• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
katos per..le,oli kyllä jossain oli kyllä kirjoitus että olis auki jo,
no asia selvinne aivan pian,eipä silti kyllä se miitti käy ennen tuotakin. eikä tämä(kään) tarvitse olla yhdestä miehestä kiinni,
(siis meikäläisestä) tuo Ripleyn ehdotus on ihan hyvä,mutta mulla
kestää edestakainen matka kaikkine taukoineen viikon verran,eikä
mulla ole siihen oikein aikaa.
tounge.gif
Hanki tonnikakssatanen, niin ei mee kun muutama tunti.
biggrin.gif

(Oli ihan pakko.)

Nin, mites miitinki. Mä kyllä pääsen vasta 16.6 jälkeen. Sillon vaihtuu tää iso kipsi oikeesta kädestä pinempään, jolla ehkä kykenee jo ajaankin. Tällä kädellä (kipsillä) ajaminen on mahdotonta. Sillä aikaa  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Nin, mites miitinki. Mä kyllä pääsen vasta 16.6 jälkeen. Sillon vaihtuu tää iso kipsi oikeesta kädestä pinempään, jolla ehkä kykenee jo ajaankin. Tällä kädellä (kipsillä) ajaminen on mahdotonta. Sillä aikaa
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
^Selittelyä! Muistanet elävästi, kuinka minä tulin edelliseen kokoontumiseen Fiskarissa kaasukäsi tukevasti kipsissä!
smile_org.gif

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
^Selittelyä! Muistanet elävästi, kuinka minä tulin edelliseen kokoontumiseen Fiskarissa kaasukäsi tukevasti kipsissä!  
smile_org.gif
Pikku haveri. Auto käänty eteen. Lukkojarrutus ja turvalleen. Pyörässä ei paljon mitään, mutta peukalo jouduttiin leikkaamaan, ja laittoivatten niin ison kipsin, et ei siihen mahdu mikään hanska, eikä tolla peukalollakaan tee yhtään mitään, eli stongasta kiinnipitäminen ei oikein onnistu, yhdellä kädellä en osaa ajaa. Ilman kipsiä onnistui joten kuten. 16.6 tosiaan saan pienemmän tuen tuohon, jolloin ajokin vois jo onnistua.
062802moto_prv.gif

Moron taasen rexerit!
Miten on käykö toi dynojetin suutinsarja myös 06 malliin?
Onko kukaan asentanut sellaista vielä?Olen kahlannut tämän
ketjun läpi useasti,mutta mitään varmaa ei ole selvinnyt.
Niin näissä 06 ja uudemmat on noi sähköiset suljinventiilit mitä ei luultavasti muissa ole,muuta eroa ei niissä päällepäin näy.

Soon CVK ja sillä siisti.
Ootko kysynyt ZRXOAn sivuilta, niiltä know it all holier than thou- tyypeiltä, jotka NIIN itseään siellä täynnä?
Jos osaat kumartaa ja pokata ja sitten ylistää niitä yhdessä samassa lauseessa, niin ehkä saat vastauksen.

Ai, miten niin ne tyypit siellä vituttaa???

Joo, takaisin aiheeseen. Tosiaan ne sinunkin kaasarit ovat CVKt. Niiden neulat ja suuttimet ovat samat kuin vanhemmissa.
Säädöt menee ihan samalla tavalla, kuin muissakin alipainekaasareissa.
Yhdet Susnukin samanlaiset juuri tehneenä...

-Hessu-

Tämä selevä.Tilasin tänään"hieman"oudonmman merkkisen suutinsatsin.Tovami merkkisen satsin tilasin dragrace.fi:stä,saas nähdä millanen satsi se on.Siinä luvattiin sopivuus ainakin 06 asti.
No eipä ole ensinmmäinen oudomman merkkinen osa pyörässäni,kun on tuo hp:n pönttökin.

Alla olevan jutun kirjoitin tuonne yleiseen merkkikeskuteluun. Oli nimittäin pyörä lainassa kaverilla ja matkalla oli ilmestynyt helisevä/sälisevä ääni enkä oikein tiedä mistä lähtis vikaa hakemaan.
Laturin ketju + vermeet ne taitaa ääntä päästellä. Mutta mikä
mahtaisi olla todennäköisin vikapaikka? Itse en sattuneesta syystä olekaan nyt sitten ajellut - korttia odotellessa (':

"Vaikka jouluun on pitkä aika, on mun Kawa alkanut helistämään kulkusten lailla. Helke kuuluu moottorin oikealta puolelta lähinnä
kytkimen tienoilta. Tyhjänkäynnillä ja lämpimänä ääni kuuluu selkeimmin. Kylmänä kone on lähestulkoon normaali Kawan keväinen
ääntely."
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Yksi tällaisen äänen lähde on se laturin kuminen/ muovinen "propelli", joka ottaa kiinni sitten loppuun koneistoon.
Tämän "propellin" kiinni pitävä mutteri kuulemma voi lähteä löystymään.
Tarkistin kerran omasta ja ei ollut löysällä.
Omassa on sama ääni välillä. Tyypillinen äänikö, en tiedä.

-H-

Hyi hyi,

Kytkit keulan ilmaan yleisellä tiellä. Nyt tulee sapiskaa.

Nätisti lähti pienestä nopeudesta.
Jotkut osaa...

-Hessu-

Hellurei!!

En nyt jaksanut lukea taaksepäin näitä viestejä, mutta jossain joku mainitsi MIITINKIN!!!!!
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Älkää unohtako mua! Jos semmonen järkätään, laittakaa privaa, kun en täällä niin usein käy lueskelemassa.

Hauska olis nähdä kaikki kaverit!
062802jumpie_prv.gif

Hellurei!!

En nyt jaksanut lukea taaksepäin näitä viestejä, mutta jossain joku mainitsi MIITINKIN!!!!!
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Älkää unohtako mua! Jos semmonen järkätään, laittakaa privaa, kun en täällä niin usein käy lueskelemassa.

Hauska olis nähdä kaikki kaverit!
062802jumpie_prv.gif
No niin. Koska kukaan ei oman ZRX-foorumimmekaan puolella ole vielä kaapannut tapaamisen suhteen aloitetta käsiinsä,
käynnistän täten keskustelun tämän vuoden ZRX-tapaamisesta täällä, tässä ja nyt.
Kokemus on opettanut, että paras tapa saada sovittua yhteinen ajankohta on ehdottaa yhtä päivämäärää.
Jos ehdottaa useampaa kuin yhtä ajankohtaa on vaihtoehtoja liikaa.
Paikaksi tuolla jo joku ehdottikin Vehoniemeä. Kelpaa minulle, vaikka sinne onkin matkaa täältä Raisiosta n. 200 km.
Mutta sehän on Rexillä pelkkä kullinluikaus vainen.

Ajahkohdaksi esitän lauantaita 5.7.2008 klo 12-13.
Juodaan munkkikahvit Vehoniemellä ja lähdetään kruisailemaan pikkuteitä, vaikkapa Suvirantaan, jossa
voi kahvitella taas kerran ja vaihtaa loput kuulumiset.

Ja perinteisesti paikalle ovat tervetulleita kaikki ZRX-henkiset motoristit, kalustosta riippumatta. Myös ex- ja wannabe-rexerit.
wink.gif

Kenelle käy? Kenelle ei sovi?

Ajahkohdaksi esitän lauantaita 5.7.2008 klo 12-13.

Kenelle käy? Kenelle ei sovi?
Jepjep, mukana ollaan. Ei vois loma alkaa paremmin!
062802moto_prv.gif

Kerätään jo porukkaa kasaan tullessa, vaikka Riihimäen absille täältäpäin tulevat.
biggrin.gif
Vai miten se oli?
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jee, mukana ollaan!! Tosin illalla on yhdet bileet mihin pitää keretä, mutta kyllä mä sinne kerkeän.

Kawamäääääääään, mennäänkö perinteisesti porukalla?

062802moto_prv.gif

Back