Aika kalenterissa. Mukana. Eppu ja Kawamään. Mikä teillä on reittisuunnitelma? Voisin yrittää jossain matkan varrella koukata matkaan.Juu tottakai !Kawamäääääääään, mennäänkö perinteisesti porukalla?
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika kalenterissa. Mukana. Eppu ja Kawamään. Mikä teillä on reittisuunnitelma? Voisin yrittää jossain matkan varrella koukata matkaan.Juu tottakai !Kawamäääääääään, mennäänkö perinteisesti porukalla?
![]()
![]()
ExRex ilmoittautuu mukaan kokoontumiseen.Ja perinteisesti paikalle ovat tervetulleita kaikki ZRX-henkiset motoristit, kalustosta riippumatta. Myös ex- ja wannabe-rexerit.
![]()
Kenelle käy? Kenelle ei sovi?
OK. Mä koitan tota Riksun ABC:tä klo 11:00Täältäpäin voisin ajella Karkkilaan, sitten siitä Lopen kautta Forssa-Riihimäkitietä sinne Riihimäen ABC:lle josta vaikka vanhaa tietä Hämeenlinnaan ja siitä sit sinne Vehoniemelle.
Eli aikataulu vois olla: Lähtö Karkkilan ABC-Masuunista klo 10.00 ja Riihimäen ABC:ltä klo 11.00.
Jos joku tarvitsee aikaa virkistäytyä, tuleepi paikalle aikaisemmin.
Noi vois olla ne kohtauspaikat, mistä mentäs porukalla.
Käykö tällanen??
Harmin paikka. No, sattuhan noita. Kerro missä on kolmekymppiset, niin tullaan kuokkiin.Todella noloa, mutta en taida päästä itse ehdottamanani ajankohtana.
Ristiäiset päivällä ja kolmekymppiset illalla, molemmat pk-seudulla.
Älkää muut silti peruko, onhan noita tulijoita jo.
Pitää muistaa, että ensimmäisessä .orgin virallisessa ZRX-tapaamisessa oli huimat 2 rexeriä paikalla.
Ei tartte syyläriä irroittaa,mut akran putkella tarviit jo suutin satsinJa sit tarttis vinkkejä ton putkiston vaihtoon. Tartteeks syyläri otta pois? Onko jotain erityistä, mitä pitäis ottaa huomioon?
Eli suutinsatsi sit hankintaan. Mites toi syttypyörä? Jotkut on sitäki suositelleet. Onks kokemuksia eri satseista? Factory (tais olla tommonen tuolla oolraitissa)?Ei tartte syyläriä irroittaa,mut akran putkella tarviit jo suutin satsinJa sit tarttis vinkkejä ton putkiston vaihtoon. Tartteeks syyläri otta pois? Onko jotain erityistä, mitä pitäis ottaa huomioon?![]()
Kohtuu hyvä nopeus.Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi![]()
Älä turhaan maksa siitä Factoryn sytystä niin paljoa. Tilaat Ted´lta ZRXOAn kautta, saat edullisemmin.Haa. Tuolla MSN puolella näyttikin olevan hyvin vinkkejä asiasta. Pitää sit varmaan vaihtaa toi syttypyöräkin?? Oks suosituksia? Allright myy jotain ja Stormillakin on jotain.
Joo. Mä kattelin noita eilen, mut aikataulu pukkaa päälle. Ei malttais odottaa. Haen putken tänään, ja asennus olis tarkotus tehdä ASAP. Tosin ens lauantain ajoihin en sitä varmaan ehdi laittaa/laitattaa.Älä turhaan maksa siitä Factoryn sytystä niin paljoa. Tilaat Ted´lta ZRXOAn kautta, saat edullisemmin.Haa. Tuolla MSN puolella näyttikin olevan hyvin vinkkejä asiasta. Pitää sit varmaan vaihtaa toi syttypyöräkin?? Oks suosituksia? Allright myy jotain ja Stormillakin on jotain.
-Hessu-
No tuolta Lopilta on tonne Riihimäen ABC:lle suora reitti. Tosin Google Earth ei tota paikka löydä. http://karttapalvelu.s-kanava.fi/jSkanav....ics=abc Tossa pikkusen pitkä linkki paikkaan. Mutta ku 54 tieltä tuut, niin on pikkusen etelään päin käsitääkseni. Eli klo 11:00 olis tarkotus.Tulen tuolta Somero-Letku-Räyskälä-Loppi kautta,joten eiköhänTäältäpäin voisin ajella Karkkilaan, sitten siitä Lopen kautta Forssa-Riihimäkitietä sinne Riihimäen ABC:lle josta vaikka vanhaa tietä Hämeenlinnaan ja siitä sit sinne Vehoniemelle.
Eli aikataulu vois olla: Lähtö Karkkilan ABC-Masuunista klo 10.00 ja Riihimäen ABC:ltä klo 11.00.
Jos joku tarvitsee aikaa virkistäytyä, tuleepi paikalle aikaisemmin.
Noi vois olla ne kohtauspaikat, mistä mentäs porukalla.
Käykö tällanen??
jossain toisemme nähdä,Kawamänin kanssa juuri äsken olin jutuissa
joten jos joku näkee harhailevan Rexeri ohjatkaa ihmeessä se oikeaan suuntaan.