• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No ton kisun alla sais olla mikä tahansa mopo...niin olis todella Suomen hienoin mopo...on hieno tuo Kawabusa mutta on HIENO tuo misukin...

Jos pitäis valita Busa tai Misu....niin MISU!

melkoisen maukkaan näköinen seropi tuo kawabusa. näyttää tehdyn laadukkaasti ja sopivan hillitysti kunnioittaen uusretrospektiivisiä muotoja. jos jotain tuosta kiinnostaisi tietää enemmän, niin onko pitänyt tehdä paljonkin tai ollenkaan runkomuutoksia tai muita viilailuja, että tuo bussinkone on istunut kawanraameihin? peräpäähän on väsätty uudemmasta kilogixeristä ja takahaarukka kans jostain sellaisesta ilmeisesti. olisin ite ulkonäöllisesti säilyttänyt perän kawanperänä ja haarukan zrx:n haarukkana. olisiko perusteina muutoksille haarukassa olleet toiminnalliset, koska ulkonäkö ei ole siellä parempi kuitenkaan, vaikka makuasiahan sekin on. ainakin peräpää lienee pelkästään ulkonäkökysymys tässä tapauksessa.

No ton kisun alla sais olla mikä tahansa mopo...niin olis todella Suomen hienoin mopo...on hieno tuo Kawabusa mutta on HIENO tuo misukin...

Jos pitäis valita Busa tai Misu....niin MISU!
+1
062802jumpie_prv.gif
Mä peesaan tätä.

ylemmässä, joka on muuten nätti huggereineen ja omine aitoine kawanwihreine väreineen, oli vedenkerääjäpenkki, joka mun silmämuniini ei ollut niin kovin nättikään. alemmassa taas on nätti aito penkki, eikä kerää vettäkään.

huggeri myöskään ei näin ensinäkemältä oikein välttämättä sovi tuohon rexin muuten nakumpaan ulkoasuun. vähän sama kuin belly pan tai etualakatekaan. jotenkin nakun on parempi olla naku tai midi ellei mini tai bikini.

ylemmässä, joka on muuten nätti huggereineen ja omine aitoine kawanwihreine väreineen, oli vedenkerääjäpenkki, joka mun silmämuniini ei ollut niin kovin nättikään. alemmassa taas on nätti aito penkki, eikä kerää vettäkään.

huggeri myöskään ei näin ensinäkemältä oikein välttämättä sovi tuohon rexin muuten nakumpaan ulkoasuun. vähän sama kuin belly pan tai etualakatekaan. jotenkin nakun on parempi olla naku tai midi ellei mini tai bikini.
No joo, nyt kun näin kuvan niin samaa mieltä. Ei sovi munkaan mielestä. Paitsi tuo alempi nyt ehkä jotenkin, mutta olkoot ainakin toistaseksi.

Mutta KIITOS kuvista Ripley.
blush.gif

Mulla on toi powerpronzen huggeri.Olen leikkellyt sitä,ja integroinut sen alkuperäiseen ketjusuojaan.Se ei ole viä valmis,sitä pitäisi viä jotenkin muokata ja sitten tehdä siitä muotti.Mulla on myös saman firman tekemä belly pan joutilaana tallin seinällä jos jotain sattuu kiinnostamaan sellanen,niin voisin luopua siitä.

Onhan Jyryn pyörässä sellanen. Minusta se istuu hyvin ainaskin hänen pyörään.
Eikös se ollut Stormilta ostettu, ihan hyllytavaraa?

Moi kaikille pitkästä aikaa. Olisko jollain hyvää vinkkiä, mistä ottais Autocomiin virran Rexissä? Maihin kantsuu varmaan vetää suoraan akun miinusnapaan, mut se virta. Pitää olla "katkaisijan" takana, aina sillon päällä kun virratkin on, mutta ei esim, silloin kun on parkit päällä, eli takavalo ei tule kyseeseen.
bowdown.gif

Mä otin kahvanlämmittimille virran ryöstökytkennällä töötin eli ääninmerkinantolaitteen johdoista. Ne ovat päävirtakytkimen "takana" ja löytyvät ja irtoavat helposti asennusta varten. Vielä on mainittava, että vaikka pelkäsin töötin sulakkeen palavan kahvanlämppäreiden tehosta niin samalla sulakkeella on pärjätty. Eli kyllä sieltä autocomillekin tehoa pitäisi riittää.

mad.gif
Perkele!  
mad.gif

Tuli postia Pohjolalta tänään ja oletinkin, että kyseessä on vakuutusmaksut. Noh avasin kirjekuoren ja ajattelin, että paljonkohan on nyt kun on bonukset 70% ja 35%.

crazy.gif
 1024e! WTF?  
kaboom.gif

... mitä helvettiä?  
eek.gif
On noussut viimevuoden maksuista joku 200e.

Noh täällä nyt kyselen, että minkä hintasia teidän vakuutukset on.
Itsellä ikää kohta 28 ja ollut Isokasko.
Kertokaapas niin tietää vaihtaa sitten lafkaa.  
thumbs-up.gif

Ja minä en tiedä yhtään mimmoset bonukset on, mutta maksan 77€/kk ton rahotusyhtiön laskuun sisältyen. Aikanaan, 2004 kun tota olin hommaamassa, niin oli tosi edukas (noin puolet halvempi ku "normaalit"). Täyskasko/liikennevakuutus ja aina voimassa. Saas nähdä, mimmosia ehdotuksia tulee, kun rahotus loppuu.
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ai niin. Ja huomenna (tänään) messuille ja vuosikokoukseen.
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Moikka.
Kiitos vastauksista. Mulla ollut viimevuonna sen koko vuoden ympäri vakuutus. Sitä juhlinkin kun oli halvempi kuin jos seisottais.

Hitto... kattelin jo muita ja laskureista tuli noin 750e tai jotain...
joten vaihtoon menee Pohjola.
mad.gif

Huomasko muuten kukaan, mutta eipä taida olla tullut 2008 mallia Rexistä.  
omg.gif
Onkohan ne vetänyt kokonaa pois, kun ei ollut messuilla eikä uudessa kuvastossa.

Vaikuttaakohan pyörien hintaan joko nousevasti tai laskevasti?
Varaosaa varmasti saa tulevaisuudessa, kun on ollut sen verran kauan markkinoilla.

Juu ei tuoda Suomeen enää tänä vuonna.
Kyllä ne on ne uudet pakokaasunormit varmaan syynä.
Japanin sivuilla näkyy olevan uudet mallit, kyllä varmaan varaosia saa niin kauan kun tarttee.
Kyselin Kawasakin osastolla, että onko tulossa esim. ruiskuversiona, siellä ei ollut mitään tietoa niiden tulosta.
Eli lähivuodet näyttää kuinka käy.
Tuskin tuo asia vaikuttaa käytettyjen hintoihin, ei näitä ole niin paljoa Suomessa muutenkaan.

Ootte varmaan joku vaihtaneet rengastakin? Minkälaisia kokemuksia olis? Toi alla oleva 020 Siltakivi ei oikein vakuuta. Ainakin etunen pikasesti vaihtoon, vaikka pintaa oliskin mutta voblaili jo jonkunverran..
sad_orig.gif

Ootte varmaan joku vaihtaneet rengastakin? Minkälaisia kokemuksia olis? Toi alla oleva 020 Siltakivi ei oikein vakuuta. Ainakin etunen pikasesti vaihtoon, vaikka pintaa oliskin mutta voblaili jo jonkunverran..
sad_orig.gif
Omassa on toinen kierros Metzelerin Z6:sia menossa ja tykkään kovasti. Sopii tähän mopetiin oikein mainiosti eivätkä vierasta rataakaan.
Sadekelin pidosta ei ole paikkakuntakohtaisista syistä tietoa
cool.gif

Back