• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa tommonen kiinnitys versio lyhennetylle high level putkelle,
mun mielest tulee paremmaks kun ei oo semmost hiton moist rautaa siin ja jalkatapit saa kiinni nopeest jos tarvii

Putken kiinnitys
Johan on identtiset putket meillä  
biggrin.gif
No maalaan talvella omani mustaksi kun sopii kokonaisuuteen.

Yhtä tökeröksi jää nuo näkyvät jalkatapin paikat... siihen jotain pallikkaa vaikka sama kun mulla Toinenpuoli) tai vaikka jotkut kuusiokolo pultit... Mut kiinnikkeesi on kyllä hieno voi olla, että joutuu kopioimaan.  
062802jumpie_prv.gif

Pikku zeta ei enää käynnisty. Ajelin toissapäivänä ihan normaalista talliin ja seuraavana aamuna sitte olin lähössä ajelemaan niin ei enää käynnistynyt. Starttaa kyllä mutta ei käynnisty. Ja tätä ennen pyörä on toiminu kun junanvessa.

Kaikki sulakkeet on tarkastettu. Akunkengät käytetty irti.  

Vm.-06. Ajettu reilut 13 000km ja kaikki huollot tehty ajallaan.

Osaiskohan kukaan sanoo mistä lähtee vikaa etsimään?
Oletkos tarkistanu missä asennossa sammutusnappi on?
Kyllä olen.

Kipinä näkyy ja tuntuu olevan hukassa.
nonnii,tankille menin ja sammutin pyörän,tankki täyteen ja starttia, eipä lähekkään käyntiin! startti pyörii mutta ku virrat laittaa päälle niin ei kuulu sitä normaalia rutinaa mitä se härveli pitää ennen käynnistystä.sulakkeet katoin kaikki läpi ja ei mitään hämminkiä,tankki irti ja piuhojen liitoksia kahtelemaan...ei mitään.fi valo pilipattaa ku panee virrat päälle että jokose on jonkun ohjausboksin hajottanu vai mikä lie,vai onko jollekki ruiskulle/sytytykselle jotain erillisiä sulakkeita piilossa?mukava oli jättää pyörä jonnekki tuppukylään ja ottaa taksi alle ja ajella 160km kotia mittarilla,pikkusen vituttaa. mutta onneksi kalja helepottaa
033102beer_1_prv.gif

Jos se FI-valo palaa, niin lue se vikakoodi ihan ekaksi, saattaa kertoa suoraan sen vikakohteen. Voi olla esim. bensapumpussa se ongelma.

Tuntuu tyhmältä kysyä, mutta en viitsi aukoa kaikkia ruuveja ja sitten ihmetellä miksei irtoa. Eli siis kuinka voin tarkastaa ilmanputsarin puhtauden? Tietenkin siis irttoittamalla sen,mutta kuinka tuo irroitus käytännössä tapahtuu . Pyörähän on -04 Z750
Koitin huoltomanuaalista katsoa mutta siinä ei puhuta itse toimenpiteestä mitään.

Tuntuu tyhmältä kysyä, mutta en viitsi aukoa kaikkia ruuveja ja sitten ihmetellä miksei irtoa. Eli siis kuinka voin tarkastaa ilmanputsarin puhtauden? Tietenkin siis irttoittamalla sen,mutta kuinka tuo irroitus käytännössä tapahtuu . Pyörähän on -04 Z750
Koitin huoltomanuaalista katsoa mutta siinä ei puhuta itse toimenpiteestä mitään.
Kuskin penkki irti. Tankista takapään puoleinen pultti auki. Raottaa tankkia ja aukasee ilmanputsarin kannen ruuvit (vai pultitko ne oli?) --> kansi lähtee vetämällä pois ja ilmanputsarin saakin siitä sitten nostamalla irti.

Löytyisikö suosituksia slipariksi vm. -04 Z750:selle? Hakusessa olisi jotain tällaista:
- orggista lyhyempi änkkäri
- ehkä carbon, mutta muukin käy
- kohtuuhintainen

Harkitsen tällaisen ostamista ja asennuttamista talvisäilytyksen aikana...

Ps. Kuva ois kiva ylläri!
062802jumpie_prv.gif

Telco Carbon MotoGP e-merkittynä, 450€ toimituskuluineen italiasta. Olen ollut tyytyväinen pönttöön ja äänetkään ei hullummat.

Täältä niitä saa: Telco exhaust

Kuva

edit: kuvan linkki vaihdettu toimivaan

Telco Carbon MotoGP e-merkittynä, 450€ toimituskuluineen italiasta. Olen ollut tyytyväinen pönttöön ja äänetkään ei hullummat.

Täältä niitä saa: Telco exhaust

Kuva
sanoi:

Harmi, ettei linkkaamaasi kuvaa voi katsoa... Löysin eilen illalla myös MIVV GP-style Carbon Oval Shortin (tai jotain sinne päin), valmistajan sivuilla vähän ei-niin-siistejä-kuvia mutta kunhan keskittyy pelkkään änkkäriin niin:

K011L2Sb.jpg

K011L2Sa.jpg

Tuossa taitaa olla vielä kyseinen lyhyt carbon-putki kiinni penkitettävässä Zetassa, video:
http://www.mivv.it/risorse....ing.wmv

Tämän hinta lienee Suomessa n. 365 euroa.

asdasdasdasd.jpg

Tuossa mun vanha. Tykkäsin putkesta ulkonäöllisesti ja kyllä tuli huomatuks äänienki perusteel
buttrock.gif

Back