• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kawamäääääääään, mennäänkö perinteisesti porukalla?

062802moto_prv.gif
Juu tottakai !
062802jumpie_prv.gif
Aika kalenterissa. Mukana. Eppu ja Kawamään. Mikä teillä on reittisuunnitelma? Voisin yrittää jossain matkan varrella koukata matkaan.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Täältäpäin voisin ajella Karkkilaan, sitten siitä Lopen kautta Forssa-Riihimäkitietä sinne Riihimäen ABC:lle josta vaikka vanhaa tietä Hämeenlinnaan ja siitä sit sinne Vehoniemelle.
Eli aikataulu vois olla: Lähtö Karkkilan ABC-Masuunista klo 10.00 ja Riihimäen ABC:ltä klo 11.00.
Jos joku tarvitsee aikaa virkistäytyä, tuleepi paikalle aikaisemmin.
Noi vois olla ne kohtauspaikat, mistä mentäs porukalla.
Käykö tällanen??

joops, jopas sattuu kontiorallinkeskelle tuo ajankohta. olisi ollut toukokuun viimeinen jolloin ei ollut mitään tai huhtikuun viimeinen ja toiseksi viimeinen jolloin oli myös tyhjää. seuraavan kerran tyhjää lienee syyskuun alussa ja sitten onkin monta tyhjää viikonloppua. tyhjiksi lasken ne merkkikokoontumiset, joihin ei välttämättä saa tai viitsi tai kehtaa kawasakilla mennä ja joissa ei ole yleisiä lähellä olevia tapahtumia.

http://www.kokoontumisajot.com/2007/

tuossakaan ei ole kaikki läheskään. on vielä kekun rallikalenteri jossa on taas joitakin eri kokoontumisia. mites sit jos rexit kokoontuisi kontion yhteydessä? sorry kun nyt sotkeuduin ilman mieltä ja tarkoitusta tähän asiaan, mutta kiinnostaa aina nähdä rexejä. samaan tapaan ckcf kokoontui eräänäkin vuonna pitämään classic bike wiikendiä ilves-rallin yhteyteen sattuneesta syystä; kun laakasalossa vaihtui omistaja joka ei sietänyt prätkiä ja peruivat jo sovitun tapahtuman. näin kawaporukka oli jäämässä vaille omaa rymypaikkaa. onneksi kekun myötämielisellä vaikutuksella saimme kokoontua korvaavasti ilvekseen niinku normaalisti ilvekseen nyt mennään, omaa leirintynkää sinne vähän pystyteltiin toki.

kekun kalenteri:

http://www.sci.fi/~kekku/kokoontumisajot.htm

Täältäpäin voisin ajella Karkkilaan, sitten siitä Lopen kautta Forssa-Riihimäkitietä sinne Riihimäen ABC:lle josta vaikka vanhaa tietä Hämeenlinnaan ja siitä sit sinne Vehoniemelle.
Eli aikataulu vois olla: Lähtö Karkkilan ABC-Masuunista klo 10.00 ja Riihimäen ABC:ltä klo 11.00.
Käykö tällanen??
OK. Mä koitan tota Riksun ABC:tä klo 11:00
062802moto_prv.gif

Heippatirallaa kaikki. Nyt tarttis REXIin pikkusen hyväkuntoista osaa. Eli siis, löytyykö joltakin vaikka lainaksi originaali äänenvaimennin, voin ostaakin jos halvalla lähtee, sit tarttis lampun kromikehyksen (se pyäree onks se sitten 7 tuumaa), ohjaustangon päädyn eli kahvapainon, jarruvivun ja peilin. Kaikissa pikkunaarmuja lipan takia, ja rahoitusyhtiö haluu sen korjauttaa, ja minä en haluais korjata, vaan ottaa kertakorvauksena kaikki. Pankaa vaikka privaa, jos jotain löytyy.

Moro taas. Ei tarviikkaan kamoja. Päätin lunastaa ton mopon rahotusyhtiöltä, ja ottaa kaiken kerralla, eli kertakorvauksena. Putken tosin vaihdan, kun iski Vileenit "pakko ostaa ku halvalla saa". Akran koko hoito karbon pöntöllä allrightistä alle 600€. Varastosta löyty yx kpl. Myivät vanhaa varastoo pois. Ja sit tarttis vinkkejä ton putkiston vaihtoon. Tartteeks syyläri otta pois? Onko jotain erityistä, mitä pitäis ottaa huomioon?

Haa. Tuolla MSN puolella näyttikin olevan hyvin vinkkejä asiasta. Pitää sit varmaan vaihtaa toi syttypyöräkin?? Oks suosituksia? Allright myy jotain ja Stormillakin on jotain.

Todella noloa, mutta en taida päästä itse ehdottamanani ajankohtana.
Ristiäiset päivällä ja kolmekymppiset illalla, molemmat pk-seudulla.
Älkää muut silti peruko, onhan noita tulijoita jo.
Pitää muistaa, että ensimmäisessä .orgin virallisessa ZRX-tapaamisessa oli huimat 2 rexeriä paikalla.

Todella noloa, mutta en taida päästä itse ehdottamanani ajankohtana.
Ristiäiset päivällä ja kolmekymppiset illalla, molemmat pk-seudulla.
Älkää muut silti peruko, onhan noita tulijoita jo.
Pitää muistaa, että ensimmäisessä .orgin virallisessa ZRX-tapaamisessa oli huimat 2 rexeriä paikalla.
Harmin paikka. No, sattuhan noita. Kerro missä on kolmekymppiset, niin tullaan kuokkiin.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
nixweiss.gif

Ja sit tarttis vinkkejä ton putkiston vaihtoon. Tartteeks syyläri otta pois? Onko jotain erityistä, mitä pitäis ottaa huomioon?
Ei tartte syyläriä irroittaa,mut akran putkella tarviit jo suutin satsin  
wink.gif
Eli suutinsatsi sit hankintaan. Mites toi syttypyörä? Jotkut on sitäki suositelleet. Onks kokemuksia eri satseista? Factory (tais olla tommonen tuolla oolraitissa)?
nixweiss.gif

Meni vähän väärälle palstalle toi mun eilinen selostus,mut kuitenkin tosiaan mun rexi paino tankki täynä 238kg. Ja sit kliimax tähän juttuun Rexillä tutkaan 242km/h,siis todellinen huippu,mittari näytti +260. Aika outoo mut esim. uudet z1000:set ei pärjänny! Tutka oli 2km.n kohdalla,mua nopeempi ´naku´oli uus koppainen fazer 244km/h,mut sekin oli se puoli-katettu malli. Joten ei me poijjaat hirmu hitailla lehmillä ajella. Uusien kilosten kyykkyjen nopeudet oli +/-280........sit oli pitkä väli ja alko tulee ´hajapusia´,vittu mikä vauhti niillä oli n.320,ja nopein niistä ei päässyedes radalle kun taivas aukesi
nixweiss.gif
Kohtuu hyvä nopeus.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Onks sulla ihan vakio?
nixweiss.gif

Haa. Tuolla MSN puolella näyttikin olevan hyvin vinkkejä asiasta. Pitää sit varmaan vaihtaa toi syttypyöräkin?? Oks suosituksia? Allright myy jotain ja Stormillakin on jotain.
Älä turhaan maksa siitä Factoryn sytystä niin paljoa. Tilaat Ted´lta ZRXOAn kautta, saat edullisemmin.

-Hessu-
Joo. Mä kattelin noita eilen, mut aikataulu pukkaa päälle. Ei malttais odottaa. Haen putken tänään, ja asennus olis tarkotus tehdä ASAP. Tosin ens lauantain ajoihin en sitä varmaan ehdi laittaa/laitattaa.
062802moto_prv.gif
Tsekkasin just ja ilmoitus oli "This item is Out of Stock!"

Noh niin. Nyt putki tuossa odottaa asennusta. Huomasin vaan, että pöntössä lukee (pakkauksessa) RACING, ja myyjähemmokin väitti tilatessa, et siinä on noiskilleri, mut ihan suora putki tuo näyttää olevan, eikä minkäännäköisiä e-hyväksyntäkilpiä (sano myyjä sen olevan ns. e-hyväksytty). Mahtaako olla katulaillinenkaan. No, omaiset pysäyttelee sitten jos huono tuuri käy.
nixweiss.gif

Käykö tällanen??
Tulen tuolta Somero-Letku-Räyskälä-Loppi kautta,joten eiköhän
jossain toisemme nähdä,Kawamänin kanssa juuri äsken olin jutuissa
joten jos joku näkee harhailevan Rexeri ohjatkaa ihmeessä se oikeaan suuntaan.
No tuolta Lopilta on tonne Riihimäen ABC:lle suora reitti. Tosin Google Earth ei tota paikka löydä. http://karttapalvelu.s-kanava.fi/jSkanav....ics=abc Tossa pikkusen pitkä linkki paikkaan.  Mutta ku 54 tieltä tuut, niin on pikkusen etelään päin käsitääkseni. Eli klo 11:00 olis tarkotus.
062802moto_prv.gif

Back