• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tate66 sanoi:
Tolla saa mun mopon varaosineen :grin:
Oikeasti jos jarrut paranee niin ainahan kannattaa sijoittaa.

Tate hei. Tää on tätä motorsporttii, ei kukaan oo koskaan sanonu sen olevan halpaa.:häähää::peukutpystyyn::cruising::jpstyle:

78B40899 tommonen pitäis olla se Brembon toinen levy valmistenumero??

Juu etottomasti Reximiitinki täytyy pitää. Mites olis seuraavat päivät? La 25.5 klo 11-13, Helatorstai 30.5 vielä auki, Su 9.6 kello jotain. La 29.6 johonkin aikaan. Tossa mun vapaat tähän loppukevääseen/alkukesään.

Kuis muilla??

Toki jokin arkipäivä /iltakin käy, kunhan ei huitsinnevadaan tartte ajaa.

Torstai illat ei sovi.

siki sanoi:
Juu etottomasti Reximiitinki täytyy pitää. Mites olis seuraavat päivät? La 25.5 klo 11-13, Helatorstai 30.5 vielä auki, Su 9.6 kello jotain. La 29.6 johonkin aikaan. Tossa mun vapaat tähän loppukevääseen/alkukesään.

Kuis muilla??

Toki jokin arkipäivä /iltakin käy, kunhan ei huitsinnevadaan tartte ajaa.

Torstai illat ei sovi.

Minulle sopii lähes joka ilta.Tärkeämpi kysymys on että missä?
Toinen kesä nyt zrx menossa 8000km ajettu ja kerran tuli zrx vastaan.Väristä päätellen 2006 malli.
Ajelen tuusula kerava järvenpää seuduilla.
oishan se kiva potkia renkaita.

-Hannu

Viimeksi muokattu:
Eikös me voida jossainpäin Etelä-Suomea olla?
Jos ollaan taas Lahessa, niin nyt ei olis mulla pitkä matka.

Lahti sopii :D Mp museolle?
Itse en uskalla luvata nyt varmaksi mitään mutta jos joku arki-ilta niin todennäköisesti pääsen paikalle. Viikonloput voi olla haastavampia.... Pitää varmaan mennä reksiä herättelemään talviunilta....

Hämeenlinna on vähän ankea tarjonnaltaan, mutta naapurissa Hattulassa Mierolan siltakahvila tai Turengissa Suviranta...

sami1024 sanoi:
Hämeenlinna on vähän ankea tarjonnaltaan, mutta naapurissa Hattulassa Mierolan siltakahvila tai Turengissa Suviranta...

toi Mierolan siltakahvila vois olla kiva. Kerran on siellä oltu, paikalla oli muistaakseni kolme Rexiä ja yx CanAm kolmipyörä. UMAS saa päättää päivän, ja ei torstai eikä milellellään 13.6 ku sillon on Ahveniston ratapäivä, ei sen jälkeen jaksa. Tiistai 4.6 myös mulla varattu. Ei mielellään Suvirantaan, siellä onpyöriä niin maan perkeleesti aina. Vai onko se edes auki? Niin ja kyllä toi MP museokin sopii.

Pitäiskö yrittää säävarauksella 9.6? paikaksi ehdotan Vesivehmaan lentokenttä kahvilaa? Tai Pihamaan viinitilaa Tai Immilän myllykahvila? Tai Vääksyn majakkapaviljonki? Tai Mierolan silta?

No nyt heitit pahan päivän. 8.6 on yhdet bileet. No pitää ottaa rauhallisesti. Säävarauksella toki. Vesivehmaalla, en oo käynytkään. Miksei Immilä tai Pihamaakin. Missä sitten lienevätkään.

Immilä on nastolassa siellä en oo itekkään käyny mut on kuulemma hyvä. Vesivehmaalla mukava seurata lentoliikennettä ja muuta ilmailutoimintaa samalla ja pihamaa on kalkkisissa ja on mukava paikka.

UMAS sanoi:
Immilä on nastolassa siellä en oo itekkään käyny mut on kuulemma hyvä. Vesivehmaalla mukava seurata lentoliikennettä ja muuta ilmailutoimintaa samalla ja pihamaa on kalkkisissa ja on mukava paikka.
Olin pyörällä paripäivää pyörimässä toista kertaa Asikkala Vääksy Vesivehmaa seudulla tossa 3-4 viikkoa sitten. kivaa seutua.

Juu minullekkin sopii 9.6 näillä näkymin.3-6.6 ei käy koska olen pyörällä keskisuomen kierroksella ;-)

Onko muita lähdössä? Vai onko parempaa ajankohtaa? Vois varmaan mainostaa miittiä tuol facebookin kawa ryhmissä jos saadaan täältä vähän porukkaa kasaan?

UMAS sanoi:
Onko muita lähdössä? Vai onko parempaa ajankohtaa? Vois varmaan mainostaa miittiä tuol facebookin kawa ryhmissä jos saadaan täältä vähän porukkaa kasaan?

Päivää vois ehkä hieman viilata. Toi Sunnuntai on ainakin mulle hieman hankala. Säädettävissä kyllä.

kawa1164 sanoi:
Kyllä se pitäis pelittää samoilla säädöillä. Nyt kun vääntökäyrässä näkyy monttu niin zzr nokilla se monttu luultavimmin vaan kasvaa ja tuntuu jo ajossa, on aika kranttu pakosarjasta zzr nokin , onko blackwidowin kollektorin sisällä pelti joka jakaa sen kahtia? ja jos on niin onko pysty vai vaaka suunnassa?
Kollektorin sisällä oli pelti, muistaakseni se oli vaaka tasossa, täytyy tsekata se kun seuraavan kerran ottaa putken irti.

Mutta tuli testattu ZZR:n nokat dynossa, persdyno sanoi että alakierroksilta hävisi vääntöä mutta ylös tuli paukkua lisää.
Ja dyno kertoi saman mutta noin iso alaväännön häviäminen oli vähän yllätys. Ja seokset meni vähän huonoksi, alakierroksilla aivan liian rikkaalla, siksi kone ei vedä kunnolla ja ylhäällä meni sitten turhan laihalle, penkittäjä sanoi ettei kannata lähteä huippuja testaamaan...
Huipputehoa tuli tosin n.10hv lisää ja huippuvääntöä hävisi 4Nm.
Selkestä 7000rpm jälkeen ZZR nokat antavat enemmän tehoa, mutta alarekisteri meni todella paljon huonommaksi, ei muuta kuin vakionokat takaisin.

No jatketaan testailua, toinen kone odottaa kasausta, siihen olisi tarkoitus laittaa ZZR männät, tulpa jouset venttiileihin (kansiremppakin juuri tehty), sitten olisi vielä ZZR ECU ja johtosarja jotka odottaa liittimien muutosta. Jos tähän koneeseen laittaisi nuo ZZR:n nokat ja kokeillaan mitä sitten dyno sanoo.
Tässä vielä dynopaperi verailulla. Huhtikuun veto tehty näillä muutoksilla, Factory suutinsarja stage 3, K&N podit, Blackwidow koko putkisto ja ELS 4 asteen syttypyörä, toukokuun vedossa ZZR nokat, muuten samat säädöt jo modaukset.

Liitetiedostot

• 65D89CE8-D4D2-4F6D-9EC5-6AA47504CCAF.jpg
    65D89CE8-D4D2-4F6D-9EC5-6AA47504CCAF.jpg
    18,8 KB · Katselut: 50
Kävin katteelees zrxoa:sta black widowin kuvia ja se pelli näytää olevan pysty suunnassa, zzr nokin se pitäis olla juurikin toistepäin, veto alle 4000 rpm paranee, koita kääntää kollektoria niin että pelli on vaaka suunnassa.

Black widowi näyttää ihan akran kopiolta josta puuttuu ne pienet "tasaus" putket alkukäyristä, just ne auttaa sinne alavetoon

Parhaiten oma zrx jossa zzr nokat on pelannu zzr vakioputkesta hitsailtu/muuteltu, siinä on just vaaka suunnassa pelti, vetää nätisti koko kierros alueen! ja oon koittanu montaa putkee!

Back