• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
enpä ole itse edes käynyt katsomassa pyörää kuukausiin...

paha klubikierre iskenyt päälle.
033102beer_1_prv.gif

siellä se kone on puolikkaana pöydällä, kun joku vielä korjaisi sen...
biggrin.gif
Nostetaan etusivulle.Mopo valmis ja lunta sataa
033102beer_1_prv.gif

Terves vaan!Yks zrx omistaja tulee joukkoone.Tai siis en ole viä hakenut rexiä koti talliin,mut varaus maksu on suoritettu -06 mallista.Hirvee moraalinen krapula pukkas het päälle,niin kuin aina kun ostaa/vaihtaa jotain keksintöä.
No pyörä uuteni kerta heitolla 13vuotta se ainakin on positiivista,keväällä näkee onko muukin positiivista tässä pyörän vaihdos.
Heips! Aivan loistavan pelin olet varannut/hankkinut.Tämä oli minulla ihan ykkösvaihtoehtona kun olin pyörää hankkimassa tuossa viime elokuussa,valinta meni kuitenkin tuonne gsx 1400 sataseen kun vaimo tykkäsi enempi penkistä ja polvikulmasta.

Miksei aina oo joulu!

1165465L.JPG

1165457L.JPG

Se tuli viimein! Voin muuten  sanoa, että on varmasti Suomen halvin Meggi  
buttrock.gif

Sitten joku Rexeri vois sanoa mulle oikean millikoon tuohon pakosarjan tiivarille, kiitos.

-Hessu-

Oma Rexini pitäis saapua kotiin tässä parin päivän sisällä!
062802jumpie_prv.gif

Sopivasti nuo säätkin lämpenee...
033102beer_1_prv.gif

Kuinka jessus lujaan nuo kiinanpojat on rexin etupyörän akselin kiristäny?Olenko tajunnut oikein että oikealla puolen rengasta on ns.mutteri ja vasemmalta puolen on se akseli?
Entisessä pyörässä se lähti auki normisti räikällä ,mut nyt rexis tuntuu toi akseli olevan kuin yhtä puuta.
Pitää kai suurentaa työkaluja kun järki pienenee..

Kuinka jessus lujaan nuo kiinanpojat on rexin etupyörän akselin kiristäny?Olenko tajunnut oikein että oikealla puolen rengasta on ns.mutteri ja vasemmalta puolen on se akseli?
Entisessä pyörässä se lähti auki normisti räikällä ,mut nyt rexis tuntuu toi akseli olevan kuin yhtä puuta.
Pitää kai suurentaa työkaluja kun järki pienenee..
Joo näissä on kaikki TIUKASSA, tuut huomaamaan.
Etuakseli on just toisinpäin.
Eli mutteri vasemmalla (17 mm avain) ja pultti oikealla (22 mm).
Ja nenä menosuuntaan katsotaan tietty, mikä on oikee ja vasen.
Ja ne 2 kuusiokolopulttia puoleltaan sen etutelarin alapäästähän on löysätty tietty.

Tulin just tallista,ja ei per...le vain aukee toi etupyörän akseli!!
pakko luovuttaa tältä illalta,kun mun "erikois työkalu"nöyrtyi hitsi sauman vierestä.Vit..s sanoin kuvaamaton!Meinasin vaihtaa etupään stefat tost noin vaan,mut ei onnistu niin ei onnistu!
Ei se aukee edes paine ilmapyssyllä,eli lujassa on!

No toi 22mm avain on itse tehty muut on oikein kunnon työkaluja,mut kompura on vähän pieni.Noilla vehkeillä olen availlut entisen pyörän etupään lukemattomia kertoja.Nyt ei vain tunnu mikään taas onnistuvan.

No toi 22mm avain on itse tehty muut on oikein kunnon työkaluja,mut kompura on vähän pieni.Noilla vehkeillä olen availlut entisen pyörän etupään lukemattomia kertoja.Nyt ei vain tunnu mikään taas onnistuvan.
Mulla ainakin oli kotikompura turhan tehoton kun eturattaan mutteria yritin avata.Mut niinkuin jariijii kertoi niin pitäs onnistua
033102beer_1_prv.gif

Dodiin nyt rupesi lyyti kirjoittaan kun sain kunnon kompuran.Ei se ollu edes lujassa...Mulla oli liian kerhoinen toi kompura vain,mut toi 22mm kuusiokolo oli vain hiukan hakusessa.
Nyt vain stefoja vaihtaan kunhan tässä muilta hommilta ehtisi,kun toi työ haittaa tätä harrastusta.

^ Kiitos kiitos.
Tänään lähden heittää ekan lenkin. Pitää ajaa maltillisesti...
eka ison parkkiksen kautta, että näkee vähän miten pyörä reagoi ja käyttäytyy.
062802jumpie_prv.gif

crazy.gif
Jänskättää... täytyy kävästä kakkosella eka ennen kun lähtee!
lookaround_orig.gif

inlove.gif
HUH, mikä pyörä!
inlove.gif

Olen todella tyytyväinen ostokseeni!
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

... ja mikä vääntö! Ai sat-tana... pitää ottaa varmaan
033102beer_1_prv.gif
kun on niin hyvä fiilis!
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif