• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ups. Sitten meikkis ei ole tainnut ymmärtää homman nimeä kunnolla. Eli onko mahdollista, että sliparilla kone alkaa "käymään liian laihalla" ja sitä ei voi säätää kuin commanderin kanssa? Siinä tapauksessa sitten sliparin pitäisi olla varmuudella sellainen, joka ei vaadi säädättämistä/commanderia.

Ens kesäski varmaan meikäläiselle tulossa Z1000, kun seiskapätkän ajoin lunastuskuntoon kolmisen viikkoa sitten
sad_orig.gif
062802jumpie_prv.gif

On se periaatteessa mahdollista että menee laihalle. Mutta se ei ole niin yksinkertaista että seos olisi selkeästi laiha/sopiva/rikas... Siis sliparin vaihtamalla varmasti menee jossain kierrosalueella/kuormituksella laihemmalle, mutta ei välttämättä liian laihalle.
Suosittelen, että sliparin vaihdon jälkeen käytät penkissä sen pyörän, siinä voidaan mitata seokset ja todeta tilanne. Se maksaa 50-60 euroa ja samalla saat ne tärkeet hevosvoimalukemat
tounge.gif
joilla pääsee sitten väittelemään niitä ja näitä.
Lyhyesti: Tietääkseni Z750:stä ei saa liian laihalle pelkällä sliparilla, ei edes näillä suorilla putkilla (=hyväksymättömät mallit). Säätöboksilla saa kuitenkin koneen käymään paremmin, ala- ja keskirekisteriin lisää tehoa ja ehkä maksimitehoihinkin pari hepoa.
Edit: PS. itse ajoin sliparin kanssa melkein kaksi kesää ilman säätöboksia...

Lyhyesti: Tietääkseni Z750:stä ei saa liian laihalle pelkällä sliparilla, ei edes näillä suorilla putkilla (=hyväksymättömät mallit). Säätöboksilla saa kuitenkin koneen käymään paremmin, ala- ja keskirekisteriin lisää tehoa ja ehkä maksimitehoihinkin pari hepoa.
Edit: PS. itse ajoin sliparin kanssa melkein kaksi kesää ilman säätöboksia...
Ok, kiitos infosta.
bowdown.gif

Nyt sitten pitäisi vaan löytää kohtuuhintainen, hyväksihavaittu slipari. Toivottavasti tulee ehdotuksia, muuten menee arpapeliksi ja hintalappuun tuijottamiseksi. Tai sitten vaihdan noi vilkut syksyllä ja sliparia kehiin sitten keväällä... Hyvä vaihtoehto varsinkin sitten, jos sliparialennuksia ei ole.

Kellään kokemuksia Micronista?! Miten se pelittää ilman PCtä?! Semmonen olis ostoslistalla... viksummat vois kertoo mistä saa halvalla
062802jumpie_prv.gif

Bellypan on Poly.26:n valmistetta: linkki
Pieni varoitus: Se ei ole ihan bolt-on-kamaa.
Se tulee tollaisena harmaana (lasikuitua, gel-coat pinnoite)kuten kuvassa, eli on maalattava ja kiinnitysreiät pitää itse porata. Mukana tulee ihan lattaraudan palaset joilla se tulee kiinni. Jouduin vähän itse yhtä vääntämään koska reuna meinasi ottaa pakosarjaan kiinni. Ja sitten vielä piti passailla rikoilla sopivalle kohdalle.

Noita tuo maahan Tmi Mach. Itsekin ostin ja maalautin tuota kautta.
Mulle maksoi -04 keväällä muistaakseni 250,- bellypan ja ne syyläripalat yhteensä ja satanen lisää maalaksesta. Maalausta vaan sai odotella toista kuukautta.

Kellään kokemuksia Micronista?! Miten se pelittää ilman PCtä?! Semmonen olis ostoslistalla... viksummat vois kertoo mistä saa halvalla
062802jumpie_prv.gif
Mulla toimi micron ainakin ihan moitteettomasti ilman säätöjä. Potkua tulhitusen verta, ei mitenkään merkittävästi mutta kyllä sen persiissä tunsi. Plus että on kovasti vakio pönttöä kevyempi, senkin tuntee kun mutkissa kanttailee ja viskoo pyörää puolelta toiselle..
thumbs-up.gif

onko ehdotuksia mikä olis hyvä slipari, semmoinen jolla kone vetäis suht puhtaasti myös alakierroksilla
062802moto_prv.gif

nyt on art:in pro series II carbon pöntto kiinni ja on alkanut ärsyttää pörpottelyt alakierroksilla, tod. näk. johtuu putkesta...
kuka noita muuten myy, ei ole kyllä mulle kovin tuttu merkki
withstupid.gif

Käytettynä hommasin. ja hieman kolhuja kokenut yksilö, mut tässähän on talvi aikaa laitella...

Ootko saanu vakuutuksista rahat jo? 2.9 ite kolaroin eikä rahoja vielä kuulunut. Pitäiskö sitä soitella maanantaina vakuutusyhtiöön....
veryangry.gif

tasan kolme viikkoa kesti, mut olen myös kuullut tapauksista joissa rahojen saaminen on kestänyt parikin kuukautta.

Niin juu siis pelittää ilman PC:tä. Tosin nyt kun mulla K&N ilmansuodin, PC on kiinni ja säädätetty, niin en khyl sitä mistään hinnasta pois ottais. On meinaan sen verta parempi.

Back