tate66 sanoi:Tolla saa mun mopon varaosineen
Oikeasti jos jarrut paranee niin ainahan kannattaa sijoittaa.
Tate hei. Tää on tätä motorsporttii, ei kukaan oo koskaan sanonu sen olevan halpaa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tate66 sanoi:Tolla saa mun mopon varaosineen
Oikeasti jos jarrut paranee niin ainahan kannattaa sijoittaa.

siki sanoi:Juu etottomasti Reximiitinki täytyy pitää. Mites olis seuraavat päivät? La 25.5 klo 11-13, Helatorstai 30.5 vielä auki, Su 9.6 kello jotain. La 29.6 johonkin aikaan. Tossa mun vapaat tähän loppukevääseen/alkukesään.
Kuis muilla??
Toki jokin arkipäivä /iltakin käy, kunhan ei huitsinnevadaan tartte ajaa.
Torstai illat ei sovi.
sami1024 sanoi:Hämeenlinna on vähän ankea tarjonnaltaan, mutta naapurissa Hattulassa Mierolan siltakahvila tai Turengissa Suviranta...
Olin pyörällä paripäivää pyörimässä toista kertaa Asikkala Vääksy Vesivehmaa seudulla tossa 3-4 viikkoa sitten. kivaa seutua.UMAS sanoi:Immilä on nastolassa siellä en oo itekkään käyny mut on kuulemma hyvä. Vesivehmaalla mukava seurata lentoliikennettä ja muuta ilmailutoimintaa samalla ja pihamaa on kalkkisissa ja on mukava paikka.
UMAS sanoi:Onko muita lähdössä? Vai onko parempaa ajankohtaa? Vois varmaan mainostaa miittiä tuol facebookin kawa ryhmissä jos saadaan täältä vähän porukkaa kasaan?
Kollektorin sisällä oli pelti, muistaakseni se oli vaaka tasossa, täytyy tsekata se kun seuraavan kerran ottaa putken irti.kawa1164 sanoi:Kyllä se pitäis pelittää samoilla säädöillä. Nyt kun vääntökäyrässä näkyy monttu niin zzr nokilla se monttu luultavimmin vaan kasvaa ja tuntuu jo ajossa, on aika kranttu pakosarjasta zzr nokin , onko blackwidowin kollektorin sisällä pelti joka jakaa sen kahtia? ja jos on niin onko pysty vai vaaka suunnassa?