Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa lukea vähän tätä ketjua.Mitä öljyä käytätte/suosittelette? Pitäisi tehdä vuotuinen öljyjen vaihto näinkin ajoissa...
Tarkoitus olis vaihtaa talven aikana myös etupään öljyt jäykempään, joten mitäs sinne olis syytä tunkea?
Kiitos sinulle. Entä mitäs tuonne etutolppiin? astetta jäykempää öljyä siis olis tarkoitus koittaa.^ Shellin VSX - puolisynteettinen 10W40-ölppä (maahantuojan suosituskin taitaa olla) on ainakin mulla toiminut hyvin, esim. SataShell myy Turussa. Ja osta samalla tupakkia kans.![]()
Mulla on lisäks Öhlinsin etujouset. "Holkkeina" toimii esim. sopivasti rikat, jotka on pari milliä paksuja. Niiden määrällä voi säätää tota esijännitystä. Hirveesti ei kannata lisätä, koska ei sitä vaimennusta paranna... Ja öljyn paksuuden lisäksi se öljymäärä vaikuttaa: kannattaa aloitaa vakiomäärästä.1cm-1,5cm holkit ja 15w öljyt. Täytyykin ottaa projektiksi ennen vuodenvaihdetta.
Onko öljyn merkillä jotain väliä, vai tungenko sinnekin Shelliä?
KATOS TUOLTA MOPOARKIN AIKOJA!mutkateillä ehkä se pikkaisen terävästi hakkaa töyssyissä käsille. Mutta vaikea arvioida oikeasti alustan hyvyyyttä, kun en oikein tiedä miten kovaa Zetalla voisi radalla, esim. Motoparkissa ajaa. 1.40 on vielä alittamatta, jos se ens kesänä menis alle kun vaihdan vähän pitävempiin renkaisiin.
Ownasit aika hyvin...
Makuasia millaisista tykkää... Itse ostin perinteiset mustat pyöreet:kellään tietoa mistä löytyis fikun näköisiä kaatumatappeja?
Kiinnostaisiko ketään tehdä kimppatilaus noista? Itselläni kun ei ole luottokorttia, niin en saa tilattua tuolta.Makuasia millaisista tykkää... Itse ostin perinteiset mustat pyöreet:kellään tietoa mistä löytyis fikun näköisiä kaatumatappeja?
<a href="http://www.carpimoto.com/content/prod/l_EN/s_12_Frame/br_6_Kawasaki/bi_741_Z_750_04_06/fi_34_Valter_Moto/pr_21057_Valter_Moto_Valter_Moto_Nylon_Frame_Sliders_Kit_Kawasaki_Z_750_black_fits_OEM_fai
rings_without_drilling.htm" target="_blank">Valter Moto</a>
edit: ei taida linkki toimia. Kirjoita etusivulle hakukenttään "nylon z-750" niin ne on ekana siinä haussa.
Kawan jenkkilän sivuilta löytyy ainakin S-mallin räjäytyskuvat ja numerot, tässäkin threadissa muistaakseni ollut suoraa linkkiä.mistäs löytää alkuperäisosien varaosa numerot...? en löytäny sumekon sivuilta.
Tuolta löytyy tarvittavat dokumentit: huoltomanuaali ja räjäytyskuvat.
buykawasaki.comKawan jenkkilän sivuilta löytyy ainakin S-mallin räjäytyskuvat ja numerot, tässäkin threadissa muistaakseni ollut suoraa linkkiä.mistäs löytää alkuperäisosien varaosa numerot...? en löytäny sumekon sivuilta.
sanoi:Kiinnostaisiko ketään tehdä kimppatilaus noista? Itselläni kun ei ole luottokorttia, niin en saa tilattua tuolta.
Säästyisi rahaa toimituskuluissakin.
Noniin, nyt on jotain tuloksia saatu aikaan.Olenkin tässä aikani kuluksi tutkinut noita keulavaihtoehtoja. Sanotaanko nyt vaikka niin, että kuukauden päästä olemme paljon viisaampia, helppoja vaihtoehtoja voi olla yhtäkkiä ihan mukavasti.