Nostetaan etusivulle.Mopo valmis ja lunta sataaenpä ole itse edes käynyt katsomassa pyörää kuukausiin...
paha klubikierre iskenyt päälle.![]()
siellä se kone on puolikkaana pöydällä, kun joku vielä korjaisi sen...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostetaan etusivulle.Mopo valmis ja lunta sataaenpä ole itse edes käynyt katsomassa pyörää kuukausiin...
paha klubikierre iskenyt päälle.![]()
siellä se kone on puolikkaana pöydällä, kun joku vielä korjaisi sen...![]()
Heips! Aivan loistavan pelin olet varannut/hankkinut.Tämä oli minulla ihan ykkösvaihtoehtona kun olin pyörää hankkimassa tuossa viime elokuussa,valinta meni kuitenkin tuonne gsx 1400 sataseen kun vaimo tykkäsi enempi penkistä ja polvikulmasta.Terves vaan!Yks zrx omistaja tulee joukkoone.Tai siis en ole viä hakenut rexiä koti talliin,mut varaus maksu on suoritettu -06 mallista.Hirvee moraalinen krapula pukkas het päälle,niin kuin aina kun ostaa/vaihtaa jotain keksintöä.
No pyörä uuteni kerta heitolla 13vuotta se ainakin on positiivista,keväällä näkee onko muukin positiivista tässä pyörän vaihdos.
Piti vähän kuukkelittaa tuota tuuttia.Miksei aina oo joulu!
![]()
![]()
Se tuli viimein! Voin muuten sanoa, että on varmasti Suomen halvin Meggi![]()
Sitten joku Rexeri vois sanoa mulle oikean millikoon tuohon pakosarjan tiivarille, kiitos.
-Hessu-
Joo näissä on kaikki TIUKASSA, tuut huomaamaan.Kuinka jessus lujaan nuo kiinanpojat on rexin etupyörän akselin kiristäny?Olenko tajunnut oikein että oikealla puolen rengasta on ns.mutteri ja vasemmalta puolen on se akseli?
Entisessä pyörässä se lähti auki normisti räikällä ,mut nyt rexis tuntuu toi akseli olevan kuin yhtä puuta.
Pitää kai suurentaa työkaluja kun järki pienenee..
Mulla ainakin oli kotikompura turhan tehoton kun eturattaan mutteria yritin avata.Mut niinkuin jariijii kertoi niin pitäs onnistuaNo toi 22mm avain on itse tehty muut on oikein kunnon työkaluja,mut kompura on vähän pieni.Noilla vehkeillä olen availlut entisen pyörän etupään lukemattomia kertoja.Nyt ei vain tunnu mikään taas onnistuvan.
On se kyllä kaunis!
En tiedä mikä on mennyt,kun on alkanut isoa Suzukia mieli tekemään.
Onneksi olkoon!Muutama kuva omasta kullasta!![]()