Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pesu sanoi:Tietääkö kukaan saako joltain valmistajalta slipari kittiä ton bolt on vaimennin liitoksen tilalle?
Pesu sanoi:Eikös tuo ole juurikin bolt on vaimennin![]()
itse tutkin asiaa joitakin vuosia sitten myös ja jouduin rakentamaan itse. myöhemmin vaihdoin koko putken. Tosin mulla harvinaisempi 1100 cc malli enkä tiedä sopiiko samat osat.Pesu sanoi:Tietääkö kukaan saako joltain valmistajalta slipari kittiä ton bolt on vaimennin liitoksen tilalle?
Pesu sanoi:Mikä suutin/neulasarja kannattaa ottaa zrx 1200:seen? Kokoputki, filsu yhistelmällä mennään penkkiin säätöhommiin.
Onko niin että dynojet ei käy suoraan joku suutin?
Onko jotain muita suosituksia?
Pesu sanoi:Mikä suutin/neulasarja kannattaa ottaa zrx 1200:seen? Kokoputki, filsu yhistelmällä mennään penkkiin säätöhommiin.
Onko niin että dynojet ei käy suoraan joku suutin?
Onko jotain muita suosituksia?
kawa1164 sanoi:Jos meinaat vakio ilmaboksiin vapari filsua niin dynojetin sarjasta ei löydy sopivaa suutinta, jos "pod" filtterit niin sitte on sopivat suuttimet, paitsi että jos sulla on kaasarien pohjas ne solenoidit niin suutin on liian korkee ei mahdu paikalleen, sitte voi ruuvata myös keihinin suuttimen, toimii kans dynojetin neulan kans
Yhteen 1200:seen oon laittanu dynojetin sarjan k/n pod filtterein, kokoputkella ja +4 ennakkoa lisää mikä toimii hienosti!
Pesu sanoi:Näkyykö se jollain erolla tossa kaasarin pohjassa ne solenoidit?
Pesu sanoi:Missä maksoi ultraääni pesu noin jumalattoman paljon euroja
Jos suuttimet päässy kalkkeutumaan oikein nätisti niin niihin ei auta kuin neula korkeintaan, mahollisesti ei sekään, suutinkairan jos saa läpi menemään niin sit voi olla jotain tehtävissäkin.
Oma projekti nyt siin vaiheessa et vakio käyrät pitäis vielä riisua pyörästä kunhan uudet tulee, kokoonpano tulee olemaan seuraava:
-k&n podit
-dynojet sarja (kaasuttimet ultraääni- ja käsinpesty sekä neulottu tyhjäkäyntisuuttimet yms.
-black widow koko putkisto
-mahdollisesti sytytyksen mulkkaus.
-penkissä hierastaan vielä kohdilleen.