Täysin yksilöllistä. Itse esim ajan Lucasin tangolla joka on lähes suora ja 850 leveä (vakio n.720?!). Tankoja käteen ja testaamaan.Vai olisiko tiedossa minkä valmistajan tanko parantaisi ajoasentoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin yksilöllistä. Itse esim ajan Lucasin tangolla joka on lähes suora ja 850 leveä (vakio n.720?!). Tankoja käteen ja testaamaan.Vai olisiko tiedossa minkä valmistajan tanko parantaisi ajoasentoa?
Johan on identtiset putket meilläTossa tommonen kiinnitys versio lyhennetylle high level putkelle,
mun mielest tulee paremmaks kun ei oo semmost hiton moist rautaa siin ja jalkatapit saa kiinni nopeest jos tarvii
Putken kiinnitys
Muutto puuhaa + mopon purkua maalarille, sille sopivaan aikaan. eikä innosta enää noi syys-sade ajot. viimevuonna marraskuulle oli ajossa.No siinä tuli pitkä viivamitenkäs ajokausi jo nyt päättyy?![]()
nonnii,tankille menin ja sammutin pyörän,tankki täyteen ja starttia, eipä lähekkään käyntiin! startti pyörii mutta ku virrat laittaa päälle niin ei kuulu sitä normaalia rutinaa mitä se härveli pitää ennen käynnistystä.sulakkeet katoin kaikki läpi ja ei mitään hämminkiä,tankki irti ja piuhojen liitoksia kahtelemaan...ei mitään.fi valo pilipattaa ku panee virrat päälle että jokose on jonkun ohjausboksin hajottanu vai mikä lie,vai onko jollekki ruiskulle/sytytykselle jotain erillisiä sulakkeita piilossa?mukava oli jättää pyörä jonnekki tuppukylään ja ottaa taksi alle ja ajella 160km kotia mittarilla,pikkusen vituttaa. mutta onneksi kalja helepottaaKyllä olen.Oletkos tarkistanu missä asennossa sammutusnappi on?Pikku zeta ei enää käynnisty. Ajelin toissapäivänä ihan normaalista talliin ja seuraavana aamuna sitte olin lähössä ajelemaan niin ei enää käynnistynyt. Starttaa kyllä mutta ei käynnisty. Ja tätä ennen pyörä on toiminu kun junanvessa.
Kaikki sulakkeet on tarkastettu. Akunkengät käytetty irti.
Vm.-06. Ajettu reilut 13 000km ja kaikki huollot tehty ajallaan.
Osaiskohan kukaan sanoo mistä lähtee vikaa etsimään?
Kipinä näkyy ja tuntuu olevan hukassa.
Miten helpoimmin zetasta perää vähän korkeemmalle? Koiranluita, mistä,keneltä, minkä mittaset?
Kuskin penkki irti. Tankista takapään puoleinen pultti auki. Raottaa tankkia ja aukasee ilmanputsarin kannen ruuvit (vai pultitko ne oli?) --> kansi lähtee vetämällä pois ja ilmanputsarin saakin siitä sitten nostamalla irti.Tuntuu tyhmältä kysyä, mutta en viitsi aukoa kaikkia ruuveja ja sitten ihmetellä miksei irtoa. Eli siis kuinka voin tarkastaa ilmanputsarin puhtauden? Tietenkin siis irttoittamalla sen,mutta kuinka tuo irroitus käytännössä tapahtuu . Pyörähän on -04 Z750
Koitin huoltomanuaalista katsoa mutta siinä ei puhuta itse toimenpiteestä mitään.
"You must be a registered user to view images!"Telco Carbon MotoGP e-merkittynä, 450€ toimituskuluineen italiasta. Olen ollut tyytyväinen pönttöön ja äänetkään ei hullummat.
Täältä niitä saa: Telco exhaust
Kuva
Telco Carbon MotoGP e-merkittynä, 450€ toimituskuluineen italiasta. Olen ollut tyytyväinen pönttöön ja äänetkään ei hullummat.
Kuva
sanoi:Telco Carbon MotoGP e-merkittynä, 450€ toimituskuluineen italiasta. Olen ollut tyytyväinen pönttöön ja äänetkään ei hullummat.
Vaihdetaas kuvapalvelua: Kuva toisessa palvelussa"You must be a registered user to view images!"Telco Carbon MotoGP e-merkittynä, 450€ toimituskuluineen italiasta. Olen ollut tyytyväinen pönttöön ja äänetkään ei hullummat.
Kuva