Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suoja on homemade mallia rosterista ja melkeenpä just samanlainen ku alkuperäinen muovilärpäke^ Kepe, onko tuo ketjusuoja itse tehty vai kaupasta?
Lasketaanko 25kW rajoittimen 1/8 kierros-pikakaasukahva?Onkosta kukaan kokeillut koskaan sellasta pikakaasukahvaa? Kattelin vaan tossa Stormin kuvastoa ja mietin että olishan se kiva jos kaasu ois nollasta sataan % 1/4 kierros. Välillä tuntuu et toi kokonaan avausliike on kerralla tehtynä niin tuskasen pitkä. Kertokee kertokee!
Itse tuli kokeiltua tuota "köyhän miehen" pikakaasua kilozetaan.Kappas. Ei oo hullumpi idea. Kuinkahan mahtaa vörkkiä. Tais olla tässä puussa esillä jokunen miljoona sivua sitte. Voishan tommosen tosiaan hämmästellä ittekki. Pitäs vaan keksii joku hyvä matsku millä kasvattaa tota halkasijaa. Eiks siin orkkiksessa oo muuten sellanen pieni syvennys, jossa vaijeri kulkee? Ajattelin vaan ku toi lisäosa on ihan tasanen, ettei vaijeri vaan lipsu sitte pois tosta kiekosta...![]()
Onhan se tietysti mahdollista, mutta jos laittaa lisäprikan vain vetopuolelle, koska ainoastaanNoi pikakaasuviritykset voi olla vähän vaarallisia jos niissä ei ole sitä uraa. Kokemuksia on mopoajoilta.
Jos kaasun päästää "irti", niin se vaijeri saattaa pompata "sivuun", ja silloin voi kaasu hirttää kiinni... Itse en uratonta versiota laittaisi ikinä.
Mulla ei kyllä ole tota ongelmaa Zetan kanssa... Yammuun olen pikakaasua harkinnut.Joo, taitaa jäädä väkästelemättä. Miks ihmeessä nme laittaa noihin noin suuria kaasun liikkeitä, ettei normaalilla ranteella saa avattua kaasua kokonaan perus ajoasennosta. Ainakin ittellä tuntuu vaikeelta.