Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on se normi setti,full akra,dynojet,k&nKohtuu hyvä nopeus.Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi![]()
Onks sulla ihan vakio?![]()
![]()
OK. Melkein sama, kun mulle tulee. Full Akra, Factory Pro 2.5 kit ja sit pitäs vielä saada toi TED:n syttypyörä. Pitää dynottaa, kun saan noi kaikki kiinni, nyt on vasta toi Akra. On ilman DB killeriä aikas mehukkaat äänet, ei vaan oo laillinen (kai).Mulla on se normi setti,full akra,dynojet,k&nKohtuu hyvä nopeus.Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi![]()
Onks sulla ihan vakio?![]()
![]()
Hui, sehän on asennettava syndi nivukseen ja tyyny tankkiin ennen koeajoavoin kertoa että tuo 2-piikkä enemmän tekee pyörästä vieläkinTulikin tosta mieleen että pitäsköhän toi TEDin syttypyörä hommata? Onks siitä ihan oikeesti huomattavaa hyötyä?
Nykysetti on full Muzzy, Ivan's jet kit, airboxmodis ja Ivan'sin block off platet eli KLEENi poistettu muitten Kalivornian saastehärpäkkäitten mukana.
Hyllyssä oottaa ketju-rataspaketti 2 hammasta isommalla takarattaalla asennusta, jänskä koklaa mitä se vaikuttaa.
hauskemman,tuli se taas muutama viiko sitten koettua,kun
"vahinko" keulimisen jälkeen sai kävellä kun bongorumpujen soittaja
nim.munat tankkiin![]()
No onpa todella typerää kommenttia. Tuonne foorumille en liity!
Mulla meni kans viimeks Motulien tilalle Shellit, ja mun mielestä toimii paremmin, kun Motulilla jota toi F.N taitaa laittaa oletuksena.Kyllä on öljyillä eroa kun tossa viikonloppuna vaihdoin vanhojen Motulien tilalle Teboilin Superbike öljyt ja samalla hieman kulahtaneen ilmansuodattimen. Vaihdelaatikon pauke pieneni huomattavasti ja kierroksetkin laski hieman kun vertaa samaa ajonopeutta. Tuntuu että pyörä rullaa kun ajatus verrattuna aiempaan ja ajamisen ilo nousi entisestään![]()