• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 uusiutuu

aiheesta kukkaruukkuun, eilen tuli semmoset 170km pörräiltyy omalla uuella zetalla, ja kiva pyörä kyllä kaikin puolin. hirveästi en oo kanttailemaan päässy ku on uudet renkaat, mutta eiköhän sekin aikoinaan selviää miten mutkaan tulo zetalla luonnistuu
sport05.gif

Leovincen gp-styleä olen hieman odotellut saapuvaksi All Rightille mutta aika hyvännäköinen on tuo Akrapovicin putki. Toki vielä puuttuu itse pyöräkin mutta toivottavasti vielä tällä viikolla...
smile_org.gif
Ens viikolle jos menee niin ei vielä maailma kaadu.
Itse kanssa havitellut tota gp-styleä, jos nyt huomenna sais sen pyörän ensin. Tuolla näkyy jo olevan devilin putkia zetaan.

Tänään sain tietää että ainakaan tännepäin ei oo tässä kuussa viel tulossa vihreetä eikä tiedä kuinka pitkälle ens kuuta menee ennenkuin saavat. Tuntu että syy on kawasakin päässä eikä maahantuojakaan tienny millon saavat niitä tännepäin
veryangry.gif

voipi olla että joutuu itekin henk.koht kallistua mustaan.

Sain tänään myös vahvistuksen noiden vihreiden saapumisesta suomeen.
Maahantuojalla ei ole mitään positiivista kerrottavaa kyseiseen asiaan liittyen.
Joitakin tilauksiakin on jo kuulemma jossain päin suomea jouduttu perumaan.
Että sillee ....
mad.gif

Minä taidan sitten olla se 19:sta...ja valitettavasti se odottelija
sad_orig.gif

Jees, musta tulossa nyt itellekin
sport05.gif

Kiinnostas tietää sellanen juttu että paljonko porukka on maksanu 07 zetasta tai minkälaisia tarjouksia ootte saanu?

Kävin liikkeeessä ja peruin kaupat...myyjä soitti maahantuojalle ja kerto että tilanne on tosipahalla mallilla noitten vihreiden suhteen...maahantuoja ei saa pyöriä mistään vika on kawasakin euroopanpäässä.

Kävin liikkeeessä ja peruin kaupat...myyjä soitti maahantuojalle ja kerto että tilanne on tosipahalla mallilla noitten vihreiden suhteen...maahantuoja ei saa pyöriä mistään vika on kawasakin euroopanpäässä.
Samoin kävi mulla. Maanantaina peruin ja nyt on uusi tilattuna. Jatkossa mut löytää eri merkin alta. Ei tää ihan putkeen mennyt Kawasakilta.

Nyt on kyl mukavampi peli tulossa, et sikäli ei harmita
smile_org.gif

Juup, hiljaista taitaa olla noiden vihreiden suhteen... Oman vaihdoin mustaan ja viime lauantaina sain. On se kiva peli. Todella tyytyväinen hankintaan.

Itekkin kävin myyjälle sanomassa viime viikolla, että kyllä mustakin kelpaa, jos semmosen saa aikasemmin. Mistä basuuna sait mustan?

onkohan kukaan vielä vaihtanu kilpitelinettä moiseen? ja löytyykö jo valmiiksi suoraan sopivaa markkinoilta? btw. jollakin komeilee musta zeta tarvikekilpitelineellä vuosaaren suunnilla !?
buttrock.gif

Back