• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Valitettavasti ExRexer ei pääse huomenna kesteihin mukaan. Tämänpäiväinen ajelu Turun porukan kanssa oli odotettua pidemempi. Juuri palasin lenkiltä kotiin ja patterit aivan punasella. En yksinkertaisesti jaksa lähteä aamutuimaan taas liikenteeseen. Taidan ottaa nyt pari
033102beer_1_prv.gif

Olen pahoillani viime hetken peruutuksesta. Toivotaan, että oikeat Rexerit kuitenkin ovat sankoin joukoin liikkeellä. Suosiollista säätä on teille ainakin luvassa.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
:orgmp:Noh niin. Miitngit pidetty. Hianoja vehkeitä siellä Vehonniemellä. Sääli, kun kellään ei sattunu olemaan kameraa mukana, no ens kerralla sitte. Kiitti kaikille osanottajille. Itsellä oli ainakin oikein mukava päivä.
062802jumpie_prv.gif

Noh niin. Nyt on Akra kiinni. Ai ku laulaa nätisti. Pelkäsin alkuun, et olis liian kovat röhinät, mutta mitä vielä. Ihan mukavan sivistyneet matalat murinat, ja kun antaa hanaa, niin kyllä pikkusen ärähtää. Säätöjä ei oo vielä ehditty tekeen. (Odottelen jenkeistä FactoryPro:n suutinsatsia, imupuolen modauskitillä) ja sit pitää saada se Tedin syttypyörä, joita pitäis kohta olla saatavilla. Pikkusen paukkuu, mut ei pahasti. En oo tosiaankaan antanut paljoon hanaa, ei uskalla, jos vaikka käy ihan liian laihalla, niin voipi tapahtua vaikka mitä. Pitää ajella ihan rauhallisesti, kunnes saa noi lisäkamat.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Hyvä hyvä.

Mä sain tosiaan edullisesti nimim ZRX99ltä Ivansin reed läppien alumiinilätkät, jolla saa sen pakokaasukierrätyksen pois käytöstä.
Olikohan se nyt ykkös- ja kakkospytyn kaasarin alipaineletkut tukkia nipoilla ja se iso letku, joka menee ilmaboksille, tukkia kanssa semmoisella kumiläpyskällä.

Loppuu paukkuminen omastakin, kun 2.5" sisähuilullisella Kerker Megillä päästää
mad.gif

-Hessu-

Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
nixweiss.gif
Kohtuu hyvä nopeus.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Onks sulla ihan vakio?
nixweiss.gif
Mulla on se normi setti,full akra,dynojet,k&n

Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
nixweiss.gif
Kohtuu hyvä nopeus.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Onks sulla ihan vakio?
nixweiss.gif
Mulla on se normi setti,full akra,dynojet,k&n
OK. Melkein sama, kun mulle tulee. Full Akra, Factory Pro 2.5 kit ja sit pitäs vielä saada toi TED:n syttypyörä. Pitää dynottaa, kun saan noi kaikki kiinni, nyt on vasta toi Akra. On ilman DB killeriä aikas mehukkaat äänet, ei vaan oo laillinen (kai).
062802jumpie_prv.gif

Tulikin tosta mieleen että pitäsköhän toi TEDin syttypyörä hommata? Onks siitä ihan oikeesti huomattavaa hyötyä?

Nykysetti on full Muzzy, Ivan's jet kit, airboxmodis ja Ivan'sin block off platet eli KLEENi poistettu muitten Kalivornian saastehärpäkkäitten mukana.
Hyllyssä oottaa ketju-rataspaketti 2 hammasta isommalla takarattaalla asennusta, jänskä koklaa mitä se vaikuttaa.

Riittikö bongorumpalilla kuitenkin ostosreissulta kotiin viemi seksi sen verran munia, että vaimo sai illalla leivottua?

biggrin.gif

Tällasia nää on nää entisetkin rexikuskit.

Tulikin tosta mieleen että pitäsköhän toi TEDin syttypyörä hommata? Onks siitä ihan oikeesti huomattavaa hyötyä?

Nykysetti on full Muzzy, Ivan's jet kit, airboxmodis ja Ivan'sin block off platet eli KLEENi poistettu muitten Kalivornian saastehärpäkkäitten mukana.
Hyllyssä oottaa ketju-rataspaketti 2 hammasta isommalla takarattaalla asennusta, jänskä koklaa mitä se vaikuttaa.
voin kertoa että tuo 2-piikkä enemmän tekee pyörästä vieläkin
hauskemman,tuli se taas muutama viiko sitten koettua,kun
"vahinko" keulimisen jälkeen sai kävellä kun bongorumpujen soittaja
nim.munat tankkiin
cool.gif
Hui, sehän on asennettava syndi nivukseen ja tyyny tankkiin ennen koeajoa
biggrin.gif

Moikka kaikille. Kysymys jarrupaloista, vaikka on täällä saattanut tuosta asiaa aikaisemmin ollakin, mut en jaksanu kahlaa kaikkia läpi. Eli mimmosia paloja suositellaan? Käykö noihin orggis levyihin sintratut palat, vai onks ihan tavalliset OK. Noilla tuntuu olevan ainakin huima hintaero.
bowdown.gif

ihan heteropohjalta käytän aivan vakioita orggispaloja kawoissa erilaisten kokeiluiden jälkeen, tarkoitan nyt jarrupalakokeiluja, en sen seksuaalisempia, hehiö, pökkiö.

Jahas. No mu on noi alkuperäset pyöriny tossa jo melkeen 39tmk. Minkämoista hintaa noilla saattas olla?? (Näin nuukana miehenä). Mites Jari, ootko tappeja löytäny?? Jaa, tuolla Sumekon sivuilla näytti noita hintoja olevankin. Etupalat 55 ja takapalat 56 euroo. Aika suolanen hinta. Taidan hommaa noi halvat Stormin palat. Kyl ne tän ajokauden kestää. Sit talvella vois koittaa laittaa koko jarrusydeemin uusiks. Kaikki levyt, palat ja teräspunos letkut. Tohon toki uppoo muutama saturainen, mut se os sit tulevaisuudessa vasta.
062802moto_prv.gif

Tähän vielä piti lisäämän, et multa löytyy nyt ZRX:n huoltomanuaali PDF muodossa. 16 osassa. Kaivoin tuolta jenkkien sivuilta. Ihan vaan josko joku tarttis, eikä oo huomannu ladata ittelleen. Voin lähettää maililla. Tiedostokoot ovatten väliltä 1mb-10mb.

Eli orkkikset pitänee hakee. Ei tartte maalaa, mul on jotain kromimaalii itelläkin, paa privaa vaan mitä pyydät tollasenaan.
062802jumpie_prv.gif

enemmän sintratut ovat yleensä kalliimmatkin, kovemmat palat syövät levyä enemmän, pehmeämmät palat kuluvat itse nopeammin. kisapalat eli enemmän sintratut vaativat lämpöä toimiakseen kunnolla ja sateella kylmänä voi olla suurehko viive jarrupidon saavuttamisessa. siis arkiajoon ainakin mieluummin mahdollisimman vakiot orggispalat itselle valitsen. 12r kawaan parhaat ovat olleet zx9r vm. 1998 ja etiäpäin palat, ovat hieman pehmeämmät tusinan omia vakiopaloja, pito on himpun parempi, kuluvat silti todella hitaasti ja pitävät sateellakin.

Kyllä on öljyillä eroa kun tossa viikonloppuna vaihdoin vanhojen Motulien tilalle Teboilin Superbike öljyt ja samalla hieman kulahtaneen ilmansuodattimen. Vaihdelaatikon pauke pieneni huomattavasti ja kierroksetkin laski hieman kun vertaa samaa ajonopeutta. Tuntuu että pyörä rullaa kun ajatus verrattuna aiempaan ja ajamisen ilo nousi entisestään  
buttrock.gif

Kyllä on öljyillä eroa kun tossa viikonloppuna vaihdoin vanhojen Motulien tilalle Teboilin Superbike öljyt ja samalla hieman kulahtaneen ilmansuodattimen. Vaihdelaatikon pauke pieneni huomattavasti ja kierroksetkin laski hieman kun vertaa samaa ajonopeutta. Tuntuu että pyörä rullaa kun ajatus verrattuna aiempaan ja ajamisen ilo nousi entisestään  
buttrock.gif
Mulla meni kans viimeks Motulien tilalle Shellit, ja mun mielestä toimii paremmin, kun Motulilla jota toi F.N taitaa laittaa oletuksena.
062802moto_prv.gif

Back