika lähellä kait Forssaa.
nixweiss.gif

Tossa olis vielä pikkusen huonolaatunen kuvatus, mutta kertonee edes hieman, mitä tarkoitan. Toi reitti on muuten 29.4 PK ajeluista.
062802moto_prv.gif

Mä sain vmatilta Googlefilet ja koordinaatit. Laitan tuleen kunhan saan viritellyksi.
062802moto_prv.gif

Laitoin just mailia. Toivottavasti saat auki.

Back