Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mustaa maalia ja kovalakkaa päällä.^^Ooo.. Povno..
Mikä pinnotus?
Samaa pyörää ihstelin itsekin, kun kävin Salosella pyörähtämässä. Hieno se hopea väritys!Ihan näin ohimennen sanoen: Oli kuulkaas ihan hel-VEtin hieno Rex myynnissä MP-Salosen vaihtorivissä! Eli se mun "vanha" ex-Rex. Kaihoisin mielin sitä siinä katselin ja oli pyörä kyllä edelleen maukas ja helkkarin siistissä kunnossa! Alakaukalo(alakate) siihen oli ilmestynyt edellisen omistajan/jien jäljiltä. Sopii pyörään kyllä hienosti!
Joo, toi hopea väritys tekee pyörästä jotenkin isomman näköisen. Kun pyörän sain niin olin nähnyt vain kuvia hopea-Rexistä. Niissä näytti hieman valjulta, mutta ihan livenä olikin sitten varsin bueno! Hintalappua ei tuossa exRexissä ollut kun sen Salosella bongasin.Samaa pyörää ihstelin itsekin, kun kävin Salosella pyörähtämässä. Hieno se hopea väritys!Ihan näin ohimennen sanoen: Oli kuulkaas ihan hel-VEtin hieno Rex myynnissä MP-Salosen vaihtorivissä! Eli se mun "vanha" ex-Rex. Kaihoisin mielin sitä siinä katselin ja oli pyörä kyllä edelleen maukas ja helkkarin siistissä kunnossa! Alakaukalo(alakate) siihen oli ilmestynyt edellisen omistajan/jien jäljiltä. Sopii pyörään kyllä hienosti!..tosin hinta on aika suolainen..![]()
Ketju/ratas yhdistelmää en oo vaihtanu, mutta toi syttypyörä on aika helppo nakki. Kunhan on kunnolliset työkalut. Muistat vaan laitta pyörän pikkusen oikealle kallelleen, jotta ei öljyt valu pihalle, tai vaihdat öljyt samalla, niin ei oo tostakaan kauheesti väliä, eli vanhat öljyt ulos, syttypyörän vaihto, uudet öölit sisään. Se syttypyörän kopan tiiviste kannatanee vaihtaa samalla. Ainakin itse vaihdoin, ja näin tuntuu moni muukin tekevän, ainakin mikäli on ZRXOA:n palstoja uskominen.hyvät vinkit tarpeen?
pitäisi -98 zrx:ään vaihtaa ketjut+ rattaat sekä syttypyörä... intoa on asennukseen löytyy, taidot karttuuu kantapään kautta aloittelijallakin...
kiitokset jo etukäteen.![]()
Sepä se! On se komee. Mustan oisin silloin halunnut. Sitä en saanu. Sitte pistin tilaukseen vihiriän Rexin, enkä saanu sitäkään, vaan tuli hopia.Onko tämä Seniorin exrexi?
Enpä ole ennen hopean väristä nähnytkään, hiano!
Mutta silti tykkään mun sinisestä enempi....![]()
Enpäs ole nähnyt. Sä tulit silloin muistaakseni korppoon miitinkiin jo HD:lla. Mä en ihan niissä ekoissa ole ollut mukana.Sepä se! On se komee. Mustan oisin silloin halunnut. Sitä en saanu. Sitte pistin tilaukseen vihiriän Rexin, enkä saanu sitäkään, vaan tuli hopia.Onko tämä Seniorin exrexi?
Ja oothan sä ton Rexin, Eppu nähnyt ainakin noissa meidän ekoissa miiteissä, tai ainakin niissä joissa olin tolla. Nyt on eri kalusto, mutta ukko sama.![]()
edit. Kattelin uudestaan tota Saloselta otettua kuvaa. On se vaan järkyttävän pitkä toi Devilin pömpeli! Meinasin jo silloin aikoinaan, kun mulla toi oli, sahata siitä noin 10senttiä veks. Näyttäis varmaan paljon paremmalta. Etuhaarukan jäykistinkin(fork...jotain) siinä on vielä paikoillaan!Jos mulla ois paljon rahhaa kävisin ostamassa tuon takas. Sopis hienosti HooReen rinnalle talliin.![]()
![]()
Jaa-joo, tais tosiaan olla noin. Tsori, Eppu, muisti pettää, kun tota ikääkin tuli justiin lisää.Enpäs ole nähnyt. Sä tulit silloin muistaakseni korppoon miitinkiin jo HD:lla. Mä en ihan niissä ekoissa ole ollut mukana.Sepä se! On se komee. Mustan oisin silloin halunnut. Sitä en saanu. Sitte pistin tilaukseen vihiriän Rexin, enkä saanu sitäkään, vaan tuli hopia.Onko tämä Seniorin exrexi?
Ja oothan sä ton Rexin, Eppu nähnyt ainakin noissa meidän ekoissa miiteissä, tai ainakin niissä joissa olin tolla. Nyt on eri kalusto, mutta ukko sama.![]()
edit. Kattelin uudestaan tota Saloselta otettua kuvaa. On se vaan järkyttävän pitkä toi Devilin pömpeli! Meinasin jo silloin aikoinaan, kun mulla toi oli, sahata siitä noin 10senttiä veks. Näyttäis varmaan paljon paremmalta. Etuhaarukan jäykistinkin(fork...jotain) siinä on vielä paikoillaan!Jos mulla ois paljon rahhaa kävisin ostamassa tuon takas. Sopis hienosti HooReen rinnalle talliin.![]()
![]()
![]()
Sorry mut kaupasta saa, 600€ ...Tämmöstä olis muuten kaupan Putkisto
Ok, täytyy varmaan säätää hintaa. Tarjouksiakin saa toki laittaa tulemaan jos tavara kiinnostaa...Sorry mut kaupasta saa, 600€ ...